Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5]Kilka bolączek mojego egzemplarza

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 19 wrz 2014, 17:46

rafio83 pisze:Sugerujesz żeby zacząć od biegu nr 2 i ciągnąć do 4
W ten sposób nie wykonasz prawidłowo logów, Musisz robić tylko na 3 biegu bez kickdowna, trzeba wyczuć lekki opór na pedale gazu, jeśli przekroczysz opór wtedy włączy ci się kickdown.
Warsztat, naprawy Audi A6.

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 19 wrz 2014, 17:48

czyli do prawidłowej diagnozy muszę wykonać logi jeszcze raz?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 19 wrz 2014, 17:54

Zrób 002+033 to wystarczy, na pb.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 20 wrz 2014, 11:42

Poniżej logi wykonane już tym razem poprawnie (mam nadzieje). 3 bieg gaz w podłodze ale bez załączenia kick down'a. <okok>

Łukasz wcześniej robiłem grupę 003 a ty chciałeś 002 więc zrobiłem na nowo dla pewności całość (002, 003, 033, 090)

http://vaglog.rtnet.pl/log_186810.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186811.html

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 20 wrz 2014, 23:41

No chyba przepływka padnięta bo powinno być około 170 g/s ( 80% mocy nominalnej )

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 21 wrz 2014, 09:39

No właśnie pytanie czy to faktycznie przepływomierz bo sugerowano mi również, ze takie objawy mogą pochodzić z nieszczelności w układzie dolotowym? <mysli>

Czy po wymianie przepływki korekty się poprawią?

Coś jeszcze niepokojącego z logów widać?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 21 wrz 2014, 11:55

Przepływka zdechła, nieszczelność mozesz poszukac ale musiałaby by duża dziura i na pewno wtedy był by problem z praca silnika na jałowych, reszta ok.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 23 wrz 2014, 15:43

Dzięki Łukasz... poszukam używanej przepływki, wymienię i zrobię logi ponownie.

[ Dodano: 2014-09-23, 15:43 ]
W załączeniu logi po wyminie przepływomierza, grupy 002,003,033,036,090

http://vaglog.rtnet.pl/log_187178.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_187179.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_187180.htm

Hmmm... Przepływomierz teraz wskazuje OK, a korekty w grupie 033 z +25% zeszły na -13% co wskazuje na zbyt bogatą mieszankę :|

Co w takim przypadku dalej robić? W jakich granicach te korekty można uznać za OK? <mysli>

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 23 wrz 2014, 16:22

Na pb logi? jest ok.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 23 wrz 2014, 16:37

Tak wszystkie były robione na pb.

Kiedyś kto mi mówił ze korekty powinny się wahać maksymalnie w przedziale +/-4% <mysli>

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 23 wrz 2014, 17:07

Przed logami kasowałes błędy zeby wyzerowac adaptacje? bo widze ze masz lpg i troche moze CI rozjeżdzać korekty.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 23 wrz 2014, 17:11

przed logami zrobiłem skan całego auta i nie było żadnych błędów prócz sprawności kata na bank 1. Skasowałem i pojechałem zrobić logi

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 23 wrz 2014, 17:41

Ja bym nic nie robił bo jest ok.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 23 wrz 2014, 17:54

Dzięki Łukasz za pomoc! <okok>

Jeszcze jedno, od czego jest wężyk ze zdjęcia? Wężyk znajduje się pod maską pod pokrywą z logiem przy przepustnicy i kolektorze.
Martwi mnie kondycja tego przewodu...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14c ... 628b0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7dd ... ba480.html

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 wrz 2014, 21:23

Przewód podciśnienia z zaworkiem jedno kierunkowym - pod tą parcianką jest przewód gumowy , jeśli spękany to wymieniaj bo łączy się do trójnika który jest podłączony zaraz za przepustnicą ( czyli może jakieśtam lewe powietrze puszczać )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja