Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ 2,8 i 2,4 ] pinologia

Elektryka
ODPOWIEDZ
egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

[ 2,8 i 2,4 ] pinologia

Post autor: egoonn » 19 sie 2014, 16:10

potrzebuje schemat kabli wtyczki od czujnika walu korbowego z 2,8 silnika i 2,4 tez , tego dolnego co zczytuje z koła , po przekładce silnika nie czyta nie widzi tego czujnika podobno wtyczki sa takie same ale pinologia kabli jest inna , pomocy :[

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 20 sie 2014, 08:40

Kluczowe w Twoim zapytaniu mogą być kody silników (może występować różnica w wiązkach)

Póki co udało mi się znaleźć coś takiego (mam nadzieję że o ten czujnik chodziło - G28 )

silniki ACK, ALG, AGA, ALF, ALW:

Konektor nr 1 (przewód czarny) idzie do konektora nr 67 sterownika silnika
Konektor nr 2 (przewód niebieski) idzie do konektora nr 63 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' - ')
Konektor nr 3 (przewód szary) idzie do konektora nr 56 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' + ')

Silniki APR, AQD, APZ, ARJ, ARN, BDV, AMN, ASM:

Konektor nr 1 (przewód czarny) idzie do konektora nr 108 sterownika silnika
Konektor nr 2 (przewód niebieski) idzie do konektora nr 90 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' - ')
Konektor nr 3 (przewód szary) idzie do konektora nr 82 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' + ')

Konektor nr 1 wygląda na schematach jak jakiś ekran, ale nigdy nie rozbierałem tego czujnika więc nie wiem jak jest na prawdę <okok>


Zauważ także, że w każdym z tych przypadków 'pinout' czujnika jest tak samo oznaczony, więc powinny być one wymienne względem różnych modeli <mysli>

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 20 sie 2014, 10:10

dzieki
liczyłem na Ciebie własnie , nie pisałem w 1 poście ze czekam na twoja odpowiedz , ale miałem zamiar <okok> <lol>
ANIMAL

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 20 sie 2014, 10:49

liczyłem na Ciebie własnie , nie pisałem w 1 poście ze czekam na twoja odpowiedz , ale miałem zamiar <okok> <lol>
<rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja