Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 sie 2014, 09:02

bosniak_sg pisze:Nie no Boże masz lokatorów, jeszcze swoich nie wymienił a ekspert nam wyrósł. Admin nie da mu sie pod tą czerwona belka dopisać ekspert wtryskowy?

Kolego posti po jaka cholere co post wklejasz korekty? Dalej kombinujesz z tymi wtryskami? Przecież jak kupowaeś to mialeś mieć funkiel nówki nie śmigane, a silnik to już ta lala? Wg vcds masz prawie rewelacyjne, wg ASO Audi to miałbys jeszcze lepsze, a wg mnie jak nigdy nie były wymienione, a maja ponad 200 tys nalatane, przycina przy odpalaniu na ciepłym, kopci jasnymi gryzącymi spalinami po długim postoju, przybywa oleju drga czasami silnik(nierówno pracuje) to leja wszystkie i wszystkie do wymiany. Ale ty tego nie wiesz bo kupileś auto z komisu od wiadomego człowieka, a co tam nadłubali w tym silniku, żeby go pchnąć to widac ani oni ani ty sam nie wiesz. I co te od 4.2 Tdi nie pasuja? Mozesz oczywiscie kombinowac jak koledzy powyzej, ale potejrzewam, że czas, telefony mechanik i jezdżenie w tę i spowrotem jest bez sensu. Możesz poczekać i nie wyrzucać starych wtrysków po wymianie na nowe i poczekać podobno końcem roku Bosch ma udostępnic technologie i czesci potrzebne do regeneracji piezoelektrycznych wtryskiwaczy i sobie prawidłowo zregenerujesz i sprzedasz, albo bedziesz miał na zapas, albo sprzedasz do warsztatu który zajmuje sie regeneracją. Chociaz obserwujac Twoje kombinacje to twój silnik w końcu postawi kolano i bedziesz miał problem z głowy. Co za gość <boisie>
kolego czy ja naprawde musze przedstawic faktury żebyś mi uwierzył ze to wszytsko zrostało zrobione? mam nowe wtryski w silniku z końcówką BD, stare mam obok z końcówka S. Czy muszę zrobić zdjęcia żebyś mi uwierzył? Prosze tylko o wsparcie w temacie i chce rozwiązać swój problem. Na nowy silnik tez mam fakturę i mam jego zdjęcia jak przyjechął i jak był montowany do samochodu. Czemu zamiast mi pomoc to mi docinasz za każdym razem. Opisałem co sie dzieje i podałem wartości z bloków 72-77.

To jak? pomoże ktoś co z tym robić? Czy może to wina DPF i jeżdzenia po miescie?
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 20 sie 2014, 09:08

tak tak :) znowu wszystko doskonale wiesz hehe, zabawny jestes, dobra odezwe sie po 10 tys :) skoro cie stan na ori bd z serwisu a nie zamiennik bosha to spoko nie kazdy jest tak zamożny z domu.
A tym czasem nie podniecaj sie za mocno zluzuj, Po róznych zakatkach kraju dzwonilem po serwisach bosha i nigdzie nie dostalem informacji odnosnie zestawu naprawczego lub regeneracji,nie robia i tyle. Juz rok temu miala zostac udostepniona technologia regeneracji i ten termin to dalej niewiadoma. No ale Ty znów wiesz wiecej niż inni...

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 20 sie 2014, 09:08

posti bo drążysz jak górnik lita skałe, skaczesz z forum a4 na a6 piszac różne dyrdymały i spostrzezenia, rozpoczynajac temat (forum a4) który nikomu do niczego nie jest potrzebny.
Pisałem ci wczesniej co vcds na to. On na to jak na lato NIC. do badania stanu wtrysków jest praktycznie bezużyteczny.
Jezeli masz dpf i jeździsz głównie po mieście jak ja to go wywal i nie u Józia w stodole tylko tam gdzie wiedza co robia, bo przez podlewanie paliwa celem dopalenia dpf mozesz mieć dziwne korekty.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2014, 09:15 przez bosniak_sg, łącznie zmieniany 1 raz.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 20 sie 2014, 09:12

no z postem powyzej wyjatkowo sie zgodze, lecz pojedz do zakladu ktory ogarnia wtryski i powiedz ze ty zmierzyles vcds i napewno masz do wymiany bez spr na stole to sie wysmieja :) na starcie

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 20 sie 2014, 09:17

nugat pisze:tak tak :) znowu wszystko doskonale wiesz hehe, zabawny jestes, dobra odezwe sie po 10 tys :) skoro cie stan na ori bd z serwisu a nie zamiennik bosha to spoko nie kazdy jest tak zamożny z domu.
A tym czasem nie podniecaj sie za mocno zluzuj, Po róznych zakatkach kraju dzwonilem po serwisach bosha i nigdzie nie dostalem informacji odnosnie zestawu naprawczego lub regeneracji,nie robia i tyle. Juz rok temu miala zostac udostepniona technologia regeneracji i ten termin to dalej niewiadoma. No ale Ty znów wiesz wiecej niż inni...
Bo jeszcze rozdwojenia jaźni dostaniesz od tego zygania do mnie na PW i na ogólnym. Dla twojej informacji juz dawno nauczyłem sie, że co tanio to drogo, wiec tak masz racje kupilem w serwisie nowe BD założyłem zakodowałem i jeżdżę. Mam nadzieje że jak najdłużej i wszystkim życze jak najdłuzszej bezawaryjnej jazdy, nie ogladajac sie czy jest za mna chmura siwego dymu i czy jak bede odpalał to zatrzyma mi rozrusznik.

[ Dodano: 2014-08-20, 09:17 ]
nugat pisze:no z postem powyzej wyjatkowo sie zgodze, lecz pojedz do zakladu ktory ogarnia wtryski i powiedz ze ty zmierzyles vcds i napewno masz do wymiany bez spr na stole to sie wysmieja :) na starcie
To juz standard brak logicznego myslenia i czytania ze zrozumieniem? Napisz mi zacytuj bardzo prosze w którym miejscu napisałem, żeby po sprawdzeniu na vcds podjechac do warsztatu i kierujac sie tylko tym spostrzeżeniem kazać sobie wymienic wtryski za 6 koła?? <wysmiewacz>
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 20 sie 2014, 09:19

hehe smieszny jestes , wlasnie widze jak wszystkim zyczysz bezawaryjnej jazdy.
U mnie w/w problemy minely jak reka odjął no ale ja w aso nie robilem auta i nie zamierzam.
tez czytalem opinie ze po wymianie wtryskow na nowe, po 10 tys km szly na reklamacje i to w tym temacie. Zalejesz syf do najlepszego wtrysku a i tak stanie
Powodzenia...

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 20 sie 2014, 09:21

gdzie pisałem że wymieniałem w serwisie, ty naprawdę jestes powaznie chory, albo jak macierewicz do wszystkiego co ci pasuje dorobisz ideologie <pocieszacz>
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 20 sie 2014, 09:23

bosniak_sg pisze:Napisz mi zacytuj bardzo prosze w którym miejscu napisałem, żeby po sprawdzeniu na vcds podjechac do warsztatu i kierujac sie tylko tym spostrzeżeniem kazać sobie wymienic wtryski za 6 koła?? <wysmiewacz>
np po takim poscie
Bardzo kulturalnym zreszta swiadczacym o Twojej kulturze osobistej
No ale co ty chcesz sprawdzac "dziurawy Kondomie", jezeli ewidentnie wtryskiwacze ci leja?
dedukuje z tego ze ty bys odrazu kupil wszystkie nowe wtryski bo szkoda wydac za spr 6 szt 300zł :)


juz sam nie wiesz co piszesz
"że co tanio to drogo, wiec tak masz racje kupilem w serwisie nowe BD założyłem zakodowałem i jeżdżę."

dobra ja odbijam szkoda mi czasu na takie wywody... nara

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 sie 2014, 09:41

bosniak_sg pisze:posti bo drążysz jak górnik lita skałe, skaczesz z forum a4 na a6 piszac różne dyrdymały i spostrzezenia, rozpoczynajac temat (forum a4) który nikomu do niczego nie jest potrzebny.
Pisałem ci wczesniej co vcds na to. On na to jak na lato NIC. do badania stanu wtrysków jest praktycznie bezużyteczny.
Jezeli masz dpf i jeździsz głównie po mieście jak ja to go wywal i nie u Józia w stodole tylko tam gdzie wiedza co robia, bo przez podlewanie paliwa celem dopalenia dpf mozesz mieć dziwne korekty.
kolego drąże temat bo chce mieć samochód dopięty na ostatni guzik. Z forum A6 i A4 korzystam, bo kiedys miałem a6 c5 2.7T potem a4 b7 2.0T, a silnik 3.0tdi występuje w A4 i w A6 dlatego korzystam z obu źródeł.

o wtryskach z 4.2 v8 TDI napisałem na forum bo po rozmowach z róznymi ludzmi i znajomym w pewnym momencie zgłupiałem i nei wiedziałem czemu jest tak duża róznica w cenie a niektórzy mówią ze to te same wtryski i je montują do 3.0tdi. ja osobiscie mam u siebie nowe wtryski z końcówką BD i w garażu mam stare z końcówką S kóre były poprzednio.

No ale wracając do tematu to:
- silnik nei przycina przy odpalaniu
- na codzień nie kopci
- spala w trasie przy spokojnej jeździe ok 7L ropy, a w mieście bardzo róznie, raz spali 10L a raz 14L, a czasami komputer pokaze i 17L (średnie spalanie w miescie na całym zbiorniku komputer pokazuje 12.2L)
- czasami śmeirdzi spalinami
- czasami pojawi się biało-niebieski dym podczas przyspieszania, ale ba biegu jałowym i przy dodawaniu gazu na jałowym tego nei widać
- czasami słychać chyba pracę wtrysków(takie terkotanie podczas przyśpieszania na niskich obrotach)
- przybyło oleju w silniku i jest na poziomie tej kulki na górnym zakresie
- korekcie wtrysków są jak kilka postów wyźej, czyli:

kanał 72 -8.0 ms 0.0 ms 0.0 ms

kanał 73 -4.0 ms 0.0 ms 0.0 ms

kanał 74 -6.0 ms 0.0 ms 0.0 ms

kanał 75 -10.0 ms -6.0 ms 0.0 ms

kanał 76 -6.0 ms 0.0 ms 0.0 ms

kanał 77 -10.0 ms 0.0 ms 0.0 ms

czyli co? wyciągać wtryski i dawać je na stół, sprawdzać kompresję i wywalać DPF? czy po wywaleniu DPF'a coś zmienia się na plus lub minus w pracy silnika?
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 20 sie 2014, 12:32

Panowie nugat i bosniak_sg, wyluzujcie proszę <luzik> Nie ma sensu psuć sobie nerwów <okok>
Lektor.

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 20 sie 2014, 15:27

posti ile razy mam ci pisać, że vcds jest o dupe rozbić w tej kwesti? czekasz aż wszyscy na forum ci to potwierdzą? Przewertuj te 84 strony to sam do tego dojdziesz. Jak chcesz spać spokojnie sprawdź wtryski na stole, wg vcds'a ja mialem mniejsze korekty a 4 lały.
Wywal dpf jak wiecej jeździsz po mieście bo ci od tego przybywa oleju, tzn ropa wlewa sie do oleju i go rozrzedza.

[ Dodano: 2014-08-20, 15:27 ]
nugat pisze: Bardzo kulturalnym zreszta swiadczacym o Twojej kulturze osobistej
No ale co ty chcesz sprawdzac "dziurawy Kondomie", jezeli ewidentnie wtryskiwacze ci leja?
nugat nietrybie to ty mnie nazwaleś kondonem, ja ciebie miszczu nie wyzywałem publicznie na forum <spadaj>
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 sie 2014, 19:03

bosniak_sg pisze:posti ile razy mam ci pisać, że vcds jest o dupe rozbić w tej kwesti? czekasz aż wszyscy na forum ci to potwierdzą? Przewertuj te 84 strony to sam do tego dojdziesz. Jak chcesz spać spokojnie sprawdź wtryski na stole, wg vcds'a ja mialem mniejsze korekty a 4 lały.
Wywal dpf jak wiecej jeździsz po mieście bo ci od tego przybywa oleju, tzn ropa wlewa sie do oleju i go rozrzedza.

ale czy to możliwe żeby NOWE wtryski z końcówka BD, od których mam nawet pudełka, mozliwe żeby lały po 3-4 tys km?
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 20 sie 2014, 19:42

Zdarza sie że nowy samochod wyjeżdża z salonu, przejedzie 3-4 km i wraca laweta.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 340
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 22 sie 2014, 18:13

Na 99,9% wina leży po stronie DPF. Wystarczy że 60% jazdy to miasto i oleju przybędzie. U dobrego mechanika wywal go i problem z głowy.

kaloh1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 06 lut 2010, 15:08
Lokalizacja: Sieradz/Warszawa

Post autor: kaloh1 » 27 sie 2014, 10:30

Właściwie więc na czym stanęło z wtryskami od 4,2? Pytam, bo mam takie u siebie.
Nie mam DPF (usunięte) i auto po chyba 10 korektach softu w miarę normalnie się zachowuje, v-max na licznikowe 260 (zdjęta blokada i soft na 260KM) choć nieraz, z niewiadomych przyczyn, na ciepłym zaczyna drżeć na wolnych. Odpala za każdym razem bez przycinki.
Słyszałem, że kwestia leży po stronie sterownika. Tj można zastosować te wtryski, ale do silników nowszych niż BMK. Nie mówił mi tego Pan Józio czy inni, tylko najbardziej ogarnięte osoby w TDI w Waw.
A6 3.0 tdi by CS

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga