Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C4 2,5 tdi awant Problem Alternator I Akumulator

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jaro0078
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2014, 21:56
Lokalizacja: Lublin

A6 C4 2,5 tdi awant Problem Alternator I Akumulator

Post autor: Jaro0078 » 05 sie 2014, 20:32

witam proszę o pomoc ponieważ jak jest zimny silnik jeszcze nie śmierdzi ale jak się pojedzie trochę to czuć smród kabli kwasu i bardzo gorący akumulator jest i trochę śmierdzi alternator co to morze być ??

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 05 sie 2014, 21:56

Jaro0078, do najbliższego ogarniętego elektryka, najlepiej na holu lub lawecie. Masz gdzieś zwarcie może na przewodzie plusowym od aku, lub przy alternatorze. Nie jeździj bo spalisz auto <uoee>
Lektor.

Awatar użytkownika
Jaro0078
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2014, 21:56
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Jaro0078 » 05 sie 2014, 22:00

na wskaźniku ładowania akumulatora w środku pokazuje mi ponad 16 ponad wskaźnik wskazówka wychodzi. i alternator śmierdzi też. A sam mogę to jakoś sprawdzić gdzie szukać tego zwarcia morze to być spowodowane od radia bo ostatnio podłączałem radio do niej wcześniej tak nie było czy gdzieś indziej szukać??

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 05 sie 2014, 23:32

W takim razie odłącz radio o zobacz co się będzie działo bo jak najbardziej może być źle podłączone. Jeśli nie pomoże, to trzeba sprawdzić alternator, regulator napięcia. Mógł się posypać i powoduje przeładowanie akumulatora, co z kolei skutkuje jego nagrzewaniem przez co może go rozerwać. Mógł również jakiś kabel z czasem gdzieś się przetrzeć, przylega do jakiegoś elementu silnika czy karoserii powodując zwarcie.

Najpierw zacznij od połączenia radia <okok>
Lektor.

Awatar użytkownika
Jaro0078
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2014, 21:56
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Jaro0078 » 06 sie 2014, 11:21

Sprawdziłem wszystkie kable jest ok :) radio jest też ok Mierzyłem napięcie miernikiem przy akumulatorze Pokazało mi na zgaszonym silniku 13,42 a po odpaleniu silnika szybko wzrastało do 16,88 miernik 100% sprawny bo w 2 aucie pokazuje dobrze. I teraz pytanie alternator czy ten regulator napiecia ??

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 01 lis 2014, 20:46

no to tyle nie może być :( ja stawiam na regulator (najtańsza opcja )
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
Jaro0078
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2014, 21:56
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Jaro0078 » 03 lis 2014, 14:04

Problem już rozwiązany wymieniłem regulator i przez 20 km było ok potem znowu alternator był uszkodzony i paliło to wszystko wymieniłem alternator i dziala :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga