[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
Panowie a mam zegar A6 C5 4B0 919 860 M bez pełnego fis'a i problem polegał na tym, że podświetlenie nie gasło. Podstawiłem zegar od angola i zachowuje się normalnie. Będzie kupowany używany zegar pod A6 na wersję EU i chciałem na jakiś czas zaadoptować ten od angola tylko tyle, by gasł po zamknięciu z pilota. Nie zależy mi na głupich wskazaniach. Jak go wkładam, to miga ochrona immo, błedy w silniku 17978 i w zegarku 01177. Ma ktoś link do procedury dopisania? Zawartości z 93C56 w obu wyciągnięte. Wg. książki pin od pierwszego który nie gaśnie mam. Z drugiego angola nie mam pinu.
Którym kodem się dopisuje ten zegar GB? Pinem z licznika GB?
Potrzebuję czystych pestek crypto48 do pilotów na dopisanie? Wyglądałoby to na immo2
Którym kodem się dopisuje ten zegar GB? Pinem z licznika GB?
Potrzebuję czystych pestek crypto48 do pilotów na dopisanie? Wyglądałoby to na immo2
Witam serdecznie !
Jest ktos z lubuskiego kto ogarnia zalozenia FIS'a ? ?
Przeczytalem caly temat filozofii niby nie ma ale nie posiadam zadnych kabli, programow etc.
Gdyby ktos mogl pomoc w zakupie *polecic jaki zegar najlepiej kupic zeby poszlo plynnie* i pozniej ogarnac kluczyki, imo byloby super. Odplata oczywiscie wchodzi w gre albo popijawa podczas montazu
albo to i to
Pozdrawiam forumowiczow :shock:
Moze byc tez wielkopolska, dolny slask, zach-pom
Jest ktos z lubuskiego kto ogarnia zalozenia FIS'a ? ?
Przeczytalem caly temat filozofii niby nie ma ale nie posiadam zadnych kabli, programow etc.
Gdyby ktos mogl pomoc w zakupie *polecic jaki zegar najlepiej kupic zeby poszlo plynnie* i pozniej ogarnac kluczyki, imo byloby super. Odplata oczywiscie wchodzi w gre albo popijawa podczas montazu

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Pozdrawiam forumowiczow :shock:
Moze byc tez wielkopolska, dolny slask, zach-pom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie
Witam. Mam pytanie czy możecie mi pomóc jak krok po kroku przełożyć zegary na półliftowe ( zegar cyfrowy, pełny fis, białe podświetlanie ale bez srebrnych ringow). Sprawa wygląda tak: z tego co się dowiedziałem to poprzedni właściciel miał zegary z pełnym fisem i zegarkiem analogowym i przełożył je na pełny fis i zegarek cyfrowy. Podejrzewam że mam immo wyłączone. Ale ktoś kto mu to robił spieprzył robotę. Mianowicie nie działa mi regulacja natężenia doświetlenia, i co trzecie odpalenie pojawia mi się oil sensor na żółto. Poza tym jest szyna CAN i zastanawiam się jak to ma być wszystko podłączone. Gdybyś mógł mi pomóc to będę bardzo wdzięczny. W zasadzie potrzebuje chyba rozpiskę pinow i kolorów kabli bo mam za licznikiem trochę namotane i chce to doprowadzić do ładu, i oczywiście pomocy jak to doprowadzić do ładu i składu.
Będe wdzięczny za wszelka pomoc
Pozdrawiam Bogdan
Będe wdzięczny za wszelka pomoc

Widze, ze koledzy nie maja za duzo czasu to moze ktos byl by uprzejmy napisac co potrzebujesebolno1 pisze:Witam serdecznie !
Jest ktos z lubuskiego kto ogarnia zalozenia FIS'a ? ?
Przeczytalem caly temat filozofii niby nie ma ale nie posiadam zadnych kabli, programow etc.
Gdyby ktos mogl pomoc w zakupie *polecic jaki zegar najlepiej kupic zeby poszlo plynnie* i pozniej ogarnac kluczyki, imo byloby super. Odplata oczywiscie wchodzi w gre albo popijawa podczas montazualbo to i to
![]()
Pozdrawiam forumowiczow :shock:
Moze byc tez wielkopolska, dolny slask, zach-pom
do podmianki......poczawszy od licznika skanczywszy na kablu do kompa. Po prostu wszystko. Bardzo prosze

Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, 13:12 przez sebolno1, łącznie zmieniany 1 raz.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Proponuję lekturę: http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUD ... 664356.pdf dużo się wyjaśni , fakt że B5 ale podstawy identyczne. Na forum też jest parę tematów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie
Ok z poradnika wiem już, że muszę wymienić miskę olejową na taką z czujnikiem oleju. Ja mam jeszcze czujnik temp oleju stary (jednopinowy). Na forum a4 znalazłem wzmiankę o podobnym problemie jak u mnie ale nikt nic nie poradził ( zero odzewu). U mnie zegary przechodzą wszystkie testy i przy teście oświetlenia ładnie się rozjaśniają. Kręcenie pokrętłami w liczniku nic nie zmienia. Wymieniłem również potencjometr ściemniacza (taki sam nr) i również zero reakcji. W rozpisce pinów nie ma wzmianki, który pin jest odpowiedzialny za regulacje oświetlenia. Z tego co już pomierzyłem miernikiem to do ściemniacza dochodzi prąd 12V ale już z niego nie wychodzi. Czy można jakoś na stałe zrobić maksymalne podświetlenie zegarów
?

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie
Witam. Dobrałem się do instalacji żeby zobaczyć co tam piszczy. I jest masakra!!!! poucinane kable, drut jak nie wiem co. Z tego co się doszukałem to mam zmasowany ABS na stale. Od ściemniacza oświetlenia jeden kabel jest we wtyczce niebieskiej w pinie 15 a drugi jest obcięty i nie wiem gdzie mam go podłączyć. Poza tym mam jeszcze obcięte kable koloru fioletowe z paskami: czerwonym, brązowy i żółty. Teraz przydałaby się rozpiska pinów z kolorami kabli dla rocznika 1998. Pomóżcie doprowadzić to do ładu bo jak widzę co tam się dzieje to mnie szlak trafia.
http://zapodaj.net/e822089ee2f02.jpg.html
http://zapodaj.net/e8242c9bec1dc.jpg.html
http://zapodaj.net/fb0350849978c.jpg.html
http://zapodaj.net/98bc7a2e078f2.jpg.html
Fis mi tez pada i zastanawiam się czy można by było wrzucić poliftowy licznik do mojej niuni. Pomóżcie koledzy
http://zapodaj.net/e822089ee2f02.jpg.html
http://zapodaj.net/e8242c9bec1dc.jpg.html
http://zapodaj.net/fb0350849978c.jpg.html
http://zapodaj.net/98bc7a2e078f2.jpg.html
Fis mi tez pada i zastanawiam się czy można by było wrzucić poliftowy licznik do mojej niuni. Pomóżcie koledzy
