Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

1.8t apu uciekające obroty - logi do oceny

Silniki benzynowe
Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 04 lis 2014, 12:56

Teraz dopiero zdjęcie mi sie otwarło, to zaworek jednokierunkowy, jest kilka takich w 1.8t, przez ten wężyk może zasysać teraz lewe powietrze i mniej przepływka może pokazywać ale na doładowanie nie ma to wpływu, jak to poprawisz możesz jeszcze raz zapodac logi, generalnie przez zaniżający maf nie powinno być szarpania, jak możesz to zobacz czy w 015 i 016 podczas jazdy też nie wyłapuje misfire.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

bergman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2013, 23:20
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bergman » 04 lis 2014, 13:15

Patrzyłem wczoraj na 015 i 016 i nic nie ma :) szarpanie jest głownie miedzy 2 a 3 tys obrotów... Pózniej idzie normalnie, choć czasami zamulony trochę jest. Szczelność dolotu powinno być widać w kanale 032?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 04 lis 2014, 13:17

W 32 masz korekty paliwowe, możesz spojrzeć co tam jest , tylko jak jeżdzisz na lpg to może to być troche nie miarodajne bo lpg moze mieszać w korektach. Także szczelność tak jak pisałem najlepiej kompresorem żeby wykryć nieszczelności.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 04 lis 2014, 16:29

bergman pisze:Patrzyłem wczoraj na 015 i 016 i nic nie ma :) szarpanie jest głownie miedzy 2 a 3 tys obrotów... Pózniej idzie normalnie, choć czasami zamulony trochę jest. Szczelność dolotu powinno być widać w kanale 032?
te objawy masz i na lpg i na benzynie? poczytaj jak przetestować dolot, nieszczelności to norma w tych silnikach i powodują wiele problemów
http://www.klubtt.pl/showthread.php?347 ... d-dolotowy

bergman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2013, 23:20
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bergman » 05 lis 2014, 19:10

I wszystko jasne :) dwie cewki działały ale opóźniały iskrę przez co komp zmienił coś tam w mapach. Cewki wymienione na dwie Noweczki i audi zwija asfalt szatan jeden. Wszelkiego rodzaju tego typu problemy proponuje sprawdzać od podmiany cewek :) błędów miałem zero, misfire zero a jednak to cewki

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja