Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 ALLROAD 2.7T]Moduł zapłonu.

Elektryka
ODPOWIEDZ
radzio85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 30 sty 2010, 16:11
Lokalizacja: Kobyłka

[A6 ALLROAD 2.7T]Moduł zapłonu.

Post autor: radzio85 » 02 mar 2010, 16:47

Witam.
Kilka dni temu pisałem o braku iskry. Okazało się, że jest uszkodzony moduł zapłonu. I moje pytanie jest takie: Czy zamiast modułu 4A0 905 351A będzie pasował moduł 4A0 905 351?? Wyglądają podobnie, tylko ten drugi można sporo taniej kupić. Noi ten drugi był bodajże montowany w V6 C4 bez turbo.

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 02 mar 2010, 19:08

Elektrycznie powinien pasować wyprowadzenia na poszczególne cewki są na tych samych pinach, sygnały wejściowe też ale wtyczki już nie koniecznie, trzeba by obadać na żywo czy to spasuje.

Sprawdziłeś dokładnie wszystkie połączenia, może któraś wtyczka jest nie dopięta, wykasuj błędy i sprawdź jeszcze raz, wypinałeś cewki to błąd się pojawił. Jak teraz silnik pracuje? Przy uszkodzeniu końcówki mocy jeden rząd cylindrów wogóle by nie pracował. I jeszcze jedno, zapłony wypadały Ci na 1 i 5 garku a one są sterowane z innych końcówek mocy, jedna steruje 1,2,3 a druga 4,5,6.

radzio85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 30 sty 2010, 16:11
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: radzio85 » 02 mar 2010, 22:26

Na vagu wychodziły mi cylindry 1 i 5. Natomiast u mechaniora na jakimś BOSCH-owskim testerze wychodził tylko 5 cylinder, oczywiście nie pracował. Po zamianie modułów miejscami (są dwa) wywalało mi błąd na drugim cylindrze. Więc wszystko wskazuje na walnięty moduł.
Dodam tylko, że to prawdopodobnie od instalacji gazowej, bo jest wpięty od niej kabel od obrotów bezpośrednio w cewkę zapłonową. Podobno da się go przełożyć gdzieś pod jakiś wolny kabel koło sterownika, ale nie wiem dokładnie w które miejsce??.
Zamówiłem ten 4A0 905 351. Podobno pasuje, a przynajmiej niebawem się dowiem. Ilość pinów z jednej i drugiej strony się zgadza, więc wtyki też chyba powinny pasować.

Awatar użytkownika
loopguru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 19 sty 2008, 00:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: loopguru » 24 wrz 2010, 21:34

Właśnie wróciłem z przejażdżki - głównie ujezdżanie na tipie.Zgasiłem silnik otworzyłem garaż odpalam auto - bardzo słabo zakręciło i zaczął mrugać check engine.Z wydechów idzie nierówny dzwięk pracy silnika.Poleciałem po vaga i oto co wyskoczyło:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-00 - -
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-00 - -
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-00 - -
17930 - Camshaft Adjustment: Bank 2: Malfunction
P1522 - 35-00 - -
Czy to może być to samo panowie?

[ Dodano: 2010-09-24, 21:37 ]
Dodam jeszcze,że cewki ok.świece kupiłem nowe NGK,kompresja ok.przepustnica ok.silnik wpada w wibracje na wolnych obrotach-na wysokich normalnie pracuje.Chodzi normalnie na sześć garów.Czy ten moduł zapłonu znajduje się pod obudową filtra powietrza?
A6 C5 2.7T APB quattro 254KM

paulo79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 25 cze 2013, 09:24
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 18 sie 2014, 13:51

kolego jak ten moduł bez końcówki A ? Tez musze chyba wymienic moduł, mam taki sam jak ty ale na allegro wszystkie sa bez A na koncu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga