zobaczę z odpięciem aku , zobaczę z worshopem 65535.
Mam gaz na linkę - jeżeli powyższe nie da rady to mam szukać sterownika z jakim oznaczeniem aby na pewno był od manuala ?
edit :
znalazłem takie skrzynki tylko nie wiem która to manual :
Audi A6 V6 Kompressor 2,8 ALG 4D0907551AF
Audi A6 V6 Kompressor 2,8 ALG 3B0907551T
Audi A6 V6 Kompressor 2,8 ALG 4D0907551AE
Będzie ktoś łaskawy zerknąć w Else i podpowiedzieć jaki komputer do manuala powinien być ?
znalazłem jeszcze 4 który też pasuje 4D0907551F - czyli ten co mam bez literki A - na logike idąc to chyba ten pasuje do manuala.
Ktoś potwierdzi ?
edit :
i teraz jestem w kropce. Autko jeździ normalnie po przekodowaniu ABS i licznika. Podjechałem do podobno najlepszego magika w okolicy i gościu powiedział żeby tego kodowania nie zmieniać. podobno dawka paliwa jest tylko troszeczkę większa i nie powinno to mieć negatywnego wpływu na nic. (coprawda mówi , że takie praktyki stosuje w TDI ale powiedział że noPb to ta sama strategia działania)
kodowanie nie przyjmuje nowego niezależnie od niczego - u gościa też nie dało rady (robił to jakimś czytnikiem czy czymś)
Co radzicie ? Zostawiać jak jest skoro nic sie nie dzieje czy jednak zmieniać na kompa od manuala?
Czy moga być jakieś negatywne skutki ?
[ MANUAL] Wsad od manuala
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga