Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

blad 575 cisnienie w kolektorze dolotowym

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
dziu75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 22 kwie 2013, 11:59
Lokalizacja: Zabrze

blad 575 cisnienie w kolektorze dolotowym

Post autor: dziu75 » 11 lis 2014, 21:33

Witam ponownie. Znalazlem nie podlaczony przewod ktory wychodzi z "gruszki" (nie wiem jak fachowo sie to nazywa) jest on obok silnika na wysokosci wlewu oleju. Znalazlem w necie ze powinien byc podlaczony do zaworka n75 lecz nie ma gdzie go tam podlaczyc bo wszystkie 3 wejscia juz sa podlaczone. Czy przewod ten moze miec cos wspolnego z w/w bledem i czy jest mozliwosc podpiecia go gdziekolwiek indziej.
Znalazlem jakies zdiecie w necie tego przewodu wiec dodaje zeby nie bylo watpliwosci (ten zaznaczony nizej)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 12 lis 2014, 12:50

Tak ten wężyk ma być podłączony do n75. Prawdo podobnie się urwał. Jeżeli nie jest on podłączony i jest to silnik ze zmienna geometria turbiny to auto nie powinno mieć mocy. Jeżeli ma i np przy wyprzedzaniu wpadnie w tryb awaryjny i wyzuci błąd 575 to niestety łopatki zmiennej geometri w turbinie są zapieczone i trzeba ją rozebrać i wyczyścic.
Pomogłem? Kliknij

dziu75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 22 kwie 2013, 11:59
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: dziu75 » 12 lis 2014, 21:27

ok, sprawa rozwiazana, z gruchy idzie cienszy przewod niz z n75 i sa laczone, poprostu sie rozdzielily
a takie pytanko jeszcze czy gruche idzie rozebrac i przeczyscic bo zauwazylem ze nie chodzi mi ten "jezyczek"(nie wiem jak to fachowo sie nazywa) ktory idzie do turbiny

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 lis 2014, 21:30

To nie wina gruchy, tylko mechanizmu zmiennej geometrii..

dziu75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 22 kwie 2013, 11:59
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: dziu75 » 12 lis 2014, 21:45

tzn? o co chodzi z ta zmienna geometria? mozesz cos bardziej wytlumaczyc?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja