[A6 C5] Założyłem 18' i wygąda słabo... Chce H&R -40/40
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Zamiast 18 wsadzic 20 cali i wypelni przestrzen
amortyzatory od s-line bylyby duzo lepszym rozwiazaniem niz te modyfikacje wszystkie i wrzucanie kasy w cos co w niedalekiej przyszlosci zemsci sie na naszym portfelu. Posdrawiam


Cześć. Audi A6 19''
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
No bo wypisujesz tu totalne bzdury
Jak można zmieniać sobie średnicę koła??
Można ale w małym stopniu, praktycznie nie zauważalnym. Jak zmienisz mocno średnicę koła (zwiększysz) to Ci auto będzie słabiej przyspieszało i szybciej jechało na wszystkich biegach, licznik też będzie mocno przekłamywał.
Zmieniając koła na większe trzeba zachować tą samą średnicę dobierając odpowiednio opony. Są specjalne kalkulatory do tego ale można też obliczyć to samemu (średnica felgi + wysokość profilu opony, czyli procent z jej szerokości).
Jedynie ugięcie opony może tu minimalnie wpłynąć na wysokość auto bo wiadomo że im niższy profil tym opona mniej amortyzuje, ale bez przesady.
Nie wkładamy większych felg żeby auto wyżej stało
Pozdro

Można ale w małym stopniu, praktycznie nie zauważalnym. Jak zmienisz mocno średnicę koła (zwiększysz) to Ci auto będzie słabiej przyspieszało i szybciej jechało na wszystkich biegach, licznik też będzie mocno przekłamywał.
Zmieniając koła na większe trzeba zachować tą samą średnicę dobierając odpowiednio opony. Są specjalne kalkulatory do tego ale można też obliczyć to samemu (średnica felgi + wysokość profilu opony, czyli procent z jej szerokości).
Jedynie ugięcie opony może tu minimalnie wpłynąć na wysokość auto bo wiadomo że im niższy profil tym opona mniej amortyzuje, ale bez przesady.
Nie wkładamy większych felg żeby auto wyżej stało

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
To jest złudzenie. Oczami porównujesz grubość opony i prześwit między kołem a gumą i im mniej jest gumy, tym bardziej wydaje się że auto stoi za wysoko/wyżej niż przedtem.Przemcioo pisze:bboykoti, Jakoś ja z 16/65 wrzuciłem 19/35 i auto stało wyżej .
Generalnie dobrze wygląda gdy "grubość opony" > "prześwit nad oponą"
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
bboykoti, ma rację.
Ze zwiększeniem średnicy obręczy, idzie zmniejszenie wysokości profilu opony - tym sposobem całkowita średnica pozostaje niemal niezmienna. Niemal, bo zawsze będzie jakaś różnica i jak wyżej napisano służą do tego specjalne kalkulatory. Licznik będzie ci zawyżał prędkość, zatrzyma cię policja i co powiesz? "Panie, bo mam większe koła i to dlatego..."? Od razu zatrzyma ci dowód
Ze zwiększeniem średnicy obręczy, idzie zmniejszenie wysokości profilu opony - tym sposobem całkowita średnica pozostaje niemal niezmienna. Niemal, bo zawsze będzie jakaś różnica i jak wyżej napisano służą do tego specjalne kalkulatory. Licznik będzie ci zawyżał prędkość, zatrzyma cię policja i co powiesz? "Panie, bo mam większe koła i to dlatego..."? Od razu zatrzyma ci dowód
