Drodzy koledzy,
Wiele bylo pisane postow, o DPF i jego bledach i dopalaniu i oczywiscie wycinaniu itd.
Znalazlem jeden posto odnosnie trybu awaryjnego (wybaczcie za odgrzewanie kotleta) czyli DPF kontrolka plus migajace swiece plus kotrolka blad wydechu plus spadek mocy auto wchodzi na obroty i stoi w miejscu. Ktos powiedzial ze komputer odlacza Turbo z powodu DPF i stad te objawy - pytanie czy to prawda no i co dalej Mozna go jechac wypalic ? Bez obaw o ewentualne blokowanie spalin i uszkodzenie turbo albo roszczelnienia
Wybaczcie za wszelakie bledy w opisie i malo rzeczowe podejscie do tematu.
Znaznacze ze bylem na warszacie znajomy sprawdzil bledy na komp. i jest to faktycznie tylko DPF. Dodatkowo w ostatnim miesiacu wypalany byl juz 3 razy, ale pierwszy raz mam caly komplet kotrolek Prosze o radę...
[ BRE 2.0 140 KM] DPF - tryb awaryjny i co dalej ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 10:39
- Lokalizacja: Lubuskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 lip 2014, 10:13
- Lokalizacja: kielce
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga