[AJK 2.7 230 KM] Zawór N249
[AJK 2.7 230 KM] Zawór N249
Witam wszystkich.
Przejde do rzeczy, chcialem zmierzyc opór zaworu N249 ale gdy próbuje to zrobic to nie ma zadnej konkretnej wartosci, wartosc caly czs sie zmienia.
Mierzylem terz N75 i opór jest 33.9 oma tak wiec miernik jest sprawny.
moje pytanie jest takie czy to moze oznaczac ze zawór jest uwalony??
Dodam jeszcze ze wyskakuje mi blad 17965 ,,cisnienie doladowania-przekroczona granica regulacji brak osprzetu/nie zwiazane ze sprzetem''
Za odpowiedzi serdecznie dziekuje;)
Kolego używaj słownika, bo te błędy oczy wypalają, pomijam już fakt braku polskich znaków... - metyoo
Przejde do rzeczy, chcialem zmierzyc opór zaworu N249 ale gdy próbuje to zrobic to nie ma zadnej konkretnej wartosci, wartosc caly czs sie zmienia.
Mierzylem terz N75 i opór jest 33.9 oma tak wiec miernik jest sprawny.
moje pytanie jest takie czy to moze oznaczac ze zawór jest uwalony??
Dodam jeszcze ze wyskakuje mi blad 17965 ,,cisnienie doladowania-przekroczona granica regulacji brak osprzetu/nie zwiazane ze sprzetem''
Za odpowiedzi serdecznie dziekuje;)
Kolego używaj słownika, bo te błędy oczy wypalają, pomijam już fakt braku polskich znaków... - metyoo
Ostatnio zmieniony 11 lip 2014, 16:22 przez sobe5251, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupiłem kabel z taką płytka:
http://allegro.pl/vw-audi-skoda-seat-le ... 54556.html
i już wcześniej jak wyczytałem ze ten vag nie jest polecany to próbowałem coś znaleść ale nic z tego.
http://allegro.pl/vw-audi-skoda-seat-le ... 54556.html
i już wcześniej jak wyczytałem ze ten vag nie jest polecany to próbowałem coś znaleść ale nic z tego.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
po wykasowaniu tylko ten ostatni, co do n249 to ten błąd wyskoczył bo go mierzyłem miernikiem i zapomniałem podpiąć i dzisiaj go wymieniłem na inny i to samo.
Co do logów to zrobiłem je ale wygląda to tak że w tych okienkach pokazywało tylko obroty a w pozostałych było N/A, mogę je wystawić do wglądu tylko nie wiem na jaką stronkę.
A jak sprawdzic ten G186??
Co do logów to zrobiłem je ale wygląda to tak że w tych okienkach pokazywało tylko obroty a w pozostałych było N/A, mogę je wystawić do wglądu tylko nie wiem na jaką stronkę.
A jak sprawdzic ten G186??
Tylko że to są logi statyczne bo tamtych mi nie zapisało i widać na nich tylko obroty silnika reszta N/A, logowałem grupę 118
http://vaglog.rtnet.pl/sobek5251_179351.html
Co do tej przepustnicy to nie wiem czy nie trzymałem gazu jak z czytywałem błędy morze dla tego wyskoczył błąd bo po wykasowaniu i przejażdzce już się nie pojawił.
http://vaglog.rtnet.pl/sobek5251_179351.html
Co do tej przepustnicy to nie wiem czy nie trzymałem gazu jak z czytywałem błędy morze dla tego wyskoczył błąd bo po wykasowaniu i przejażdzce już się nie pojawił.
Na jakieś tam są ale nawet mechanik na swoim sprzęcie też wszystkiego nie widzi tylko niektóre.
Auto kupiłem jakieś 2 3 miesiące temu, właściciel twierdził ze jest podciągnięta do 300 KM co by mogło się zgadzać bo w miejscu jednego z nawiewów mam wsadzony zegar pokazujący poziom doładowania, wyczytałem ze na seryjnych 230 KM ładowanie powinno wynosić ok. 0.5 bara a u mnie na zegarze pokazywało ok. 1.0 bara.
Na samym początku wszystko było ok po czym przy większych prędkościach rzędu 200 km\h doładowanie nie był większe niż 0.4 bara.
Potem powyżej 4,5 RMP auto szarpało i znowu ładowanie spadało do 0.4 bara.
Ostatnie 2 tygodnie auto przestało u mechanika który wymienił lambdy i stwierdził ze mechanicznie wszystko jest ok i że to wina komputera robiąc przesterowanie ECU ktoś coś z partolił, i w poniedziałek auto idzie do elektryka.
Auto kupiłem jakieś 2 3 miesiące temu, właściciel twierdził ze jest podciągnięta do 300 KM co by mogło się zgadzać bo w miejscu jednego z nawiewów mam wsadzony zegar pokazujący poziom doładowania, wyczytałem ze na seryjnych 230 KM ładowanie powinno wynosić ok. 0.5 bara a u mnie na zegarze pokazywało ok. 1.0 bara.
Na samym początku wszystko było ok po czym przy większych prędkościach rzędu 200 km\h doładowanie nie był większe niż 0.4 bara.
Potem powyżej 4,5 RMP auto szarpało i znowu ładowanie spadało do 0.4 bara.
Ostatnie 2 tygodnie auto przestało u mechanika który wymienił lambdy i stwierdził ze mechanicznie wszystko jest ok i że to wina komputera robiąc przesterowanie ECU ktoś coś z partolił, i w poniedziałek auto idzie do elektryka.