
[ 2,8 i 2,4 ] pinologia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
[ 2,8 i 2,4 ] pinologia
potrzebuje schemat kabli wtyczki od czujnika walu korbowego z 2,8 silnika i 2,4 tez , tego dolnego co zczytuje z koła , po przekładce silnika nie czyta nie widzi tego czujnika podobno wtyczki sa takie same ale pinologia kabli jest inna , pomocy 

- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Kluczowe w Twoim zapytaniu mogą być kody silników (może występować różnica w wiązkach)
Póki co udało mi się znaleźć coś takiego (mam nadzieję że o ten czujnik chodziło - G28 )
silniki ACK, ALG, AGA, ALF, ALW:
Konektor nr 1 (przewód czarny) idzie do konektora nr 67 sterownika silnika
Konektor nr 2 (przewód niebieski) idzie do konektora nr 63 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' - ')
Konektor nr 3 (przewód szary) idzie do konektora nr 56 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' + ')
Silniki APR, AQD, APZ, ARJ, ARN, BDV, AMN, ASM:
Konektor nr 1 (przewód czarny) idzie do konektora nr 108 sterownika silnika
Konektor nr 2 (przewód niebieski) idzie do konektora nr 90 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' - ')
Konektor nr 3 (przewód szary) idzie do konektora nr 82 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' + ')
Konektor nr 1 wygląda na schematach jak jakiś ekran, ale nigdy nie rozbierałem tego czujnika więc nie wiem jak jest na prawdę
Zauważ także, że w każdym z tych przypadków 'pinout' czujnika jest tak samo oznaczony, więc powinny być one wymienne względem różnych modeli
Póki co udało mi się znaleźć coś takiego (mam nadzieję że o ten czujnik chodziło - G28 )
silniki ACK, ALG, AGA, ALF, ALW:
Konektor nr 1 (przewód czarny) idzie do konektora nr 67 sterownika silnika
Konektor nr 2 (przewód niebieski) idzie do konektora nr 63 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' - ')
Konektor nr 3 (przewód szary) idzie do konektora nr 56 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' + ')
Silniki APR, AQD, APZ, ARJ, ARN, BDV, AMN, ASM:
Konektor nr 1 (przewód czarny) idzie do konektora nr 108 sterownika silnika
Konektor nr 2 (przewód niebieski) idzie do konektora nr 90 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' - ')
Konektor nr 3 (przewód szary) idzie do konektora nr 82 sterownika silnika (na schemacie oznaczony jako ' + ')
Konektor nr 1 wygląda na schematach jak jakiś ekran, ale nigdy nie rozbierałem tego czujnika więc nie wiem jak jest na prawdę

Zauważ także, że w każdym z tych przypadków 'pinout' czujnika jest tak samo oznaczony, więc powinny być one wymienne względem różnych modeli
