[C5 2,5TDI AFB] świece żarowe zalane olejem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 16 lis 2008, 18:40
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
[C5 2,5TDI AFB] świece żarowe zalane olejem
Witam. Dzisiaj wymieniałem świece żarowe i na jednej z głowic wszystkie trzy były mokre od oleju. Jaka może byc tego przyczyna i jak najprościej to sprawdzić.Prosze o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 22 lis 2008, 23:17
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 22 lis 2008, 23:17
- Lokalizacja: Rybnik
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
No ale wszyscy piszący twierdzą, że świece były mokre od oleju a nie od paliwa. Sam zreszta tez tak miałem. Bardziej pachnie jednak uszczelką pod pokrywą głowicy.DonVip pisze:wymien sobie werzyki powrotu te gumowe od wtryskiwaczy tylko wszystkie mialem to samo
A jest jeden plus - bardzo ładnie się wykręcały :mrgreen:
Części samochodowe online - Motostacja pl
sam wymienilem bardzo prosto kazdy wezyk po kolei ciagaz zeby wyjac i wciskasz zeby wlozyc do pompy jak ida to zaczep stary o nowy i przeciagnij a fachowo to sie nazywa wezyk powrotu na wtryskach do dieslaprzemek-rybnik pisze:?Kolego powiedz czy sam to wymieniłeś? jeśli tak to jak sie do tego dobrałeś i jak sie to fachowo nazywa żeby to kupić

[ Dodano: 2009-01-29, 12:15 ]
hmm... no to zle zrozumiale bo przeczytalem ze olej napedowy nie skojarzylem ze chodzi o olej od silnika :-PRomanS pisze:No ale wszyscy piszący twierdzą, że świece były mokre od oleju a nie od paliwa. Sam zreszta tez tak miałem. Bardziej pachnie jednak uszczelką pod pokrywą głowicy.DonVip pisze:wymien sobie werzyki powrotu te gumowe od wtryskiwaczy tylko wszystkie mialem to samo
A jest jeden plus - bardzo ładnie się wykręcały :mrgreen:
Audi Back On Track 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 22 lis 2008, 23:17
- Lokalizacja: Rybnik
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 22 lis 2008, 23:17
- Lokalizacja: Rybnik
Wczesniej pisałem w innym poscie ze na mrozie ok -8 stopni nie moglem auta zapalc no i jak wyminilm swiece okazało sie ze trzy sa mokre, skad tam dokladnie te paliwo to niweiem ale wiem ze to z powodu tego ze swiece nie grzały i tak podobno to wyglada jak sciece nie grzeja (w serwisie mi powiedzieli)
tylko teraz pytanie brzmi czy te 3 swiece były walniete czy kable nie maja pradu , narazie pali mi normalnie i nie mam kiedy zajzec tam ponownie
tylko teraz pytanie brzmi czy te 3 swiece były walniete czy kable nie maja pradu , narazie pali mi normalnie i nie mam kiedy zajzec tam ponownie
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
[quote="przemek-rybnik"]skad tam dokladnie te paliwo to niweiem ale wiem ze to z powodu tego ze swiece nie grzały i tak podobno to wyglada jak sciece nie grzeja (w serwisie mi powiedzieli)[quote]
Wobec tego nie traktuj powaznie tego serwisu :!:
"z powodu tego, że świece nie grzały to jest na nich paliwo" :?: :?:
No co Ty, to ciekawe jak by u mnie wyjasnili: wszystkie 6 szt. miałem walnięte a żadna z paliwem nie miala nic wspólnego. Za to 3 były zaolejone z powodu padniętej uszczelki pod pokrywą zawrów jednej z głowic.
Nic Tobie nie ujmując to moim zdaniem u Ciebie było tak samo, ten olej mógł w gniazdach świec jeździć nie wiadomo od kiedy a gdyby to była ropa to by smierdziała tak, że na pewno byłbys zaniepokojony i byś czuł nosem. Miałem cieknący jeden wężyk przelewowy to w aucie śmierdziało strasznie.
A jak teraz pali Ci w porządku to co będziesz tam zaglądał :?: :-D
Ciekawość to pierwszy stopien do piekła
A jak już naprawdę nie masz co robic a musisz to może auto umyj albo co :?:
Wobec tego nie traktuj powaznie tego serwisu :!:
"z powodu tego, że świece nie grzały to jest na nich paliwo" :?: :?:
No co Ty, to ciekawe jak by u mnie wyjasnili: wszystkie 6 szt. miałem walnięte a żadna z paliwem nie miala nic wspólnego. Za to 3 były zaolejone z powodu padniętej uszczelki pod pokrywą zawrów jednej z głowic.
Nic Tobie nie ujmując to moim zdaniem u Ciebie było tak samo, ten olej mógł w gniazdach świec jeździć nie wiadomo od kiedy a gdyby to była ropa to by smierdziała tak, że na pewno byłbys zaniepokojony i byś czuł nosem. Miałem cieknący jeden wężyk przelewowy to w aucie śmierdziało strasznie.
A jak teraz pali Ci w porządku to co będziesz tam zaglądał :?: :-D
Ciekawość to pierwszy stopien do piekła

A jak już naprawdę nie masz co robic a musisz to może auto umyj albo co :?:

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 22 lis 2008, 23:17
- Lokalizacja: Rybnik
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
przemek-rybnik, uszczelka została wymieniona niejako przy okazji wymiany wałków rozrządu i całej reszty :mrgreen: , tak, że koszt całości niemały :mrgreen:
Ale gdyby chodziło tylko o samą uszczelkę to dla mnie byłby to koszt uszczelki bo wymianę robiłbym sam "pod blokiem"
Ale gdyby chodziło tylko o samą uszczelkę to dla mnie byłby to koszt uszczelki bo wymianę robiłbym sam "pod blokiem"

Części samochodowe online - Motostacja pl