wypadanie zaplonu na 4cylindrach p0300
wypadanie zaplonu na 4cylindrach p0300
Witam. Mial ktoś problem z wypadaniem zaplonu moze?
wywala mi 5 bledow
p0300
p0301
p0302
p0305
p0307
swiece dzisiaj wymienilem i przez parę minut bylo ok potem znów zaczely wypadać cylindry. 7 cewkę zamienilem z 8 i tez zmian nie przynioslo.
przyspieszenie jest ok. Wypadają tylko na wolnych obrotach.
dodam ze cala sytuacja zaczela sie po przejażdżce autostradowej
wywala mi 5 bledow
p0300
p0301
p0302
p0305
p0307
swiece dzisiaj wymienilem i przez parę minut bylo ok potem znów zaczely wypadać cylindry. 7 cewkę zamienilem z 8 i tez zmian nie przynioslo.
przyspieszenie jest ok. Wypadają tylko na wolnych obrotach.
dodam ze cala sytuacja zaczela sie po przejażdżce autostradowej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
- Imię: Krzyszyof
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: wypadanie zaplonu na 4cylindrach p0300
Witam! Z tego co widzę to jest jedna strona silnika. Sprawdź katalizatory jeśli jeszcze są. Mogą być zatkane i na wolnych obrotach nie daje rady przepchnąć spalin. Za chwilę wogóle nie pójdzie. Odkręć wydech tuż za silnikiem i zobaczysz po uruchomieniu silnika. Wyskoczy błąd sondy ale silnik powinien pracować normalnie. Pozdrawiam!
Fan AUDI!!!!
Sęk w tym ze to nie jedna strona niestety:/, dzięki za kolejny pomysl sprawdzę w poniedzialek bo jeszcze czekam aż posadzka pod podnośnik dojdzie do siebie. Kwestia dodstkowa ze wyskoczyli dzisiaj cisnienie oleju na fISIE 
zauwazylem w bazie ze temperatura oscyluje w granicach 99-105 stopni. A objawy sie zaczynaja okolo 97 stopni. Pytanie czy to nie jest źle pokazanie czujnika i czy to moze mieć związek z nieszczęsnym wypadaniem zaplonu?
na zegarach wskazówka pokazuje 90

zauwazylem w bazie ze temperatura oscyluje w granicach 99-105 stopni. A objawy sie zaczynaja okolo 97 stopni. Pytanie czy to nie jest źle pokazanie czujnika i czy to moze mieć związek z nieszczęsnym wypadaniem zaplonu?
na zegarach wskazówka pokazuje 90
Ostatnio zmieniony 16 sie 2014, 16:41 przez polkos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam!
Narazie tylko cisnienie leju rozwiazane nowy filtr i czujnik i jest ok, smok tez wyczyszczony chodz nic tam nie zalegalo.
Odpalilem auto i stalo dosyc dlugo i bylo ok. Niestety po osiagnieciu 90stopni zaplon dalej wypada. Na zimnym silniku jest ok. Z cewkami i swiecami znowu robilem misz masz i dalej zostaje 1, 2 , 5 ,7
Jeszcze jedna rzecza jaka zauwazylem jest wysoka temperatura jaka pokazuje mi na Vasie.
miedzy 98 - 103 stopnie!
Objawy wypadania zaczynaja sie wlasnie w okolicach 98 stopni.
Czy uszkodzony czujnik temp plynu chlodnczego moze miec wplyw na te moje nieregularne cykle spalania?
Narazie tylko cisnienie leju rozwiazane nowy filtr i czujnik i jest ok, smok tez wyczyszczony chodz nic tam nie zalegalo.
Odpalilem auto i stalo dosyc dlugo i bylo ok. Niestety po osiagnieciu 90stopni zaplon dalej wypada. Na zimnym silniku jest ok. Z cewkami i swiecami znowu robilem misz masz i dalej zostaje 1, 2 , 5 ,7

Jeszcze jedna rzecza jaka zauwazylem jest wysoka temperatura jaka pokazuje mi na Vasie.
miedzy 98 - 103 stopnie!
Objawy wypadania zaczynaja sie wlasnie w okolicach 98 stopni.
Czy uszkodzony czujnik temp plynu chlodnczego moze miec wplyw na te moje nieregularne cykle spalania?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Niestety nie mam mozliwosci podmiany sterownika. Nie znam nikogo z moich okolic kto dysponuje autem z tym oznaczeniem silnika....
Zostaly mi te katy do spr tylko czasu brakuje a autko stoi w garazu
i nie jezdzi.
Dziwne tylko to ze jak auto ma np 85 stopni to jest ok.....
Nie zawsze tez wypadaja 4 cylindry, czasem 3 czasem 2 ale zawsze zaczyna sie od 7.
Mam od kolegi do manometr do spr kompresji wiec i to jeszcze sprawdze.
Zostaly mi te katy do spr tylko czasu brakuje a autko stoi w garazu

Dziwne tylko to ze jak auto ma np 85 stopni to jest ok.....

Nie zawsze tez wypadaja 4 cylindry, czasem 3 czasem 2 ale zawsze zaczyna sie od 7.
Mam od kolegi do manometr do spr kompresji wiec i to jeszcze sprawdze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 lis 2014, 10:04
- Lokalizacja: Wrocław