ok dzięki za radyantonio_ pisze:te specyfiki raczej nic nie pomogą więc odpuść sobie
ewentualnie myjka ultradźwiękowa
pozdrawiam
Mieć silnik "na stole" i nie zrobić rozrządu grzech!antonio_ pisze:to jeździj i nie szukaj sobie kosztów..
koszt nowych wtrysków to prawie koszt zakupu silnika poliftowego z poprawionym rozrządem i wtryskami
o ktoś się dołączył a kolega coś powie na temat moich logów i ewentualne radykamil666 pisze:Mieć silnik "na stole" i nie zrobić rozrządu grzech!antonio_ pisze:to jeździj i nie szukaj sobie kosztów..
koszt nowych wtrysków to prawie koszt zakupu silnika poliftowego z poprawionym rozrządem i wtryskami
Mało tego, w używanym silniku z jakimś przebiegiem wtryski też będą "wypracowane" nikt nie da gwarancji na taki silnik...
Jak się ma dobry motor to lepiej o niego dbać.
o taką odpowiedź mi chodziło dziękuję bardzokamil666 pisze:Na zapieczone wtryski zalej sobie liqui moly 2666 diesel spulung.
Jeśli oleju nie przybywa, auto nie kopci i nie czuć smrodu siarki jak dłużej stoi uruchomione, nie zacina podczas odpalania to jeździć.
Ogólnie korekty dają jako taki pogląd, jak nie sprawdzisz tego na stole to się nie dowiesz na 100%.
Motomaximus...mają już końcówki,słupy piezo i procedurę ..mają swój warsztat w niemczech też otwarty...600 zł za sztukę ale robią tylko w kompletach..80 tyś km gwarancja lub rok.kuebk pisze:Raczej takich komentarzy nie bedzie bo serwisy Boscha w dalszym ciagu nie maja czesci na regeneracje, a przynajmniej jeszcze tydzien-dwa temu nie mialy.
Gdzie oddajesz te wtryskiwacze na regeneracje?