[ BDW 2.4 177 KM] Zwiększone zużycie benzyny podczas jazdy
[ BDW 2.4 177 KM] Zwiększone zużycie benzyny podczas jazdy
Dzień dobry .Ostatnio postanowiłem sprawdzić ile moja audi a6 c6 2.4 pobiera benzyny podczas jazdy na lpg . Po zrobieniu 130 kilometrów gdzie samochód był odpalany 6 razy moje spalanie benzyny wyszło 2 litry .W te upalne dni samochód praktycznie po odpaleniu i dziesięciu sekundach przełączal się na gaz .Więc wydaje mi się że te 2 litry benzyny to za dużo .Proszę o odpowiedź czy to jest normalne pobieranie benzyny ? Czy może jest coś nie tak ? LPG Staga półroczne .Z góry dziękuję za odpowiedź .
,,Nie wiem nie znam się'' ale jak dla mnie przy takim silniku to norma
dwa nie wiem jak Ty na tym gazie jeździsz i jak u Ciebie w tej instalacji Staga to wszystko jest po ustawiane ale u mnie w BRC w zależności od rodzaju jazdy jak i samego gazu w przypadku utraty mocy podaje również paliwo żeby owego spadku mocy nie było(ale to już chyba powyżej stówy na liczniku
)... no ale może niech się wypowiedzą jacyś eksperci
pozdro

Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
Re: Zwiększone zużycie benzyny podczas jazdy
Jak to obliczyłeś ?( rozumiem,że do pełna)Howard66 pisze:Dzień dobry .Ostatnio postanowiłem sprawdzić ile moja audi a6 c6 2.4 pobiera benzyny podczas jazdy na lpg . Po zrobieniu 130 kilometrów gdzie samochód był odpalany 6 razy moje spalanie benzyny wyszło 2 litry .W te upalne dni samochód praktycznie po odpaleniu i dziesięciu sekundach przełączal się na gaz .Więc wydaje mi się że te 2 litry benzyny to za dużo .Proszę o odpowiedź czy to jest normalne pobieranie benzyny ? Czy może jest coś nie tak ? LPG Staga półroczne .Z góry dziękuję za odpowiedź .
Żeby coś takiego dokładnie wyliczyć,to musisz tankować na taj samej stacji i na tym samym stanowisku...pochylenie auta może wpłynąć,że zatankujesz litr więcej...