[ARE 2.7 250 KM] Olej na turbinie
[ARE 2.7 250 KM] Olej na turbinie
Witam na wstepie napisze ze jestem nowy na tym forum usterki szukalem na innych forach oraz bylem w 4 zakladach mechanicznych. Samochod jezdzi idealnie zbiera sie prawidlowo ale od jakiegos czasu w srodku gdy audi sie nagrzeje czuc palony olej przez okolo minute. Pojechalem na warsztat jedynie co zauwazyli ze turbina jest w oleju kazano pojechac umyc auto od spodu po czym mieli zdiagnozowac problem. tak tez zrobilem lecz usterki nie znalezli ogladali w trzech podlaczyli pod komputer 0 bledow przyspieszenie prawidlowe, nie dymi wody z chłodnicy nie wywala . Pytanie brzmi gdzie moge szukac winy .
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Ja też w pierwszej kolejności poszukałbym wycieków z głowic. Olej wydostaje się na zewnątrz kapie na kolektor wydechowy i voilà. Leci przypalony smrodek do auta.
Sprawdź uszczelki po d deklami zaworów, uszczelniacze wałków, uszczelniacze napinaczy. Wycieków może być cała masa, ale na 90% wyciek z tyłu głowicy.
Turbinom daj spokój, bo to, że są delikatnie spocone nie świadczy o ich końcu, a na to chcą pewnie nabrać cię w warsztatach-żebyś popłynął. Głowice uszczelnisz pod domem.
Sprawdź uszczelki po d deklami zaworów, uszczelniacze wałków, uszczelniacze napinaczy. Wycieków może być cała masa, ale na 90% wyciek z tyłu głowicy.
Turbinom daj spokój, bo to, że są delikatnie spocone nie świadczy o ich końcu, a na to chcą pewnie nabrać cię w warsztatach-żebyś popłynął. Głowice uszczelnisz pod domem.