Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.5]cos nie tak ze szkrzynia w A6

Układ napędowy i skrzynie biegów
paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

[C5 2.5]cos nie tak ze szkrzynia w A6

Post autor: paweł » 29 kwie 2008, 20:09

witam goraco!! ostatnio zaopserwowalem w moim A6 ze na 2 i 3 biegu samochod zachowuje sie jak by mial po 2 biegi. co mam na mysli ciagnie np do 2200 obr/min poczym obroty spadaja i ciagnie dalej jak by zmienil bieg na 3 lecz nadal jest na 2 biegu. tak samo jest z 3 biegiem. Ogolnie skrzynia dziala dobrze i nie szarpie tylko to zachowanie skrzyni mnie interesuje. jesli mozecie to prosze o odp co to moze byc. mam nadzieje ze to nie obiawy psucia sie skrzyni

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 maja 2008, 22:34 przez paweł, łącznie zmieniany 1 raz.

macieja910

Post autor: macieja910 » 29 kwie 2008, 22:47

To jest skrzynia Tiptronic czy multitronic? ;-)

paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

Post autor: paweł » 29 kwie 2008, 23:01

tiptronic kolego
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . :)

paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

Post autor: paweł » 30 kwie 2008, 21:13

multitronik jest bezstopniowy tak? a tu czc jak zmienia biegi. to na bank tiptronic, jezdzilem multi w A4
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . :)

paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

Post autor: paweł » 30 kwie 2008, 21:57

Teraz to juz mnie tak zakreciles ze sam zaczynam watpic :-/ ale na moje to tiptronic i bede sie przy tym upieral :mrgreen: bo wiem jak pracuje multitronic, nie czuc wogole zmiany biegow i ciagnie ciagle rowno.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . :)

mikita2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 sty 2008, 13:08
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemysł

Post autor: mikita2003 » 30 kwie 2008, 22:11

witam mi tez sie wydaje ze to multi jest inny lewarek niż w tipie,niema blokady biegów a tip to miał ale niewiem czy wszystkie.

[ Dodano: 2008-04-30, 22:14 ]
a jeszcze zapytam czy jak przełożysz na sekwencje i zmieniasz( biegi) obroty spadają; czy nie?

paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

Post autor: paweł » 01 maja 2008, 12:21

tak na sekwencji dzieje sie dokladnie tak samo.

A po czym twierdzicie ze to multitronic? na moje to tiptronic, czuc podczas jazdy :mrgreen:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . :)

mikita2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 sty 2008, 13:08
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemysł

Post autor: mikita2003 » 01 maja 2008, 15:10

hej chodzi mi oto czy podczas zmiany np 2 na 3 obroty spadają; czy nie? nie miałem multi i nigdy niejechaniem multi jako kierowca tylko czytałem ze w multi podczas zmiany biegów obroty nie spadają; ,może sie mule.poz

paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

Post autor: paweł » 01 maja 2008, 15:41

no ja mialem okazje jechac multi i tam obrotomierz ciagnie rowno. nie ma czegos takiego jak zmiana na np. 3 bieg i obroty spadaja i ciagnie znowu do np 3.5tys zeby wskoczyl 4 bieg. tam sie to odbywa bezstopniowo, i dlatego jestem pewien na 100% ze ja mam tiptronic w moim A6.

problem w moim audi jest taki ze na 2 i 3 biegu, jakby to powiedziec?? ciagnie jakby na sprzegle, to chyba najlepsze okreslenie. ciagnie do ponad 2tys obrotow po czym obroty spadaja i jedzie juz na tym biegu normalnie normalnie. teraz chyba juz to dobrze wytlumaczylem :-/
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . :)

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 01 maja 2008, 19:52

A ja zadam takie pytanie i będzie wszystko jasne. Kolego na 10000% masz napęd na 4 łapy? jeśli tak to jest to Tiptornic bo tylko taki automat montowany jest z napędem Quattro. Jeśli to prawdziwe quattro to jest to Tip!!!! i nie ma innej możliwości. Zerknij na nalepkę w tej wnęce gdzie jest kolo zapasowe i będziesz wiedział czy masz Quattro. Sprawdź w linijce gdzie masz napisaną; pojemność i tym silnika masz dopisek QU jeśli tak to jest to Tiptronic.
Przykładowa fotka jak to powinno wyglą;dać.
Obrazek
Czekam na relację.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

Post autor: paweł » 01 maja 2008, 20:26

to ze mam quattro to ja wiem na wiecej niz 1000% nie musze patrzec na naklejke bo testowalem to na szutrowej drodze :mrgreen:
ale mnie tu nie chodzi jaka mam skrzynie i czy mam naped quattro tylko co sie dzieje ze skrzynia? :roll:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . :)

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 01 maja 2008, 21:33

Paweł pisze:to ze mam quattro to ja wiem na wiecej niz 1000% nie musze patrzec na naklejke bo testowalem to na szutrowej drodze :mrgreen:
ale mnie tu nie chodzi jaka mam skrzynie i czy mam naped quattro tylko co sie dzieje ze skrzynia? :roll:
Ja kolego chciałem rozwikłać tylko spór jaką; masz skrzynię. Co do porady to będzie ciężko bo Tiptronic rzadko się psuje. Proponuję napisać mila bą;dź zadzwonić do pewnego serwisu który zajmuje się automatami (jeden z najlepszych jak nie najlepszy spec do skrzyń) Sserwis.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

Post autor: paweł » 01 maja 2008, 22:03

dzieki Levuss, zadzwonie na banka ale dopiero za kilka tyg jak wroce do Polski
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . :)

mikita2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 sty 2008, 13:08
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemysł

Post autor: mikita2003 » 01 maja 2008, 23:02

hej Paweł już wiem o co ci chodzi mam dokładnie tak samo wydawało by sie ze ma pul biegi,myślę ze tak powinno być bo u mnie tez tip chodzi ok choć zauważyłem ze jak skrzynia nie jest zagrzana i daje mu ostro w gaz na 5 biegu to przy ok 3500obr auto nie przyspiesza a obroty sie zwiększają; tak jak w manuału sprzęgło sie ślizga po nagrzaniu all jest ok
dodam ze jak przyspieszam spokojnie to jest ok.

Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 02 maja 2008, 00:41

u mnie też czasem tak się dzieje na 3 biegu dokładnie takie same objawy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga