Witam
Przyjechałem samochodem do pracy i po 8h wsiadam odpalam, a silnik tylko drgnął i zgasł.
Dolałem ropy (myśląc problem ze wskaźnikiem) i nic
Mechanik przyjechał lawetą zabrał auto, odpowietrzył układ paliwowy i samochód odebrałem.
Po kilku dniach to samo laweta, wymiana filtra paliwa, zaworka zwrotnego plus dodał jeszcze jeden zaworek (dokładnie nie wiem gdzie ale pewnie przed pompą) odpowietrzył i samochód odebrałem.
Jeździłem kilka dni i postanowiłem odstawić samochód na dwa dni. Po dwóch dniach odpaliłem silnik, lekko go trzęsło przy odpaleniu ale odpalił, jeździłem cały dzień i pojechałem do znajomego na urodziny. Zostawiłem tam samochód z wiadomych powodów. Po dwóch dniach to samo auto już nie odpaliło w rurce przed pompą widać pół paliwa pół powietrza.
Czy to już pompa do wymiany/regeneracji? Dodam, że jak samochód odpali to jeździ normalnie i żadnych objawów nie zauważyłem.
Czy może sprawdzić jeszcze coś innego? W komputerze brak błędów
Podratujcie bo jestem w kropce
[ AKN 2.5 150 KM] Nie odpala, zapowietrzony
Moja propozycja - zaparkuj na noc tyłem na krawężniku lub na podjeździe do garażu. Ważne aby tył był minimum 15 cm wyżej niż przód samochodu. Jeżeli po dłuzszym postoju samochód odpali najprawdopodobniej masz to samo uszkodzenie co ja - opisane tutaj:
viewtopic.php?t=69654
i tutaj:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 4#13973634
Jeżeli wcześniej nie było problemów z pompą powinno skończyć się na wymianie tylko tegoż elemenmtu i regulacji pompy. Cena która podałem dotyczyła naprawy pompy dostarczonej do serwisu.
Pozdrawiam.
viewtopic.php?t=69654
i tutaj:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 4#13973634
Jeżeli wcześniej nie było problemów z pompą powinno skończyć się na wymianie tylko tegoż elemenmtu i regulacji pompy. Cena która podałem dotyczyła naprawy pompy dostarczonej do serwisu.
Pozdrawiam.
jeszcze
Jeszcze tylko dodam- jeżeli nie masz doświadczenia - lepiej jedź do mechanika który poprzednio odpowietrzał ci układ i poproś niech ci pomoże.Będzie miał większe doświadczenie z takimi preparatami a być może zrobi odpowietrzenie profesjonalne. Potem odstaw pojazd na górke i sprawdź po nocy czy odpali. I jeszcze jedno - wysokość górki jest istotna tył relingów w kombi musi być na wysokości 170-175 cm ( to taka moja miara, mnie sięgało akurat do nosa). W takiej pozycji mój samochód mógł stać dwie noce. Potem już mógł nie zaplić)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga