parktronic ala przód
parktronic ala przód
witam mam takie pytanko czy np. gdybym zakupił okablowanie+ czujniki parktronica tył z c5 i chciał zrezać system parktronic przód ,czy wystarczy zakupić fanty i co dalej?Dzięki za podpowiedzi POZDRAWIAM
B4 2.8 V6
A6 2.8 V6 Quattro
MERCEDES A-klasa 1.6
A6-C5 2.4 ośka
jest
KIA RIO 2015
A6 2.8 V6 Quattro
MERCEDES A-klasa 1.6
A6-C5 2.4 ośka

KIA RIO 2015
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Oryginalnie, system PDC w wersji na tył ma zupełnie inny moduł niż PDC z wersją na przód.
Wersja na przód potrzebuje dodatkowo magistrali CAN (widzę że masz samochód z 2000r, więc w liczniku możesz już go mieć).
Jak działa parktornik na tył - jak włączysz wsteczny to włączy się PDC
Parktronik na przód i tył - możesz uruchomić przyciskiem koło włącznika świateł awaryjnych, dodatkowo jak włączysz wsteczny to również się aktywuje i wyłącza się automatycznie po przekroczeniu 20km/h (lub jeżeli rozłączysz go szybciej przyciskiem).
Kiedyś chciałem kupić komplet tylni i dorzucić go po prostu na przód, ale stwierdziłem, że nie ma to najmniejszego sensu - aktywowałby się on po właczeniu wstecznego a podczas jazdy do przodu już by nie działał. Dlatego ja zdecydowałem się na dokupienie modułu i całej wiązki przedniej z czujnikami i mocowaniami + oczywiście przełącznik.
Najtrudniej było zamocować przednie czujniki tak aby było ORI, nie kupowałem zderzaka z PDC, tylko przełożyłem mocowania czujników do mojego zderzaka, wyciąłem kawałek przedniej belki (niestety przeszkadzała czujnikom) i pociągnąłem instalację do tyłu. Tam z kolei przerobiłem instalację do nowego modułu i wszystko hula jak trzeba.
Reasumując - sam montaż to dobry dzień pracy (dużo rozbierania i składania - praktycznie cały lewy bok wnętrza, ale uśmiech na twarzy gdy wszystko zaczyna działać tak jak trzeba ... cóż BEZCENNY
W razie dodatkowych pytań wal śmiało - przerabiałem to u siebie, więc pomogę jak mogę :D
Wersja na przód potrzebuje dodatkowo magistrali CAN (widzę że masz samochód z 2000r, więc w liczniku możesz już go mieć).
Jak działa parktornik na tył - jak włączysz wsteczny to włączy się PDC
Parktronik na przód i tył - możesz uruchomić przyciskiem koło włącznika świateł awaryjnych, dodatkowo jak włączysz wsteczny to również się aktywuje i wyłącza się automatycznie po przekroczeniu 20km/h (lub jeżeli rozłączysz go szybciej przyciskiem).
Kiedyś chciałem kupić komplet tylni i dorzucić go po prostu na przód, ale stwierdziłem, że nie ma to najmniejszego sensu - aktywowałby się on po właczeniu wstecznego a podczas jazdy do przodu już by nie działał. Dlatego ja zdecydowałem się na dokupienie modułu i całej wiązki przedniej z czujnikami i mocowaniami + oczywiście przełącznik.
Najtrudniej było zamocować przednie czujniki tak aby było ORI, nie kupowałem zderzaka z PDC, tylko przełożyłem mocowania czujników do mojego zderzaka, wyciąłem kawałek przedniej belki (niestety przeszkadzała czujnikom) i pociągnąłem instalację do tyłu. Tam z kolei przerobiłem instalację do nowego modułu i wszystko hula jak trzeba.
Reasumując - sam montaż to dobry dzień pracy (dużo rozbierania i składania - praktycznie cały lewy bok wnętrza, ale uśmiech na twarzy gdy wszystko zaczyna działać tak jak trzeba ... cóż BEZCENNY

W razie dodatkowych pytań wal śmiało - przerabiałem to u siebie, więc pomogę jak mogę :D
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Wszystko zależy od szczęścia:
- zderzak pod czujniki lub same mocowania PDC (w zależności jaką opcję wybierzesz) - nie wiem ile może kosztować zderzak do Twojego samochodu
- mocowania mniej jak 50zł (o ile uda Ci się znaleźć)
- cztery czujniki + wiązka PDC - od 300zł za kpl
- tylny moduł - od 20-100zł
- przełącznik PDC - od 20-50zł
- przedni głośnik PDC - od 20-50zł
- wiązka PDC - od przednich czujników do modułu i od przełącznika do modułu - max 50zł (same przewody, bo nie występuje ona osobno
- zderzak pod czujniki lub same mocowania PDC (w zależności jaką opcję wybierzesz) - nie wiem ile może kosztować zderzak do Twojego samochodu

- cztery czujniki + wiązka PDC - od 300zł za kpl
- tylny moduł - od 20-100zł
- przełącznik PDC - od 20-50zł
- przedni głośnik PDC - od 20-50zł
- wiązka PDC - od przednich czujników do modułu i od przełącznika do modułu - max 50zł (same przewody, bo nie występuje ona osobno