Przepływka mierzy dobrze, wg. wskazań silnik ma ok 192KM.
Tolerancja dla synchronizacji to +-5stopni, a dla ustawienia rozrządu max +- 7 stopni jeśli dobrze kojarzę.
Twój rozrząd jest ustawiony niemal idealnie.
[ Dodano: 2015-01-20, 17:15 ]
Powoli kończymy składać z ojcem rozrząd i wrzuciłem foty i filmik jak w tej chwili wyglądają znaki na wałkach wałki
Kolo od strony pasażera było ściągane więc ostatni log może być już nie aktualny, ale jak skończymy wszystko składać ponownie test i dam znać jak to obecnie wygląda ZDJĘCIA
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2015, 22:07 przez sebool12, łącznie zmieniany 1 raz.
Graty skompletowane właśnie zabieram się na dniach do wymiany rozrządu i tu mam pytanie czy jeśli mam rozrząd dobrze ustawiony wynikający z logów to czy jest konieczność zaglądania do wałków???
Jeżeli logi masz OK to nie ma sensu U mnie były zdjęte pokrywy bo się z nich lało i zgrałem to z wymianą rozrządu własnie po to aby zajrzeć do wałków
Pamiętaj o blokadzie wałków oraz możesz też dla pewności zablokować wał trzpieniem blokującym