[c5] AWT zawor n75 i DV
[c5] AWT zawor n75 i DV
witam,
chce się was poradzić , kupiłem a6 c5 z silnikiem 1.8t( AWT ) końcówka 2002r, chce wymienić w niej zawór n75 i DV . Zadzwoniłem do autoryzowanego sklepu Audi w Krakowie a tu mi gość mówi ze nie ma w AWT n75 tylko sam DV .zgłupiałem bo po allegro jest tego pełno do właśnie tej wersji silnika. Czy ktoś może mnie pokierować gdzie dokładnie znajdę oba te elementy ,bo wydaje mi się ze sprzedawca się pomylił . Mało z tego twierdził ze DV do AWT dodatkowy króciec podciśnienia ,a z tego co mi wiadomo to go już tutaj nie ma ,są tylko 2 węże . Chciałem się zapytać też czy po wymianie tych elementów trzeba wykonywać jakieś adaptacje kasowania błędów itd.( obecnie żadnych nie ma)
Proszę was o jedno nie zadawajcie głupich pytań pod tytułem a dlaczego chcesz zmienić, jakie objawy itd. trzymajmy się tematu ,chce i tyle
chce się was poradzić , kupiłem a6 c5 z silnikiem 1.8t( AWT ) końcówka 2002r, chce wymienić w niej zawór n75 i DV . Zadzwoniłem do autoryzowanego sklepu Audi w Krakowie a tu mi gość mówi ze nie ma w AWT n75 tylko sam DV .zgłupiałem bo po allegro jest tego pełno do właśnie tej wersji silnika. Czy ktoś może mnie pokierować gdzie dokładnie znajdę oba te elementy ,bo wydaje mi się ze sprzedawca się pomylił . Mało z tego twierdził ze DV do AWT dodatkowy króciec podciśnienia ,a z tego co mi wiadomo to go już tutaj nie ma ,są tylko 2 węże . Chciałem się zapytać też czy po wymianie tych elementów trzeba wykonywać jakieś adaptacje kasowania błędów itd.( obecnie żadnych nie ma)
Proszę was o jedno nie zadawajcie głupich pytań pod tytułem a dlaczego chcesz zmienić, jakie objawy itd. trzymajmy się tematu ,chce i tyle
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
http://home.comcast.net/~hhong4/images/K04/k04-08.jpg n75
http://forums.audiworld.com/picture.php ... reid=32614 dv
http://forums.audiworld.com/picture.php ... reid=32614 dv
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
witam szanowne grono .
silnik jak na belce obok 1.8t AWT 150km
Panowie potrzebuję konkretnej odpowiedzi odnośnie zaworu DV num. części ori 058 145 710
Sprawdziłem mój zawór i odnoszę wrażenie że nie kumam , czytałem mnóstwo postów odnośnie tego zaworka i nie pokryło się , mój działa tak , dmucham w niego " tą małą dziurkę " i nie puszcza powietrza ,ale jak ssam powietrze to bez najmniejszego problemu ciągnę nie czuję żadnego oporu , to jak to jest w końcu ,dobry jest czy zepsuty , i jeszcze jeśli możecie to jaki to przynosi skutek w pracy turbo i reszty.
Nadmienię że część 058 145 710 nowa w ASO kosztuje 152 zł jutro mam jechać odebrać ,tylko czy aby na pewno mi jest potrzebna?, z niecierpliwością oczekuję waszej opinii .
Dziękuję i pozdrawiam .
silnik jak na belce obok 1.8t AWT 150km
Panowie potrzebuję konkretnej odpowiedzi odnośnie zaworu DV num. części ori 058 145 710
Sprawdziłem mój zawór i odnoszę wrażenie że nie kumam , czytałem mnóstwo postów odnośnie tego zaworka i nie pokryło się , mój działa tak , dmucham w niego " tą małą dziurkę " i nie puszcza powietrza ,ale jak ssam powietrze to bez najmniejszego problemu ciągnę nie czuję żadnego oporu , to jak to jest w końcu ,dobry jest czy zepsuty , i jeszcze jeśli możecie to jaki to przynosi skutek w pracy turbo i reszty.
Nadmienię że część 058 145 710 nowa w ASO kosztuje 152 zł jutro mam jechać odebrać ,tylko czy aby na pewno mi jest potrzebna?, z niecierpliwością oczekuję waszej opinii .
Dziękuję i pozdrawiam .
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
no więc tak zrobiłem ,wsadziłem palca dziurkę zatkałem a tłoczek opadł tak jak bym wcale dziurki nie zatykał , wnioskuję że jest uszkodzony , jeździ tam od 2000 roku.Łukasz13 pisze:Wsadz palucha od dołu i wcisnij tłoczek do końca i od góry mała dziurke zatkaj palcem, jak puscisz tłoczek trzymając zatkaną dziurke tłoczek nie powinien opaść.

a powiedz co on robi ten DV i , czy jeśli jest uszkodzony to turbina przeładowuje ,wprowadza tryb awaryjny czy co


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Uszkodzony, odpowiada on głównie za usuwanie nadmiernego ciśnienia wytworzonego przez turbine po zdjeciu nogi z gazu, uszkodzenie nie powoduje przeładowań, może być lekkie niedoładowanie zależnie od stopnia rozkładu dv-ki, u Ciebie moze byc inny problem, logi dynamiczne naswietliły by temat.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Łukasz13 pisze:Uszkodzony, odpowiada on głównie za usuwanie nadmiernego ciśnienia wytworzonego przez turbine po zdjeciu nogi z gazu, uszkodzenie nie powoduje przeładowań, może być lekkie niedoładowanie zależnie od stopnia rozkładu dv-ki, u Ciebie moze byc inny problem, logi dynamiczne naswietliły by temat.
Witaj , tak pamiętam naszą rozmowę

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
a lambda była pokombinowana przez gazownika , wpiął się w grzałke lambdy ,ale kupiłem nową ,lecz problem pozostał ,dalsze poszukiwania poszły w instalacje i problem rozwiązany.
ale powymieniałem już "
świece ngk 37 , cena 35 szt
nowe cewki BERU 140 szt
nowa lambda {1} ORI bosch 360 zł
olej motul 10.w40
filtry wszystkie
generalnie na dziś jest w sumie spoko , nie wiem jak powinno przyspieszać 150 km w benzynie ,ale coś słabo jak by chciał ale nie dawał rady , po zmianie biegów obroty wolno spadają ,a silnik przy 6tys brzmi jak kosiarka,do niedawna śmigałem BMW e36 325tds 160 km po chipie .seria 143km , sam rozebrałem i składałem znam to na wylot każdą śrubkę, i powiem szczerze że jak patrzę przez pryzmat tych dwóch samochodów ,to AUDI słabo wypada pod względem mocy , bo komfort to 1000% dla Audi.

tak czy siak BMW już mnie zmęczyło ,teraz chciałem auta wygodnego,tyle że ten silnik ...
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam ,na wstępie powiem że jedzie do mnie przetwornica na 220v samochodowa i będzie można logi zrobić, mam pytanko , w kanale 032 sprawdza się czy jest szczelny dolot i podciśnienia ,jakie powinny być poprawne wartości , bo ja mam 0,0 i w drugim 0,0 , a wcześniej zanim powymieniałem wężyki były na minusie , orientuje się ktoś jakie wartości są poprawne ?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 
