A6 Avant
szukalem 3 miesiace, obejrzalem duzo A4B5FL i duzo A6C5 no i powiem ze znalezienie zadbanej A6 za nie wielka kase graniczy z cudem;)iparts pisze:No i Kolego bardzo dobrze że wybrałeś Audi Długo się zastanawiałeś nad zakupem?
A co do wad - tego nie unikniesz. odsuwanie tylnej szyby koszt naprawy racznej niewielki, antene można zwykłą.
Skoro już miałeś Audi więc na pewno o ten będziesz dbał jak najlepiej
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Co do kluczykow sprobuj tak... Wloz kluczyk w zamek dzrwi kierowcy przekrec w prawa lub lewa przytrzymaj tak chwile i cos wcisnij i poprobuj tak kilka razy. To nie moj pomysl lecz uzytkownika mac147 ale mi to pomoglo. Co do opuszczania szyby sprawdz prowadnice moze wystarczy tylko przesmarowac i wyczyscic. Ogolnie audi bardzo ladne gratuluje zakupu.
[ Dodano: 2014-09-09, 11:50 ]
A prostokatna dziura to raczej brak panela do navi tej standardowej tam powinien byc panel sterowania z tego co dobrze kojarze niewiem czy o to Ci chodzi akurat.
[ Dodano: 2014-09-09, 11:50 ]
A prostokatna dziura to raczej brak panela do navi tej standardowej tam powinien byc panel sterowania z tego co dobrze kojarze niewiem czy o to Ci chodzi akurat.
Cześć. Audi A6 19''
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7177
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Ładne autko , i skóra wygląda na niezmachaną jak na 98
Zmień baterie w pilocie , włóż do zamka przekręć i wtedy naciśnij otwieranie i zamykanie powinien ruszyć
Kontrolka oleju jest na FIsie i zapala się jak jest źle
Co do zmieniarki to pewno kaseta się zablokowała - jak wyciagniesz zmieniarkę i zdejmiesz obudowę to powinno się udać ją odblokować , mi się udało ale już nie pamiętam dokładnie jak.
Zmień baterie w pilocie , włóż do zamka przekręć i wtedy naciśnij otwieranie i zamykanie powinien ruszyć
Kontrolka oleju jest na FIsie i zapala się jak jest źle
Co do zmieniarki to pewno kaseta się zablokowała - jak wyciagniesz zmieniarkę i zdejmiesz obudowę to powinno się udać ją odblokować , mi się udało ale już nie pamiętam dokładnie jak.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Bardzo fajne autko. Gratuluje zakupu. Co do tych wad o których wspomniałeś to spokojnie:
ad1. Sprawdź baterie w pilocie
ad2. Nie zawracałbym sobie głowy zmieniarką. Na twoim miejscu założyłbym jakiegoś Alpine i będziesz bardziej zadowolony. Nagrasz MP3 i słuchania a słuchania masz. Sam gdybym nie miału siebie navi plus już dawno założyłbym niefabryczne radio dobrej marki
ad3. Zdejmij boczek z tylnych drzwi jednych i drugich zaobserwuj działanie sprawnej szyby i wszystko będzie jasne.
ad4. co do FIS to trzeba zdjąć licznik i wysłać na regeneracje. Na forum znajdziesz co i jak, co do kontrolki oleju to nie spotykana sprawa bo u mnie się pai zawsze ale na pewno jest to do ogarnięcia. Najlepiej jakbyś podpiął samochód pod komputer i np zrobił test zegarów wtedy wszystkie kontrolki powinny się zapalić
ad5. Oryginał to bacik choc fajny rekin w cale nie musi być zły.
Pozdro.
ad1. Sprawdź baterie w pilocie
ad2. Nie zawracałbym sobie głowy zmieniarką. Na twoim miejscu założyłbym jakiegoś Alpine i będziesz bardziej zadowolony. Nagrasz MP3 i słuchania a słuchania masz. Sam gdybym nie miału siebie navi plus już dawno założyłbym niefabryczne radio dobrej marki
ad3. Zdejmij boczek z tylnych drzwi jednych i drugich zaobserwuj działanie sprawnej szyby i wszystko będzie jasne.
ad4. co do FIS to trzeba zdjąć licznik i wysłać na regeneracje. Na forum znajdziesz co i jak, co do kontrolki oleju to nie spotykana sprawa bo u mnie się pai zawsze ale na pewno jest to do ogarnięcia. Najlepiej jakbyś podpiął samochód pod komputer i np zrobił test zegarów wtedy wszystkie kontrolki powinny się zapalić
ad5. Oryginał to bacik choc fajny rekin w cale nie musi być zły.
Pozdro.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
ale wydaje mi sie ze powinna byc jakas zaslepka bo ja widze przez ta dziure wykladzine pod tunelemMazdomania pisze:Jeśli masz NAVI między zegarami to pilot, a jak nie to nic
i powiedzcie mi jak to jest z tym FISEM, za kazdym razem przed odpaleniem powinno mi pokazywac kontrolke oleju czy nie koniecznie? U mnie przy odpalaniu FIS od razu pokazuje np: spalanie,albo cokolwiek co wczesniej ustawie.
Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że u mnie taka kontrolka (mimo pełnego FISu) jest obecna - widocznie jej widok utrwalił mi się w pamięci po poprzednim aucie Mogłem kogoś wprowadzić w błąd, więc przepraszam. U mnie na FISie podczas odpalania nie pokazuje się ten znaczek (pojawia się tylko napis "OK") - jest natomiast widoczny po uruchomieniu procedury testującej.
A co do dziury: u mnie tam jest mały "schowek". Taki jak tu: http://vpx.pl/i/2014/09/09/4511409036.jpg
A co do dziury: u mnie tam jest mały "schowek". Taki jak tu: http://vpx.pl/i/2014/09/09/4511409036.jpg
dzieki kolego za pomoc;) jak uruchomic w takim razie ta procedure testujaca?Rzadzu pisze:Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że u mnie taka kontrolka (mimo pełnego FISu) jest obecna - widocznie jej widok utrwalił mi się w pamięci po poprzednim aucie Mogłem kogoś wprowadzić w błąd, więc przepraszam. U mnie na FISie podczas odpalania nie pokazuje się ten znaczek (pojawia się tylko napis "OK") - jest natomiast widoczny po uruchomieniu procedury testującej.
A co do dziury: u mnie tam jest mały "schowek". Taki jak tu: http://vpx.pl/i/2014/09/09/4511409036.jpg
Nie pamiętam dokładnie. Zajrzyj do instrukcji: dload.php?action=file&id=39 Z tego co kojarzę, któryś z przycisków przy obrotomierzu/prędkościomierzu trzeba nacisnąć raz/dwa razy przy włączonym zapłonie.
Audi chyba z Ostrowi Mazowieckiej? Ładnie się prezentuje Jak będziesz sprzedawał felgi to daj znać, może się dogadamy
Procedure testową uruchamia się lewym przełącznikiem na liczniku, tyle że nie pamiętam czy się go naciskało czy pociągało do siebie. U mnie też przed odpaleniem nie wyświetla się kontrolka oleju tylko napis "OK". Kontrolka zapali się dopiero gdy coś będzie nie tak.
Pozdrawiam.
Procedure testową uruchamia się lewym przełącznikiem na liczniku, tyle że nie pamiętam czy się go naciskało czy pociągało do siebie. U mnie też przed odpaleniem nie wyświetla się kontrolka oleju tylko napis "OK". Kontrolka zapali się dopiero gdy coś będzie nie tak.
Pozdrawiam.