To działa dokładnie jak w rowerze: jak przyjrzysz się staremu i nowemu to zobaczysz że są wyrobione.kamyk1989 pisze:czy trzeba wymieniać te kola łancuchowe??
Miłego weekendu.
W silnikach z roku 2004-2006 niestety dzieje się to przy przebiegu ponad 100 tys. km.arczi0044 pisze:Tak się zastanawiam przy jakim przebiegu zaczynają się problemy z rozrządem, ale nie tylko dotyczy to słynnych klap i wtrysków. Doszedłem do wniosku że autka przy których zaczynają się problemy mają nalatane min. 400tys. Większość samochodów z tymi silnikami przy sprzedaży na liczniku ma w granicach 200tys. Wiem że dużo zależy od serwisowania, jakości oleju, czasu wymiany itp. ale nikt mi nie wmówi że przy oryginalnym przebiegu do 200tys. trzeba cokolwiek robić w tych jednostkach. Niestety w naszym kraju ingerencja w przebieg pojazdów to wciąż norma,,,
Gdybyś przeczytał cały temat to byś wiedział.arczi0044 pisze:Przy 100tys. to te silniki są dopiero dobrze dotarte, ale właśnie przez cofanie przebiegów jest taka opinia. Ciekawe że mój egzemplarz ma na budziku 305tys. w silniku wszystko oryginalne i nic nie robione i chodzi jak przysłowiowy szwajcarski zegarek
Nie.Filipppc6 pisze:- Czy da radę zdiagnozować łańcuchy i napinacze oraz ślizgi bez wyciągania silnika aby ustalić co jest do wymiany?
Komplet.Filipppc6 pisze:- Wymieniać komplet czy jedynie napinacze?
Wygląda na to, że tak, ale warto by to gdzieś jeszcze potwierdzić u źródła...Filipppc6 pisze:- Wyczytałem że FEBI robi napinacze oraz ślizgi do ORI. Warto? bo cena sporo niższa...