Witam serdecznie,
w dniu dzisiejszym pojawiła się u mnie dziwna usterka.
Będąc samochodem w ruchu nagle załączył się samoistnie klakson.
Zjechałem na pobocze i zacząłem majstrować, odłączyłem aku i nic to nie dało. Klakson jak trąbił tak trąbił. Zmuszony byłem wyciągnąć jego bezpiecznik.
Po podpięciu komputera okazało się iż jest błąd czujnika G85. Na szybko podmieniłem czujnik. Po wymianie i wykasowaniu błędów podpiąłem bezpiecznik - znowu trąbi.
Na warsztacie rozłożyli ręce, komp dalej pokazuje błąd czujnika G85.
Przyszło mi jeszcze do głowy że być może padł moduł sterowania kierownicy który mieści się pod tym właśnie czujnikiem.
Komputer pokazuje dwa błędy 000778 oraz 001826
Co myślicie w tym temacie? Czy ktoś miał podobny problem?
[ Dodano: 2014-08-19, 18:33 ]
Sprawa rozwiązana, temat można przenieść do kosza.
Pozdrawiam
Klakson
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Sprawa wyglądała następująco.
Przekładałem inny moduł sterowania kierownicy, nic nadal trąbi. Efekt przy przełożeniu taśmy kierownicy taki sam. Poszedłem głębiej aż do przekaźnika 395, po jego wypięciu okazało się że przestał trąbić. Szybkie sprawdzenie przekaźnika i okazuje się że jest dobry.
Oszalałem gdyż myślałem iż znalazłem rozwiązanie owej przypadłości.
Wziąłem miernik do ręki i zacząłem pomiary na gniazdach w module bordnetz.
Okazuje się że było zwarcie w module, co w następstwie powodowało zwieranie przekaźnika i klakson cały czas trąbił.
Zakończyło się operacją wymiany modułu bordnetz.
Upociłem się co niemiara
Jak to się mówi ...problem was solved...
Przekładałem inny moduł sterowania kierownicy, nic nadal trąbi. Efekt przy przełożeniu taśmy kierownicy taki sam. Poszedłem głębiej aż do przekaźnika 395, po jego wypięciu okazało się że przestał trąbić. Szybkie sprawdzenie przekaźnika i okazuje się że jest dobry.
Oszalałem gdyż myślałem iż znalazłem rozwiązanie owej przypadłości.
Wziąłem miernik do ręki i zacząłem pomiary na gniazdach w module bordnetz.
Okazuje się że było zwarcie w module, co w następstwie powodowało zwieranie przekaźnika i klakson cały czas trąbił.
Zakończyło się operacją wymiany modułu bordnetz.
Upociłem się co niemiara
Jak to się mówi ...problem was solved...