[abc] 2.6 demontaz kolektora
[abc] 2.6 demontaz kolektora
witam w najbliszym czasie musze wziac sie za demontaz kolektora w swoim 2.6 poniewaz dostaje lewego powietrza i na gazie jest slabei szarpie,tylko nie wiem jak sie do tego zabrac nurtuja mnie takie pytania jak czy sruby ktore wchodza w blok cylindra rusze bez graznia gazami?co z wtryskiwaczami pb czy musze je demontowac aby wymienic uszczelki jesli tak w jaki sposob je zdemontowac?jesli ktos juz uszczelnial kolektor to poprosze go o wskazowki ktore pomoga mi sie uporac z problemem dziekuje z gory za pomoc pozdrawiam
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... 04d77.html 20 letni klamot w ktory pchasz kase i wolny czas a i tak popsuje sie cos innego hehheee
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Chodzi o kolektor ssący, czy wydechowy?
Z opisu wychodzi na to, że ssący, więc nie ma możliwości, żeby śruby się pozapiekały. Kolektor przykręcony jest do głowic.
Demontaż jest bardzo prosty. Zaopatrz się w torxy. Odkręć zasilanie paliwem, podciśnienia (proponuję powymieniać wszystkie wężyki od podciśnień, bo to one mogą być przyczyną problemów). Listwa wtryskowa podchodzi do góry, bez większego problemu-nie ma potrzebo odkręcania czegokolwiek.
Co do uszczelnienia- kup silikon wysokotemperaturowy i po sprawie. Robota na 3-4 godziny z rozkręceniem i skręceniem. Nie zapomnij odtłuścić wszystkie łączenia przed uszczelnieniem
Z opisu wychodzi na to, że ssący, więc nie ma możliwości, żeby śruby się pozapiekały. Kolektor przykręcony jest do głowic.
Demontaż jest bardzo prosty. Zaopatrz się w torxy. Odkręć zasilanie paliwem, podciśnienia (proponuję powymieniać wszystkie wężyki od podciśnień, bo to one mogą być przyczyną problemów). Listwa wtryskowa podchodzi do góry, bez większego problemu-nie ma potrzebo odkręcania czegokolwiek.
Co do uszczelnienia- kup silikon wysokotemperaturowy i po sprawie. Robota na 3-4 godziny z rozkręceniem i skręceniem. Nie zapomnij odtłuścić wszystkie łączenia przed uszczelnieniem
spoko dzieki za odp klucze mam benzyne ekstaracyja do otluszcenia tez uszelki kupilem w sklepie balem sie z tymi srubami sparwdzalem juz zatykalem przepustnice i silnik gasl ale slychac bylo jak ssie powietrze syczenie sprawdze i te weze dziki za pomoc pozdrawiam
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... 04d77.html 20 letni klamot w ktory pchasz kase i wolny czas a i tak popsuje sie cos innego hehheee
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga