Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[AJK 2.7 230 KM] Zawór N249

Silniki benzynowe
sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

[AJK 2.7 230 KM] Zawór N249

Post autor: sobe5251 » 09 lip 2014, 17:37

Witam wszystkich.
Przejde do rzeczy, chcialem zmierzyc opór zaworu N249 ale gdy próbuje to zrobic to nie ma zadnej konkretnej wartosci, wartosc caly czs sie zmienia.
Mierzylem terz N75 i opór jest 33.9 oma tak wiec miernik jest sprawny.
moje pytanie jest takie czy to moze oznaczac ze zawór jest uwalony??
Dodam jeszcze ze wyskakuje mi blad 17965 ,,cisnienie doladowania-przekroczona granica regulacji brak osprzetu/nie zwiazane ze sprzetem''
Za odpowiedzi serdecznie dziekuje;)

Kolego używaj słownika, bo te błędy oczy wypalają, pomijam już fakt braku polskich znaków... - metyoo
Ostatnio zmieniony 11 lip 2014, 16:22 przez sobe5251, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 lip 2014, 16:24

Poprosimy logi dynamiczne kanału 118

sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: sobe5251 » 11 lip 2014, 16:42

A może być do zrobienia tych logów polski vag bo innego nie mam a na forum wyczytałem ze nie jest polecany ??

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 lip 2014, 17:02

poszukaj, jest tego w necie od groma. Jak nie znajdziesz, daj znać.

sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: sobe5251 » 11 lip 2014, 17:10

Kupiłem kabel z taką płytka:
http://allegro.pl/vw-audi-skoda-seat-le ... 54556.html
i już wcześniej jak wyczytałem ze ten vag nie jest polecany to próbowałem coś znaleść ale nic z tego.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 lip 2014, 17:17

Przepłaciłeś i to sporo.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 11 lip 2014, 18:19

metyoo pisze:Przepłaciłeś i to sporo.
Całe 100 zł <uoee>


sobe5251 przy okazji

_link
Warsztat, naprawy Audi A6.

sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: sobe5251 » 11 lip 2014, 19:46

Zrobiłem narazię skanowanie i wyskoczyły mi takie błędy
17695 - Boost Pressure Control valve (n249): open circuit
P1287-35-00--
17966- Trottle actuator (g186): electrical malfunction
P1558-35-00--
65535- internal control module memory error
00-00--
i nie wiem w co wejsc zeby zrobic te logi.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 lip 2014, 20:29

Jeśli masz możliwość to podmień N249, G186 to silniczek w przepustnicy - do sprawdzenia.
jak jeździ auto? Ile z tych błędów, oprócz ostatniego wróciło?

Co do logów, masz filmik instruktażowy:


Zasada jest taka sama jak w kopciuchach, inne są tylko bloki pomiarowe.

sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: sobe5251 » 11 lip 2014, 21:30

po wykasowaniu tylko ten ostatni, co do n249 to ten błąd wyskoczył bo go mierzyłem miernikiem i zapomniałem podpiąć i dzisiaj go wymieniłem na inny i to samo.
Co do logów to zrobiłem je ale wygląda to tak że w tych okienkach pokazywało tylko obroty a w pozostałych było N/A, mogę je wystawić do wglądu tylko nie wiem na jaką stronkę.
A jak sprawdzic ten G186??

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 lip 2014, 22:24

Najlepiej byłoby go wymontować, sprawdzić, czy silniczek pracuje, mechanizm się nie przycina, a przy okazji wyczyścić przepustnicę. Logowałeś grupę 118, czy te, które w filmiku?
Pliki z logów wstaw tutaj: vaglog.rtnet.pl

sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: sobe5251 » 11 lip 2014, 23:09

Tylko że to są logi statyczne bo tamtych mi nie zapisało i widać na nich tylko obroty silnika reszta N/A, logowałem grupę 118
http://vaglog.rtnet.pl/sobek5251_179351.html
Co do tej przepustnicy to nie wiem czy nie trzymałem gazu jak z czytywałem błędy morze dla tego wyskoczył błąd bo po wykasowaniu i przejażdzce już się nie pojawił.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 lip 2014, 08:45

Masz podgląd na jakiekolwiek bloki pomiarowe?

sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: sobe5251 » 12 lip 2014, 10:53

Na jakieś tam są ale nawet mechanik na swoim sprzęcie też wszystkiego nie widzi tylko niektóre.
Auto kupiłem jakieś 2 3 miesiące temu, właściciel twierdził ze jest podciągnięta do 300 KM co by mogło się zgadzać bo w miejscu jednego z nawiewów mam wsadzony zegar pokazujący poziom doładowania, wyczytałem ze na seryjnych 230 KM ładowanie powinno wynosić ok. 0.5 bara a u mnie na zegarze pokazywało ok. 1.0 bara.
Na samym początku wszystko było ok po czym przy większych prędkościach rzędu 200 km\h doładowanie nie był większe niż 0.4 bara.
Potem powyżej 4,5 RMP auto szarpało i znowu ładowanie spadało do 0.4 bara.
Ostatnie 2 tygodnie auto przestało u mechanika który wymienił lambdy i stwierdził ze mechanicznie wszystko jest ok i że to wina komputera robiąc przesterowanie ECU ktoś coś z partolił, i w poniedziałek auto idzie do elektryka.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 lip 2014, 10:56

Niestety ostatni błąd sugeruje uszkodzenie któregoś z modułów elektronicznych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl