Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Błędy przed i po zmianie taśmy z czujnikiem kąta skrętu

Elektryka
ODPOWIEDZ
Dżaga_Nike
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
Lokalizacja: Łódź

Błędy przed i po zmianie taśmy z czujnikiem kąta skrętu

Post autor: Dżaga_Nike » 18 lis 2014, 22:20

Hej.
Od dłuższego czasu świecił mi się AIRBAG, podłączyłem Vag-a i wyszedł błąd taśmy, zdjąłem wszystko z kolumny i uszkodziłem ją do końca, zaświeciły się ESP i ABS. Cóż uśmiechnąłem się do znajomych i dostałem całe to ustrojstwo. Tylko jeden mam kłopot bo mój miał numer 1J0 959 654J a ten co dostałem ma wszystko to samo tylko końcówka jest AG. I kostki z tyłu podpinam inaczej u mnie była wyżej czarna niej żółta, a w obecnej żółta jest wyżej i odwrócona a czarna niżej. Więc policzyłem ilość obrotów podzieliłem na pół, założyłem na kolumnę wszystko poskładałem i wielki ZONK. AIRBAG zgasł ale ESP i ABS nie, a do tego wywaliło mi na fisie znaczek " kółko z okładzinami " i trzy razy piszczy. Może to jakiś zbieg okoliczności, płyn jest, klocki zrobiły jakieś 15000 KM choć nie sprawdzałem ich grubości naocznie, ale ktoś mi powiedział że trzeba jeszcze jakąś kalibrację zrobić????? Może ktoś podpowie co z tym dalej, a może ta końcówka AG i inne ułożenie gniazd wtyczek powoduje że dalej się to świeci wszystko?

Dzięki za wszelkie porady. <okok>
Ride Or Die

Awatar użytkownika
boluss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:48
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: boluss » 19 lis 2014, 06:28

Kolego teraz musisz zrobić adaptację tej że taśmy.
Mój szwagier miał ten sam problem po wymianie taśmy zaświecił mu się cały licznik...musiał zrobić adaptację pompy abs i coś tam jeszcze dopytam dokładnie dam znać...
Ale widziałem jak to robił nawet mu pomagałem ,bo w pewnym momencie trzeba ustawić kierownice na 0 stopni i tak trzymać przez proces adaptacji...

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 19 lis 2014, 07:05

Procedura adaptacji jest już opisana na forum , a w którymś z moich postów z przed tygodnia są wrzucone kodowania i loginy do sterowników Esp


o tu masz: a6klub.pl/viewtopic.php?p=728810#728810#728810

Dżaga_Nike
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dżaga_Nike » 20 lis 2014, 22:24

Póki co dzięki za zbliżenie tematu. W sobotę się za to biorę i napiszę jak to ogarnę jeśli ogarnę. :]

[ Dodano: 2014-11-20, 22:24 ]
bendzji, czyli mam rozumieć z twoich rad, że jak ja mam benzynę manual V6 to loguję się 07595 robię kasowanie błędów i potem koduję 06295 ???? zrobiłem odczyt z 03-ABS/brakers i wyszły same zera wszędzie i komunikat o braku zgodności czy coś takiego. nic więcej nie ruszałem bo pierwszy raz to robię, wartość kodu wpisuję w software coding?
Ride Or Die

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 20 lis 2014, 23:35

Dokładnie tak :) - wchodzisz w 03 , login -11 , potem Coding , a procedurę czujnika skrętu znajdziesz tu np: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... alibration

Dżaga_Nike
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dżaga_Nike » 21 lis 2014, 18:58

I wszystko świetnie udało mi się zrobić. Kolejny raz bendzji służyleś mi swoją wiedzą, i kolejny raz punkcik <piwo>
Ride Or Die

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja