Witam !
Od jakiegoś czasu zmagam się z problemem syczenia dochodzącego z wlewu paliwa, wyczytałem, że winowajcą może być właśnie węglowy odpowietrznik zbiornika paliwa, wiecie gdzie on się znajduje w A6 2,4 v6 i czy również uważacie, że to on może być przyczyną ?
Pisali również, że pomaga wywiercenie dziurki w korku, jednak tego nie chciałbym zastosować.
Pozdrawiam
[AGA 2.4 165 KM] Węglowy odpowietrznik zbiornika paliwa, gdz
A co masz na myśli syczenie z wlewu paliwa. Syczy tobie cały czas czy jak? Węglowy zbiornik znajduje się z przodu po prawej stronie w okolicach nadkola. NIc nie nawiercaj układ masz mieć szczelny i tyle. Mi podczas instalacji wlewu gazu (koło wlewu benzyny) młody pracownik lekko nawiercił wlew benzyny to tak waliło, że masakra więc ty lepiej nic nie wierć. A jeżeli chodzi tobie o syczenie podczas odkręcania korka to tak ma być bo w baku robi się podciśnienie.
Podpinam się pod temat, mam ten sam problem.
Nie piszcie proszę że to jest normalne, takie podciśnienie jakie mam nie jest normalne. Po odkręceniu wlewu paliwa korek jest mocno przyssany, pompa nie wyrabia bo ją bardzo mocno słychac w kabinie samochodu. Zastanawiam się czy to nie jest czasem wina korka. Kiedyś było słychać zaciąganie powietrza przy wlewie paliwa. Może właśnie tu leży błachy problem???
Znalazłem jeszcze coś takiego jak zawór napowietrzający zbiornik paliwa, który znajduję się przy wlewie paliwa nr.5
Zbiornik paliwa
--
![Obrazek]()
Filtr z węglem
--
![Obrazek]()
Nie piszcie proszę że to jest normalne, takie podciśnienie jakie mam nie jest normalne. Po odkręceniu wlewu paliwa korek jest mocno przyssany, pompa nie wyrabia bo ją bardzo mocno słychac w kabinie samochodu. Zastanawiam się czy to nie jest czasem wina korka. Kiedyś było słychać zaciąganie powietrza przy wlewie paliwa. Może właśnie tu leży błachy problem???

Znalazłem jeszcze coś takiego jak zawór napowietrzający zbiornik paliwa, który znajduję się przy wlewie paliwa nr.5
Zbiornik paliwa
--
Filtr z węglem
--
mbudzio
Polecam
--
Miłośnicy czterech kółek - https://www.youtube.com/channel/UC9Soog ... EfvBS4rzrw
marewel - https://www.youtube.com/channel/UCNm-F0 ... J88G80Wr7Q
Chris Kubeczko - https://www.youtube.com/channel/UC-G-_W ... Zl1XrYwLvA
Polecam

--
Miłośnicy czterech kółek - https://www.youtube.com/channel/UC9Soog ... EfvBS4rzrw
marewel - https://www.youtube.com/channel/UCNm-F0 ... J88G80Wr7Q
Chris Kubeczko - https://www.youtube.com/channel/UC-G-_W ... Zl1XrYwLvA
- timoti26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2013, 15:11
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mińsk Maz.
- Kontakt:
W trące swoje 3 grosze w temacie. Mam wersje USA i sporo większy filtr węgla który jest a raczej był umiejscowiony we wnęce koła zapasowego. Do montażu LPG musiałem się go pozbyć. Na próbę go wyrzuciłem a przewody połączyłem trójnikiem miedzianym a oto odczucia:
Syczenie przy odkręcaniu wlewu do baku nie występuje (nic już nie słychać)
W środku nie czuć żadnego smrodu
Silnik pracuje tak jak wcześniej żadnych zmian nawet na live data w Vagu.
Zero błędów na kompie.
Jeśli podejrzewacie filtr to wyrzucicie go na próbę i sytuacja się rozjaśni.
Syczenie przy odkręcaniu wlewu do baku nie występuje (nic już nie słychać)
W środku nie czuć żadnego smrodu
Silnik pracuje tak jak wcześniej żadnych zmian nawet na live data w Vagu.
Zero błędów na kompie.
Jeśli podejrzewacie filtr to wyrzucicie go na próbę i sytuacja się rozjaśni.