Witam, chce w mojej s6 założyc lpg i nie moge sie zdecydowac jeden mowi ze brc drugi mowi ze stag bo brc to szajs, podobno musze wyłożyć minimalnie 5000zł jeżeli chcę pojezdzic na gazie, i jak to by było ze spalaniem? jeden mówi ze s6 pali 15-20 gazu drugi mowi ze 20-30 wiec kogo tutaj słuchac?
silnik 4.2 c5 delikatnie pobiera olej
skrzynia manualna
rok 2000
przebieg 251k
[S6 C5 4.2 340KM Manual] Jaka instalacje polecacie?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Co kto woli, ale dobrych speców od BRC jest jak na lekarstwo, a ze STAG-iem w razie czego sobie sam poradzisz. Poza tym estetyka w przypadku BRC jest zerowa.gucio112 pisze:jeden mowi ze brc drugi mowi ze stag bo brc to szajs
W zależności od gazownika, ale tyle musisz liczyć na dobrą instalację do S6gucio112 pisze:podobno musze wyłożyć minimalnie 5000zł jeżeli chcę pojezdzic na gazie
A to temat szeroki jak rzeka - w zależności gdzie jeździsz, na jakich odcinkach, jak ciężką masz nogę itd.... wiele czynników wpływa na spalanie.gucio112 pisze: jak to by było ze spalaniem? jeden mówi ze s6 pali 15-20 gazu drugi mowi ze 20-30 wiec kogo tutaj słuchac?
Ja bym zaczęła od znalezienia dobrego gazownika, bo możesz mieć najlepsze części, a rzeźnik będzie montował to nic z tego dobrego nie będzie.......
motostacja - części samochodowe.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
U Mnie jest na 99% (z głowy piszę, bo nie mam papierów przy sobie)
- sterownik STAG 300-8 ISA2
- wtryskiwacze: HANA GREEN H2001
- reduktory: 2x AC R01
- przewody: FARO 8
- wielozawór: tomasetto
- zawór odcinający: valtek
- zbiornik: Bormech 72L w kole zapasowym
Początkowo były problemy z regulacją instalacji, ale po kilku strojeniach było już ok i kolejne 15tkm. pokonane bez najmniejszego problemu. W czwartek byłam na wymianie filtrów, a także sprawdzaniu i wszystko jest jak być powinno. Auto jedzie jak trzeba, nie odczuwam różnicy podczas jazdy benzyna/gaz - jedynie na CPN-ie różnica zostaje w portfelu
- sterownik STAG 300-8 ISA2
- wtryskiwacze: HANA GREEN H2001
- reduktory: 2x AC R01
- przewody: FARO 8
- wielozawór: tomasetto
- zawór odcinający: valtek
- zbiornik: Bormech 72L w kole zapasowym
Początkowo były problemy z regulacją instalacji, ale po kilku strojeniach było już ok i kolejne 15tkm. pokonane bez najmniejszego problemu. W czwartek byłam na wymianie filtrów, a także sprawdzaniu i wszystko jest jak być powinno. Auto jedzie jak trzeba, nie odczuwam różnicy podczas jazdy benzyna/gaz - jedynie na CPN-ie różnica zostaje w portfelu
motostacja - części samochodowe.
gucio112, Nie ma co czekać. Użyj szukajki na forum. Temat był wałkowany wielokrotnie. Idź na LPG forum, zobacz na liście polecanych gazowników kto jest blisko twojego miejsca zamieszkania i jedź tam.
1 - musisz liczyć około 5 tysięcy złotych
2 - Montuj Staga lub LPG TECH - obie polskie, przy awarii łatwo o części zamienne i fachowcy praktycznie w każdej miejscowości + kabelek kosztuje grosze.
3 - Zestaw który ma Mazdomania jest chyba najrozsądniejszy
Wybór sterownika jest drugorzędny - najważniejsza jest JAKOŚĆ montażu instalacji, odpowiednie poprowadzenie rurek, montaż czujników, nawiercenie pod wtryski i ich montaż itd. itp.
1 - musisz liczyć około 5 tysięcy złotych
2 - Montuj Staga lub LPG TECH - obie polskie, przy awarii łatwo o części zamienne i fachowcy praktycznie w każdej miejscowości + kabelek kosztuje grosze.
3 - Zestaw który ma Mazdomania jest chyba najrozsądniejszy
Wybór sterownika jest drugorzędny - najważniejsza jest JAKOŚĆ montażu instalacji, odpowiednie poprowadzenie rurek, montaż czujników, nawiercenie pod wtryski i ich montaż itd. itp.
lpg
Montuj Staga-300 lob 400 na hanah goldach parownik z zapasem mocy ja mam zavioli zeta s,po pierwsze do BRC trzeba mieć klucz aktywujący przy każdym podłączeniu do kompa a tylko zakład gazowniczy brc posiada takowy i mogą być problemy, a do staga każdy się podłączy i po może nie oszczędzaj na bebechach lpg bo to się później mści podwójnie.Pozdrawiam
AUDI Z ŁACINY ZNACZY SłUCHAJ
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga