[a6 c6 3.0 tdi] problem ze stacyjka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
bardzo dziękuję za pomoc. Okazało się ze to miejsce na drucik zasłaniała obudowa kluczyka i wieczorową pora go nei widziałem. Kluczyk udało się wyjąć ale problem nadal istnieje. W sterowniku znalazłem błędy dotyczące czunika połozenia P. Czy ktos miał taki problem. Na zagranicznych forach i na jakis polskich też, wyczytałem ze problemem może być kawałek wiązki wraz z czujnikami F305 która jest zraz przy lewarku. Czy ktos tutaj miał taki problem i wyeliminował go wymiana wiązki?
-------------------------------------------------------------------------------
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4F0-910-852.lbl
Part No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B
Component: FBSAUDIC6 ELV H30 0220
Revision: 31050601 Serial number: 10600300118751
Coding: 0000131
Shop #: WSC 00651 264 89178
Part No: 4F0 910 131 E
Component: FBSAUDIC6 EZS H43 0070
Part No: 4F0 910 220 D
Component: FBSAUDIC6 IDG H36 0040
2 Faults Found:
00230 - Transmission Park Selector Switch (F305)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 135
Mileage: 227755 km
Time Indication: 0
Date: 2014.07.06
Time: 19:10:17
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 158
Mileage: 227436 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.23
Time: 16:05:48
-------------------------------------------------------------------------------
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4F0-910-852.lbl
Part No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B
Component: FBSAUDIC6 ELV H30 0220
Revision: 31050601 Serial number: 10600300118751
Coding: 0000131
Shop #: WSC 00651 264 89178
Part No: 4F0 910 131 E
Component: FBSAUDIC6 EZS H43 0070
Part No: 4F0 910 220 D
Component: FBSAUDIC6 IDG H36 0040
2 Faults Found:
00230 - Transmission Park Selector Switch (F305)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 135
Mileage: 227755 km
Time Indication: 0
Date: 2014.07.06
Time: 19:10:17
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 158
Mileage: 227436 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.23
Time: 16:05:48
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
probelm u mnie pojawił sie jak nadeszły upalne dni Po dłuższej jeździe nie mogłem wyjąć kluczyka. Czasami blokada puszczała po 2 minutach, a czasami po 2-3 godzinach. ostatecznie po konsultacjach z mechanikami wymieniony został olej i filtr w skrzyni oraz wysczyszczona płyta sterujaca i odziwo problem ustąpił. Teraz mamy upały a ja własnie zjechałem z tray 400km i nie ma żadnych problemów z kluczykiem. Gdyby wystąpiły jakies nowe sytucje dam znać
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 845
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
Re: [a6 c6 3.0 tdi] problem ze stacyjka
Mam podobny problem, po uruchomieniu wyświetla się taki symbol i napis, poza tym wszystko działa ok, stało się to jakieś dwa tygodnie po wymianie mikrostyków w stacyjce. Pomoże ktoś?daniel29 pisze:witam mam problem ze stacyjka zapala mi sie symbol kluczyk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
panowie podłączę się do tematu
czy ktoś miał może taki przypadek?
coś rozładowywało mi notorycznie aku,
wczoraj po południu padł całkowicie po 2 godzinach postoju! (akumulator Varta kupiony rok temu)
i teraz uwaga:
podchodzę do auta a tam drzwi otwarte a na desce świeci się praktycznie wszystko a KLUCZYK MAM W RĘCE
jakieś zwarcie, tylko pytanie gdzie go szukać
główne wiązki do ECU prześwietliłem, wyglądają OK
prawdopodobnie któryś moduł robi zworę...
czy ktoś miał może taki przypadek?
coś rozładowywało mi notorycznie aku,
wczoraj po południu padł całkowicie po 2 godzinach postoju! (akumulator Varta kupiony rok temu)
i teraz uwaga:
podchodzę do auta a tam drzwi otwarte a na desce świeci się praktycznie wszystko a KLUCZYK MAM W RĘCE

jakieś zwarcie, tylko pytanie gdzie go szukać
główne wiązki do ECU prześwietliłem, wyglądają OK
prawdopodobnie któryś moduł robi zworę...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 gru 2020, 15:44
- Imię: Karol
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Marki
Re: [a6 c6 3.0 tdi] problem ze stacyjka
Witam,
Mam ten sam problem szukam jakiegoś rozwiązania. Wygląda na to że problemem jest ten czujnik.
Czy ktoś się z tym uporał ?
Mam ten sam problem szukam jakiegoś rozwiązania. Wygląda na to że problemem jest ten czujnik.
Czy ktoś się z tym uporał ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: [a6 c6 3.0 tdi] problem ze stacyjka
jak chodzi ci o ten problem, który ja miałem to szukaj przekaźnika koło ECU, ten który podaje prąd na zacisk 15 po włączeniu zapłonu
mój był przypalony i puszczał prąd kiedy chciał
mój był przypalony i puszczał prąd kiedy chciał
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH