Montaż tempomatu pytanie
Montaż tempomatu pytanie
Witam czy ktoś z Was montował u siebie tempomat i mógłby mi odpowiedzieć na nastepujacę pytanie: znalazlem w necie instrukcję ale dotyczy ona silnika 2.5 TDI AFB moje pytanie czy numery czesci tj. manetki 8L0 953 513H oraz wiązki tempomatu 8L0 972 980 będą pasować do mojego AWX 2002 r ewentulanie czy ktoś dysponuje schematem oraz numerami części potrzebnych do w/w modelu
Hmm czyli wychodzi że jest uniwersalne bo piszesz ze podałem nowszy model a instrukcja dotyczy auta z 98 i części o tych numerach zostały podane.
Jeszcze ostatnie tylko pytanie napisałeś:"....jedynie końcowe piny mogą przychodzić w inne miejsca..." czy dysponujesz schematem lub wiesz jak podłączyć piny gdyby się okazało ze :"przychodzą one w inne miejsca" ?
Jeszcze ostatnie tylko pytanie napisałeś:"....jedynie końcowe piny mogą przychodzić w inne miejsca..." czy dysponujesz schematem lub wiesz jak podłączyć piny gdyby się okazało ze :"przychodzą one w inne miejsca" ?
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
qnitus, Podłączenie wygląda tak:
- styk nr 2 manetki do styku nr 8 w 17stykowym białym złączu w komorze ECU
- styk nr 3 manetki do styku nr 9 w 17stykowym białym złączu w komorze ECU
- styk nr 4 i 7 manetki do styku nr 10 w 17stykowym białym złączu w komorze ECU
- styk nr 5 manetki do styku nr 7 w 17 stykowym białym złączu w komorze ECU
- styk nr 6 manetki do +12V z bezpiecznika nr 102 (to taki w skrzynce ECU - idą do niego przewody koloru czerwono-zielony i czerwono-biały - pod ten musisz się podłączyć). Możesz też wpiąć się w styk nr 7 w 17 stykowym brązowym złączy w komorze ECU
Co do manetki - to z tego co pamiętam miały takie same numery przed i po lifcie - ktoś się o to pytał na forum. Natomiast aktywujesz tempomat według procedury dla 2.5tdi
- styk nr 2 manetki do styku nr 8 w 17stykowym białym złączu w komorze ECU
- styk nr 3 manetki do styku nr 9 w 17stykowym białym złączu w komorze ECU
- styk nr 4 i 7 manetki do styku nr 10 w 17stykowym białym złączu w komorze ECU
- styk nr 5 manetki do styku nr 7 w 17 stykowym białym złączu w komorze ECU
- styk nr 6 manetki do +12V z bezpiecznika nr 102 (to taki w skrzynce ECU - idą do niego przewody koloru czerwono-zielony i czerwono-biały - pod ten musisz się podłączyć). Możesz też wpiąć się w styk nr 7 w 17 stykowym brązowym złączy w komorze ECU
Co do manetki - to z tego co pamiętam miały takie same numery przed i po lifcie - ktoś się o to pytał na forum. Natomiast aktywujesz tempomat według procedury dla 2.5tdi