Post
autor: R.K.O. » 13 lip 2014, 21:19
Zgadza sie na fotce to KKK03 - lecz hybryda

<luzik>
Zawiozłem ją do Turbotecha aby mi ją przeglądneli to powiedzieli, ze wirnik jest jakis inszy i nie zrobią regeneracji. W turbospec powiedzieli , ze to fachowa robota i regenerecje zrobili. Wszystko było cacy ale wiesz - wole mieć na podmiane.
Dorwałem od kumpla w dobrych pieniadzach. Kolektor poszedł i zrobiona zabudowa aby nie grzała mi filtra zbytnio mocno. Dodatkowo zrobiłem w kratce obok osuszacza otwory (zdjałem zaślepki) i dałem "kierownice z plastiku aby powietrze dodatkowo "chłodziło" suszare podczas jazdy.
Jednak strasznego laga ma i szukam 56 na podwójnych łozyskach ale to jeszcze kiedyś. Ewentualnie wsadze znów te hybryde i dobrze wystroje. Bo szykuje sie na A6 C6 3.0 TDI Avant ewentualnie S6 C6... Chociaz mam możliwosć kupić RS6 C5 Avant

i nie wiem co robić... Wolałbym w plusie XD Odkładam kase własnie na auto a nie na mody dlatego podupadły troche a chciałem FMIC wiekszy wstawić - a nie moje ro zwiazanko :P
Dawno nie wrzucałem fotek XD to wrzucam jakies tam najświeższe. Niech mnie ktoś zgani za grill... sie obraże XD niestety mnie pasuje bez znaczka

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27