Witam Panowie\Panie
Ostatnio zauważyłem, że podczas wyłączania silnika trochę nim jeszcze potrzęsie. Początkowo myślałem, że to może przepływka, wymieniłem ją dziś na inną, zmian nie było, a więc założyłem swoją starą (tamtą mechanik załatwił). Podjechałm do pracy gaszę silnik i tak nim zatrząsło że myśałem iż wypadnie. Od tego czasu ciągle tak jest.
Sprawdziłem auto VAG'iem pod kątem wtryskiwaczy. Wartości były takie:
1: 0001
2: 0000
3: 0000
4: 0000
gdy przygazował mechnik to wartość drugiego zmieniała się na 98 i z powrotem na 0. Mówi że pierwszy wtryskiwacz do wymiany/regeneracji.
Zalecił mi też wlanie STP, może przeczyści.
Co o tym sądzicie? Pozdrawiam.
[ AJM 1.9 115 KM] Diagnoza wtryskiwaczy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 11 lis 2013, 00:11
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Zamiast STP kup sobie w sklepie elektronicznym IPA (alkohol izopropylowy). STP i wiekszość dodatków na stacjach paliw głównie na tym produkują.
Jeśli chcesz coś co naprawdę działa to zostają środki profesjonalne. Np. Tunap MicroLogic 134. W ofercie mają jeszcze bardziej efektywne środki, ale wymagają specjalnych urządzeń. Środkiem tym z powodzeniem czyszczą wtryski w serwisach Subaru. Tam, żeby wtrysk wyciągnąć trzeba wcześniej wymontować silnik z auta i dlatego najczęściej ratują się chemią.
Jeśli chcesz coś co naprawdę działa to zostają środki profesjonalne. Np. Tunap MicroLogic 134. W ofercie mają jeszcze bardziej efektywne środki, ale wymagają specjalnych urządzeń. Środkiem tym z powodzeniem czyszczą wtryski w serwisach Subaru. Tam, żeby wtrysk wyciągnąć trzeba wcześniej wymontować silnik z auta i dlatego najczęściej ratują się chemią.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga