Witam!!
Pojazd jak w opisie, 2003r. Avant, Quattro, Tiptronic, LPG
Od początku jego użytkowania zachowywał się trochę lepiej niż moje poprzednie A4B6 1.8T Sedan, Quattro, 2003, silnik AMB (170 KM) - chodzi mi o przyśpieszenie.
Ostatnio zmierzyłem przyśpieszenie 0 - 100km/h i wyszło lekko ponad 9s.
Przed logowaniem dynamicznym miałem następujące błędy:
2 Faults Found:
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-10 - - - Intermittent
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent
Po wykasowaniu i zrobieniu logu dynamicznego kanałów 002 i 033
wyszło coś takiego:
Log dynamiczny - Kanał 002 i 033
Po logowaniu błędy nie powróciły. Logowanie na PB
Logi już zapodałem do odpowiedniego działu wraz z innymi logami. Dziwne jest tu zachowanie się bodajże sondy Lambda, gdyż przy końcowym logowaniu napięcie sondy spada do 0, a chyba nie powinna.
Co o tym sądzicie?? Może to być przyczyną "zamulenia" auta??
Może katy są zapchane lub któraś sonda pada??
Pozdrawiam
[BES 2.7 250 KM] Brak mocy 2.7T
Hej!!
Mam logi dynamiczne zrobione 90 i 118.
Log dynamiczny na kanale 93 zrobię w tygodniu
Log na kanale 090
Logi na kanale 115 i 118
Poniżej log statyczny na kanale 90 i 93
Log statyczny na kanale 090 i 093
PS. Nadmienię tylko, że logi z datą 10 August są to statyczne, a 05 November - dynamiczne - nie wiem dlaczego wrzuciło to w jeden plik
Mam logi dynamiczne zrobione 90 i 118.
Log dynamiczny na kanale 93 zrobię w tygodniu
Log na kanale 090
Logi na kanale 115 i 118
Poniżej log statyczny na kanale 90 i 93
Log statyczny na kanale 090 i 093
PS. Nadmienię tylko, że logi z datą 10 August są to statyczne, a 05 November - dynamiczne - nie wiem dlaczego wrzuciło to w jeden plik
Tobie chodzi o jednoczesne zlogowanie tych 3 kanałów??metyoo pisze:zrób dynamicznie 90+93+118
Marek
[BES 2.7 250 KM] [BES 2.7 250 KM]
Tak, wiem, że na 3 biegu od 1500 obr/min do odcinki (zapewne trochę coś powyżej 6000 obr/min). Te w/w logi były robione właśnie w ten sposób...
Brakujące zrobię w tygodniu.
Pozdrawiam
PS. Nie zrobię logów...... Jak widać, chyba nieszczęścia chodzą parami - właśnie padł mi Tiptronic. Nie idzie ani do przodu, ani do tyłu. Prawdopodobnie pękł koszyczek (lub 2).
Po wrzuceniu "D" lub "R" i dodaniu gazu auto stoi w miejscu, a wskazówka szybkościomierza dochodzi do 250km/h (lata jak szalona) i przy przełączaniu drążka ASB słychać tylko na początku lekkie "gruchotanie". Więc teraz szukanie "magika" od ASB w mojej okolicy lub okolice Białegostoku, następnie laweta i ostatni etap "gruby portfel".....
PS2. Jednak to nie Tiptronic (Ufff...) - rozsypał się przegub lewy przedni (i to on gruchotał) - jeszcze nie wiem, czy zewn. czy wewn.
Brakujące zrobię w tygodniu.
Pozdrawiam
PS. Nie zrobię logów...... Jak widać, chyba nieszczęścia chodzą parami - właśnie padł mi Tiptronic. Nie idzie ani do przodu, ani do tyłu. Prawdopodobnie pękł koszyczek (lub 2).
Po wrzuceniu "D" lub "R" i dodaniu gazu auto stoi w miejscu, a wskazówka szybkościomierza dochodzi do 250km/h (lata jak szalona) i przy przełączaniu drążka ASB słychać tylko na początku lekkie "gruchotanie". Więc teraz szukanie "magika" od ASB w mojej okolicy lub okolice Białegostoku, następnie laweta i ostatni etap "gruby portfel".....
PS2. Jednak to nie Tiptronic (Ufff...) - rozsypał się przegub lewy przedni (i to on gruchotał) - jeszcze nie wiem, czy zewn. czy wewn.
Marek