Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] szarpanie przy przyspieszaniu logi

Silniki wysokoprężne
Mustasj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 25 cze 2012, 17:44
Lokalizacja: Grudziądz

[ BRE 2.0 140 KM] szarpanie przy przyspieszaniu logi

Post autor: Mustasj » 25 lip 2014, 11:58

Witam. Moja a6 po zatankowaniu na Statoil do pełna po krótkim czasie zaczął szarpać przy przyspieszaniu. Kiedy przyspieszam szarpie i slychac jakby szum powietrza. Na biegu jałowym odpala chodzi normalnie i delikatnie go buja choć nie wiem czy to bylo nie potrafie teraz przypomniec sobie. Kiedy odlacze przeplywke nic nie szarpie przy przyspieszaniu. Prosze o szybka pomoc! Wstawiam logi z testu pompowtryskiwaczy:

http://scr.hu/1mf2/w20lr
to jest pomiar jak puszczam gaz z ok 2500 obr.

http://scr.hu/1mf2/nkv8h
ten to log na biegu jałowym

http://scr.hu/1mf2/efob9
log 023 przy 2200 obr.

log 018
http://scr.hu/1mf2/srbg2

log 013
http://scr.hu/1mf2/ym807

test
http://scr.hu/1mf2/vumq6

log 004
http://scr.hu/1mf2/ki05e

POMOCY!

lukaszlab11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 04 wrz 2013, 08:12
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: lukaszlab11 » 25 lip 2014, 13:27

Mustasj pisze:Wstawiam logi z testu pompowtryskiwaczy:
Przynajmniej z logów wynika że PD-kami jest ok.
Mustasj pisze:Kiedy odlacze przeplywke nic nie szarpie przy przyspieszaniu.
Mustasj pisze:i slychac jakby szum powietrza.
Proponuję w powyższym szukać rozwiązania ale przydałyby się logi BS 003, 011 i dynamiczne 003, 010, 011

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 27 lip 2014, 10:20

a moze sam sobie odpowiedziałes na pytanie ? :) podmien przeplywke od kogos z tym samym silnikiem i sprawdz jak chodzi autko.

wacpel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 wrz 2009, 22:50
Lokalizacja: Krosno

Post autor: wacpel » 16 sie 2014, 10:22

Witam.
Ja mam podobnie , szarpenie na 3,4,5 przy przyśpieszaniu dzieje się to przy obrotach 1800-2200 szczególnie gdy jadę obciążony tzm.4 osoby, jeśli jadę sam to tak tego nie odczuwam,po przekroczeniu tego zakresu ciągnie już dobrze, logi dynamiczne przy szarpaniu na VCDS 023 pierwszy cylinder ma aż 128 potem spada do normy,mam przebieg 240 , co o tym myślicie
wapel

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 17 sie 2014, 08:31

podmień sterownik ciśnienia turbiny.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

rikson100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 16 wrz 2014, 11:13
Lokalizacja: Poznan

Post autor: rikson100 » 26 mar 2015, 20:56

:[

Awatar użytkownika
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 26 mar 2015, 23:06

z tych "logów" kompletnie nic nie wynika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga