kolego czy ja naprawde musze przedstawic faktury żebyś mi uwierzył ze to wszytsko zrostało zrobione? mam nowe wtryski w silniku z końcówką BD, stare mam obok z końcówka S. Czy muszę zrobić zdjęcia żebyś mi uwierzył? Prosze tylko o wsparcie w temacie i chce rozwiązać swój problem. Na nowy silnik tez mam fakturę i mam jego zdjęcia jak przyjechął i jak był montowany do samochodu. Czemu zamiast mi pomoc to mi docinasz za każdym razem. Opisałem co sie dzieje i podałem wartości z bloków 72-77.bosniak_sg pisze:Nie no Boże masz lokatorów, jeszcze swoich nie wymienił a ekspert nam wyrósł. Admin nie da mu sie pod tą czerwona belka dopisać ekspert wtryskowy?
Kolego posti po jaka cholere co post wklejasz korekty? Dalej kombinujesz z tymi wtryskami? Przecież jak kupowaeś to mialeś mieć funkiel nówki nie śmigane, a silnik to już ta lala? Wg vcds masz prawie rewelacyjne, wg ASO Audi to miałbys jeszcze lepsze, a wg mnie jak nigdy nie były wymienione, a maja ponad 200 tys nalatane, przycina przy odpalaniu na ciepłym, kopci jasnymi gryzącymi spalinami po długim postoju, przybywa oleju drga czasami silnik(nierówno pracuje) to leja wszystkie i wszystkie do wymiany. Ale ty tego nie wiesz bo kupileś auto z komisu od wiadomego człowieka, a co tam nadłubali w tym silniku, żeby go pchnąć to widac ani oni ani ty sam nie wiesz. I co te od 4.2 Tdi nie pasuja? Mozesz oczywiscie kombinowac jak koledzy powyzej, ale potejrzewam, że czas, telefony mechanik i jezdżenie w tę i spowrotem jest bez sensu. Możesz poczekać i nie wyrzucać starych wtrysków po wymianie na nowe i poczekać podobno końcem roku Bosch ma udostępnic technologie i czesci potrzebne do regeneracji piezoelektrycznych wtryskiwaczy i sobie prawidłowo zregenerujesz i sprzedasz, albo bedziesz miał na zapas, albo sprzedasz do warsztatu który zajmuje sie regeneracją. Chociaz obserwujac Twoje kombinacje to twój silnik w końcu postawi kolano i bedziesz miał problem z głowy. Co za gość
To jak? pomoże ktoś co z tym robić? Czy może to wina DPF i jeżdzenia po miescie?