Witam przepraszam z góry za nowy temat choć już pisałem w innym dziale ale bez odpowiedzi.
Chodzi mi o podpowiedź co muszę zrobić jak wymieniam ECU znalazłem takie same jak moje o tych samych numerach..
Proszę o odpowiedź
mam Audi tak jak w opisie i z pełnym fisem i tempomatem
robisz tak:
25-immo
02-odczyt błędów
05-kasowanie błędów
10-adaptacja
000-kanał
potwierdzasz i już
Prawdopodobnie tak trzeba zrobic tylka nie pamietam czy w immo czy w engine
Witam MarasA6, nic nie muszę sczytywać z mojego ECU.? jak byś mógł sie upewnić czy z immo czy engine, bo mogę kupić ECU z immobilizerem ze dorzuci mi pastylkę za dopłatą, pomorze to w czymś czy kupić same ECU.
Powiem Ci ze ja zmienialem u siebie sterownik silnika (AFN) i poprostu musialem tylko adaptacje zrobic bez zadnego pinu itd. Mi wystarczyk normalny vag. Nie wiem jak to bedzie u Ciebie. Przypomnij mi wieczorem to postaram sie poszukac czy adaptacje robilem w engine czy immo
Maras ma rację , tylko ze różnica jest taka że wchodzisz w 17 - Instruments , już mi się te immo wszystkie pomyliły , sprawdzałem na stronie Ross-tech i jest tam taka sprytna tabelka:
Witam bendzji odebrałem nowe ECU i je podłączyłem było troche błędów próbowałem wykasować niestety nie dało sie i zrobiłem tą adaptację ! Ale na "17 - Instruments" tak jak pisałeś ale tych 000 zer sie nie dało wpisać tylko 00 ale przestała mi migać kontrolka kluczyka i auto odpaliło narazie tyle zrobiłem musiałem sie szykować do pracy jutro będzie ciąg dalszy,
Na Ross-techu pisało o 00 ale pozytywnie że zagadało , skoro kontrolka zgasła to bardzo dobrze , teraz ciekawe czy nie będzie pojawiać się błąd tego wtryskiwacza