s6 czerwone recaro
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
sam odbłyśnik lakierem czarny mat app odpornym na wysokie temperatury,Mazdomania pisze:Dobra czyli już jedno wiem
A teraz chyba jedno z banalniejszych pytań, więc się nie śmiać. Pomalowane jest samo szło, szkło + odbłyśnik, czy sam odbłyśnik ?
matowisz odbłyśniki papierem wodnym,odtłuszczasz i heja...

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Zakupiłem graty, między innymi do ogarnięcia odmy. Ezektor z aso, reszta -> martin_wml
Wybrałem się na mały wyjazd rodzinny podczas którego zdechł mi czujnik oleju
![Obrazek]()
Stan dobry a olejarka z MIN się na żółto świeci czasami. Trzeba zainwestować w oryginał.
[ Dodano: 2014-07-08, 08:53 ]
Kolejny update
- wymieniona półośka z tyłu
- wymieniony komplet łożysk tył
- kombinacja Poorboy's Black Hole, Poorboy's Natty's Red i Poorboy's QD+. Efekt jak dla mnie rewelka
![Obrazek]()
Na zdjęciu z "babcią". Przy okazji też się załapała na mały serwis mechaniczny

Wybrałem się na mały wyjazd rodzinny podczas którego zdechł mi czujnik oleju

Stan dobry a olejarka z MIN się na żółto świeci czasami. Trzeba zainwestować w oryginał.

[ Dodano: 2014-07-08, 08:53 ]
Kolejny update

- wymieniona półośka z tyłu
- wymieniony komplet łożysk tył
- kombinacja Poorboy's Black Hole, Poorboy's Natty's Red i Poorboy's QD+. Efekt jak dla mnie rewelka

Na zdjęciu z "babcią". Przy okazji też się załapała na mały serwis mechaniczny

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 18:12
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chorzów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
DziękiPawel_7 pisze:to wnętrze z czerwonym Recaro jest unikatowe - rewelacja

Immo się w końcu odezwał to i ja coś napiszę

Auto jeździ elegancko, ale ze względu na brak czasu nie dałem rady pewnych spraw ogarnąć:
- wymiana poduszek pod silnikiem i skrzynią (dzięki Martin_wml za graty

- wymiana oleju w Tipie
- czyszczenie i adaptacja przepustnicy
- wymiana świec (nie wiem już jakie mają być, miła pani w sklepie dosłownie zasypała mnie propozycjami i nie wiedziałem jakie wybrać)
- czyszczenie i polerka lamp
Udało mi się w końcu udrożnić odmę. Rozebrałem ten zawór, wyczyściłem, zmieniłem przewód gumowy pod nim ( był pęknięty) i jest gitara. Miałem okazję przymierzyć rotory i teraz wiem, że wolę swoje RS-y


W końcu udało mi się wymienić świece ale nie obyło się bez przejść, bo france nie chciały wyjść. Przy okazji czyszczenie i adaptacja przepustnicy oraz wymiana węży podciśnień i uruchomienie egr. Efekt - nie to auto
Samochód totalnie odżył po tych zabiegach. Większość węży podciśnień ze starości rozpadała się w palcach, więc pewnie dla tego. No i najważniejsze: koniec błędów systemu SAI
Z drugiej strony dowiedziałem się, że poprzednie mechaniory uszkodziły mi chłodnicę klimy jak zakładali chłodnicę wody oraz "zapomnieli" dać uszczelkę pod czujnik oleju w misie
No ale to wszystko będę ogarniał w najbliższym czasie. Chłodnica klimy już "zaklepana"
W wolnej chwili umyłem auto, bo już koloru nie było widać
![Obrazek]()
[ Dodano: 2015-02-24, 17:39 ]
Dawno mnie tu nie było, ale auto ma się dobrze i jeździ nadal
Jutro wymiana oleju w silniku a po jutrze w tipie. Na resztę spraw niestety czasu notorycznie brak. Na następny sezon zimowy będą jakieś 18"
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()


Z drugiej strony dowiedziałem się, że poprzednie mechaniory uszkodziły mi chłodnicę klimy jak zakładali chłodnicę wody oraz "zapomnieli" dać uszczelkę pod czujnik oleju w misie


W wolnej chwili umyłem auto, bo już koloru nie było widać

[ Dodano: 2015-02-24, 17:39 ]
Dawno mnie tu nie było, ale auto ma się dobrze i jeździ nadal

Jutro wymiana oleju w silniku a po jutrze w tipie. Na resztę spraw niestety czasu notorycznie brak. Na następny sezon zimowy będą jakieś 18"

- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa