Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] DPF - tryb awaryjny i co dalej ?

Silniki wysokoprężne
sebo446
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 05 sie 2014, 02:21
Lokalizacja: Londyn wschodni

[ BRE 2.0 140 KM] DPF - tryb awaryjny i co dalej ?

Post autor: sebo446 » 28 sie 2014, 13:15

Drodzy koledzy,
Wiele bylo pisane postow, o DPF i jego bledach i dopalaniu i oczywiscie wycinaniu itd.
Znalazlem jeden posto odnosnie trybu awaryjnego (wybaczcie za odgrzewanie kotleta) czyli DPF kontrolka plus migajace swiece plus kotrolka blad wydechu plus spadek mocy auto wchodzi na obroty i stoi w miejscu. Ktos powiedzial ze komputer odlacza Turbo z powodu DPF i stad te objawy - pytanie czy to prawda ?? no i co dalej ?? Mozna go jechac wypalic ? Bez obaw o ewentualne blokowanie spalin i uszkodzenie turbo albo roszczelnienia ??
Wybaczcie za wszelakie bledy w opisie i malo rzeczowe podejscie do tematu.

Znaznacze ze bylem na warszacie znajomy sprawdzil bledy na komp. i jest to faktycznie tylko DPF. Dodatkowo w ostatnim miesiacu wypalany byl juz 3 razy, ale pierwszy raz mam caly komplet kotrolek :/ Prosze o radę...

x4n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: x4n » 29 sie 2014, 09:25

Jaki masz przebieg ??? jak pod 200 000 to go trzeba wymienić albo wyciąć. I to trzeba zrobić jak najszybciej, sprawdź również stan oleju w silniku bo możesz go mieć 2 x tyle !!!!!, co może właśnie doprowadzić do zniszczenia wielu rzeczy w tym turbiny.

sebo446
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 05 sie 2014, 02:21
Lokalizacja: Londyn wschodni

Post autor: sebo446 » 29 sie 2014, 21:09

przebieg obecnie 160 tys, olej plus wszystkie filtry wymienione 2 tyg temu.
Zamowilem nowy DPF, pytanie czy wiemiana samego DPF plus wykasowanie bledow zalatwi sprawe ? Czy czujniki tez musze wymienic ? Niestety wycinka odpada...:(

puchaty106
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 27 wrz 2012, 10:39
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: puchaty106 » 31 sie 2014, 18:18

Sprawdz jak zapelniony masz ten DPF 68g to maks a jak mniej mozesz proboeac go wypalac moze pomoze.

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 02 wrz 2014, 14:22

A mogę spytać jaki koszt jest u Ciebie filtra dpf i jego wymiany????

stanislaw.kielc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 lip 2014, 10:13
Lokalizacja: kielce

Post autor: stanislaw.kielc » 04 wrz 2014, 20:52

A zanim zamówiłeś dpf sprawdziles czujnik ciśnienia spalin?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga