Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDW 2.4 177 KM] Szarpanie silnikiem

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 21 mar 2014, 12:51

kolego ja miałem podobnie sprawdz prosze logi w lpg jaka jest temp reduktora itp u mnie praktykanci podpieli sie w nie ten waz co trzeba i szarpało autem albo gasłi wyskakiwał mi check tak samo, myslalem ze to cos z silnikiem albo rozrzadem ale moj kumaty gazownik wyslal mi kabel do lpg bo mieszkam z De a ja mu odesłałem błedy na mejla, i okazało sie ze auto chodziło do momentu az sie za duzo nagrzał reduktor, przyczyna była prosta wąż od reduktora był wpiety nie w ten przewod co trzeba i gaz sie nagrzewał w aucie co sprawiało problemy, temat ogarnalem sam i do dzis zero problemow, ps a praktykantow osobiscie opieprzyłem za moj nie potrzebny stresssss <uoee>

likols
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:02
Lokalizacja: lubsko

Post autor: likols » 13 wrz 2014, 07:59

U mnie problem leżał w rozrządzie. Jest tam wadliwy napinacz łańcucha. Luzny łańcuch przeskakuje, zaworki dostają łomot od tłoków. Komputer pokazuje jakby awarię cewki. Początkowo walczyłem ze świecami i cewkami, LPG. Katalizator się grzał do czerwoności czasem. Trwało to ponad rok, aż zawory straciły kompresję do końca.

ramzes.44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 13 paź 2014, 18:03
Imię: Mirek
Rocznik: 2015
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jasło

Post autor: ramzes.44 » 02 lut 2015, 16:27

Witam

Potrzebuję pomocy, jak w temacie dzisiaj mnie dorwało szarpanie silnia, pojeżdziłem z godz po mieście aż po którymś tam odpaleniu i dodaniu gazu podczas jazdy silnik zaczął skakać, cały czas mrugała kontrolka silnika i z prędkością 40km/h dojechałem do domu (nie mogłem dodać gazu bo wszystko zaczeło mocno drżeć)
Przeskanowałem i wyskoczyło coś takiego:

Znaleziono 1 błąd:

000769 - Cylinder 1
P0301 - 006 - rozpoznane wypadanie zapłonów - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 10100001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 5
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 184066 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.02.02
Czas: 14:19:50

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 672 /min
Ilość powietrza/Obr.: 234.4 mg/suw
Temperatura: 76.5*C
Bieg jałowy
Obciążenie: 47.1 %
Prędkość: 1.0 km/h

oraz przy skrzyni

Znaleziono 1 błąd:
18201 - Czujnik 2 prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G196)
P1793 - 000 - brak sygnału
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 254
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 180887 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2014.09.11
Czas: 12:31:34

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 672 /min
Obroty silnika: 40 /min
(bez jednostek): 2.0
Moment obrotowy: 18.0 Nm
Temperatura: 64.0*C
Uch.przepust.: 0.0*
Bity binarnie: 1010 0 1

Proszę o pomoc w diagnozie błędu.

Dziękuję

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja