

Samochód ma przejechane według licznika 225 tys po wyjęciu wałków bedzie wiadomo czy sa oryginalne czy juz były wymieniane (wytarte sa masakrycznie ) , fotki załącze po demontażu.
na dzień dzisiejszy zakupiłem :
Olej castrol 5W-40W 6L. - 26 za litr
Płyn chłodniczy G12 koncentrat 5L - 50
Termostat "VERNET" - 48
Pompa Cieczy "DOLZ" - 92,8
Uszczelniacz wału korbowego 2 szt "elring" - 20,8
Uszczelniacz wału korbowego 1 szt "Payen" - 14,40
Uszczelka pokrywy zaworów 2szt "elring" - 115,2
Podkładka pod wtryski 6 szt - 9,6
Filtr Powietrza - 20
Filtr Paliwa "topran" - 36
Filtr Oleju "filtron" - 28,8
Napinacz Paska INA - 52,8
Napinacz Paska INA - 84,8
Rolka napinająca pasek klinowy INA - 106,4
Rolka prowadząca pasek klinowy INA -80
Pasek Wieloklinowy "Continental CONTITECH" - 70,4
Pasek Wieloklinowy "Continental CONTITECH" - 28
Rozrząd komplet INA ( 2x psek,4 x rolki + tłumik drgań) - 849,6
Zestaw uszczelniający Odmy - 343
na dzień dzisiejszy 2212,6 złoty

jeszcze zostały do kupienia wałki -komplet Firmy Rouville-a
http://allegro.pl/walki-rozrzadu-ruvill ... 98434.html
+ taka rurka bo cała popenkana i lewe powietrze zaciąga
http://allegro.pl/audi-a6-c5-rura-waz-d ... 08284.html
+ Zbiornik płynu spryskiwaczy bo cieknie 50 zł
+ Amortyzatorek drgań 300 zł
Robocizna 800 zł
jeszcze wtryski będą sprawdzane czy nie leją ( końcówki po 100 złoty )
i najbardziej co mnie trapi to pompa oleju


nowa pompa kosztuje 1200 zł w ASO zamienników nie znalazłem, a na allegro wystawione sa pompy
http://allegro.pl/pompa-oleju-smok-audi ... 49366.html
Moje pytanie jak sprawdzić czy pompa daje dobre ciśnienie??
czy ktoś sie spotkał z wałkami firmy "camshaft"