Auto zaczęło szarpać w niskich partiach obrotów, na postoju czuć drgania. Silnik ciężko wkręca się na obroty i ogólnie spalanie jest kosmiczne. Po podłączeniu pod kompa wyskoczyły błędy:
-Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnał za wysoki (nieciągły)
-Sygnał z przepływomierza za niski (nieciągły).
Dodam, że podczas jazdy zapalają się kontrolki esp i abs jednocześnie auto traci totalnie moc i szarpie. W tipie brak błędów.
Moje pytanie: czy to aby na pewno wina przepływki? Na którym pinie sprawdzić zasilanie przepływki? Ma ktoś może taką do sprzedania?
Pozdrawiam, Mateusz

[ Dodano: 2014-08-20, 14:47 ]
UP: Czy przepływka z s6 (silnik aqj) będzie pasować? Różni się tylko jedną literką na końcu:
a6 077133471 G
s6 077 133 471 H
Prosze o szybką odpowiedź