[C5 2.5]cos nie tak ze szkrzynia w A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
[C5 2.5]cos nie tak ze szkrzynia w A6
witam goraco!! ostatnio zaopserwowalem w moim A6 ze na 2 i 3 biegu samochod zachowuje sie jak by mial po 2 biegi. co mam na mysli ciagnie np do 2200 obr/min poczym obroty spadaja i ciagnie dalej jak by zmienil bieg na 3 lecz nadal jest na 2 biegu. tak samo jest z 3 biegiem. Ogolnie skrzynia dziala dobrze i nie szarpie tylko to zachowanie skrzyni mnie interesuje. jesli mozecie to prosze o odp co to moze byc. mam nadzieje ze to nie obiawy psucia sie skrzyni
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 maja 2008, 22:34 przez paweł, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
multitronik jest bezstopniowy tak? a tu czc jak zmienia biegi. to na bank tiptronic, jezdzilem multi w A4
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Teraz to juz mnie tak zakreciles ze sam zaczynam watpic ale na moje to tiptronic i bede sie przy tym upieral :mrgreen: bo wiem jak pracuje multitronic, nie czuc wogole zmiany biegow i ciagnie ciagle rowno.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 sty 2008, 13:08
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemysł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
tak na sekwencji dzieje sie dokladnie tak samo.
A po czym twierdzicie ze to multitronic? na moje to tiptronic, czuc podczas jazdy :mrgreen:
A po czym twierdzicie ze to multitronic? na moje to tiptronic, czuc podczas jazdy :mrgreen:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 sty 2008, 13:08
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemysł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
no ja mialem okazje jechac multi i tam obrotomierz ciagnie rowno. nie ma czegos takiego jak zmiana na np. 3 bieg i obroty spadaja i ciagnie znowu do np 3.5tys zeby wskoczyl 4 bieg. tam sie to odbywa bezstopniowo, i dlatego jestem pewien na 100% ze ja mam tiptronic w moim A6.
problem w moim audi jest taki ze na 2 i 3 biegu, jakby to powiedziec?? ciagnie jakby na sprzegle, to chyba najlepsze okreslenie. ciagnie do ponad 2tys obrotow po czym obroty spadaja i jedzie juz na tym biegu normalnie normalnie. teraz chyba juz to dobrze wytlumaczylem
problem w moim audi jest taki ze na 2 i 3 biegu, jakby to powiedziec?? ciagnie jakby na sprzegle, to chyba najlepsze okreslenie. ciagnie do ponad 2tys obrotow po czym obroty spadaja i jedzie juz na tym biegu normalnie normalnie. teraz chyba juz to dobrze wytlumaczylem
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
A ja zadam takie pytanie i będzie wszystko jasne. Kolego na 10000% masz napęd na 4 łapy? jeśli tak to jest to Tiptornic bo tylko taki automat montowany jest z napędem Quattro. Jeśli to prawdziwe quattro to jest to Tip!!!! i nie ma innej możliwości. Zerknij na nalepkę w tej wnęce gdzie jest kolo zapasowe i będziesz wiedział czy masz Quattro. Sprawdź w linijce gdzie masz napisaną; pojemność i tym silnika masz dopisek QU jeśli tak to jest to Tiptronic.
Przykładowa fotka jak to powinno wyglą;dać.
Czekam na relację.
Przykładowa fotka jak to powinno wyglą;dać.
Czekam na relację.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
to ze mam quattro to ja wiem na wiecej niz 1000% nie musze patrzec na naklejke bo testowalem to na szutrowej drodze :mrgreen:
ale mnie tu nie chodzi jaka mam skrzynie i czy mam naped quattro tylko co sie dzieje ze skrzynia? :roll:
ale mnie tu nie chodzi jaka mam skrzynie i czy mam naped quattro tylko co sie dzieje ze skrzynia? :roll:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Ja kolego chciałem rozwikłać tylko spór jaką; masz skrzynię. Co do porady to będzie ciężko bo Tiptronic rzadko się psuje. Proponuję napisać mila bą;dź zadzwonić do pewnego serwisu który zajmuje się automatami (jeden z najlepszych jak nie najlepszy spec do skrzyń) Sserwis.Paweł pisze:to ze mam quattro to ja wiem na wiecej niz 1000% nie musze patrzec na naklejke bo testowalem to na szutrowej drodze :mrgreen:
ale mnie tu nie chodzi jaka mam skrzynie i czy mam naped quattro tylko co sie dzieje ze skrzynia? :roll:
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
dzieki Levuss, zadzwonie na banka ale dopiero za kilka tyg jak wroce do Polski
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 sty 2008, 13:08
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemysł
hej Paweł już wiem o co ci chodzi mam dokładnie tak samo wydawało by sie ze ma pul biegi,myślę ze tak powinno być bo u mnie tez tip chodzi ok choć zauważyłem ze jak skrzynia nie jest zagrzana i daje mu ostro w gaz na 5 biegu to przy ok 3500obr auto nie przyspiesza a obroty sie zwiększają; tak jak w manuału sprzęgło sie ślizga po nagrzaniu all jest ok
dodam ze jak przyspieszam spokojnie to jest ok.
dodam ze jak przyspieszam spokojnie to jest ok.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga