Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Audi c6 3.0tdi GAŚNIE po. 3tyś /obr

Silniki wysokoprężne
Pioterr79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 sie 2014, 20:34
Lokalizacja: Łęczna

[ BMK 3.0 224 KM] Audi c6 3.0tdi GAŚNIE po. 3tyś /obr

Post autor: Pioterr79 » 08 sie 2014, 22:43

Witam mam poszukuje pomocy posiadam audi a6 3.0 tdi z 2005 r, auto gaśnie jak obroty są powyżej 3 tyś obrotów i wrzucę na luz na 3,,4 biegu itp trochę to niebezpieczne bo jak dostanie po garach i szybko biegu się nie zmieni potrafi zgasnąć pod vagiem brak błędów podejrzewam pompkę paliwa w zbiorniku może macie jakieś inne propozycje ?????????
Pioter

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 10 sie 2014, 14:21

Może nieszczelność w układzie paliwowym lub zapchany filtr paliwa.Gdyby była jakaś usterka elektroniczna na pewno wywaliło by błąd.Działanie pompki możesz sprawdzić w testach elementów wykonawczych.Musisz posprawdzać ciśnienia pompy wysokiego ciśnienia i ciśnienie na szynie CR na wysokich obrotach.A wkręca Ci się na biegu jałowym na maxa?

Pioterr79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 sie 2014, 20:34
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: Pioterr79 » 12 wrz 2014, 11:20

:( :( :(
Robert74 pisze:Może nieszczelność w układzie paliwowym lub zapchany filtr paliwa.Gdyby była jakaś usterka elektroniczna na pewno wywaliło by błąd.Działanie pompki możesz sprawdzić w testach elementów wykonawczych.Musisz posprawdzać ciśnienia pompy wysokiego ciśnienia i ciśnienie na szynie CR na wysokich obrotach.A wkręca Ci się na biegu jałowym na maxa?


[ Dodano: 2014-08-11, 08:34 ]
Witam nawiązując do odpowiedzi filtr wymieniony zrobiłem na nim 11tyś ,paliwo nie ucieka, ostatnio wymieniłem egr ,zawór w pompie , ostatnio zaglądałem do pompy w zbiorniku żeby zobaczyć że może coś nie jest zapchane ale nie było jakiegoś syfu wydaje mi się że siateczka spadła ale może spadła jak nią kręciłem założyłem i jeden dzień było ok jeździłem gaz po.3tyś i na luz i nie gas na drugi dzień to samo dodam że ktoś przedemną pchał łapy do pompki w zbiorniku bo nakrętka plastikowa była wyszczerbiona nie wiem macie jeszcze jakieś podpowiedzi :| :(

[ Dodano: 2014-08-11, 08:36 ]
Na biegu jałowym wkręca się powyżej 4 tyś /obr

[ Dodano: 2014-08-12, 06:24 ]
witam prawdopodobnie zawór na listwie szwankuje za szybko zbija ciśnienie , ma skoki i przez to gaśnie wymienię zawór i zobaczymy ???? <mysli> <mysli>

[ Dodano: 2014-09-12, 11:14 ]
Witam wymieniłem zawór na listwie cr na nowy i lipa dalej to samo żadnych błędów pod vcds .
Pod kompem miało wyjść że zaszybko zbija ciśnienie i zawór jest odpowiedzialny ale jednak nie .


MA KTO

[ Dodano: 2014-09-12, 11:20 ]
Macie jakieś pomysły Proszę o jakąś podpowiedz mi brak pomysłów zostaje pompa w zbiorniku i zawór po prawej stronie ale z tego co wiem to za ciśnienie odpowiada pompa i zawór na listwie za ciśnienie w układzie paliwa, dodam że auto się wkręca na obroty i idzie na każdym biegu 2 dni temu wymieniłem jeszcze filtr Paliwa ,

Proszę o jakąś pomoc i podpowiedzi ????????????????
Pioter

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja