marek85 pisze:I jak się sytuacja rozwinęła? Wiadomo juz coś więcej?
Sytuacja wygląda następująco:
do wymiany cały układ paliwowy.
Mechanik powiedział że pompa jest zajechana i jest coś nie tak z wtryskami.
Wsadził drugą pompę używkę i auto dalej coś nie tak chodziło.
Chciał mi wymienić w aucie: druga pompę wysokiego ciśnienia, listwy common rail i wtryski, cały zestaw za 3200 plus robota.
Nie chciałem pakować używanych wtrysków wiec kupiłem nowe.
Na starych korekcje były sporo no plusie i auto miało delikatne drgania na luzie.
Sprawa stanęła na tym że w poniedziałek ma wszystko składać tzn. nowe moje wtryski i jego pompa, listwy i filtr.
Nie wiem czy dobrze robię, trochę się boje czy druga pompa nie zabije mi nowych wtrysków.
Na necie takie coś wyczytałem:
http://www.commonrailforum.pl/pompa-cp4 ... t1595.html
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
