Niskie ukłony do wszystkich.
Zwracam się do was z pytaniem o pomoc w moim ciekawym przypadku. A mianowicie: Po wymianie tipa z GZW na KGX i przerzuceniu Mechatrona z GZW do KGX mam teraz dość ciekawy problem, auto nie odpala. Na fisie nie ma żadnego błędu ani komunikatu, że coś mu nie gra. Gdy auto ma włączony zapłon mogę przełączać PRNDS i jest reakcja na wyświetlaczu biegów( zaznacza to położenie lewarka jakie faktycznie jest), blokada kół na P działa a jak dam na D lub S to pokazuje, że skrzynia jest na 3 biegu. Spotkał się ktoś z czymś takim kiedyś ?
Po wymianie tiptronika z GZW na KGX auto nie odpala
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Re: Po wymianie tiptronika z GZW na KGX auto nie odpala
Rozumiem, ze diagnoza VAS/VCDS mowi w blokach o takim samym polozeniu lewarka jak wyswietlacz na gorze? (w blokach dostepne sa wartosci z lewarka na gorze, i odczyt z czujnikow na mechatroniku.wuja871 pisze:Niskie ukłony do wszystkich.
Zwracam się do was z pytaniem o pomoc w moim ciekawym przypadku. A mianowicie: Po wymianie tipa z GZW na KGX i przerzuceniu Mechatrona z GZW do KGX mam teraz dość ciekawy problem, auto nie odpala. Na fisie nie ma żadnego błędu ani komunikatu, że coś mu nie gra. Gdy auto ma włączony zapłon mogę przełączać PRNDS i jest reakcja na wyświetlaczu biegów( zaznacza to położenie lewarka jakie faktycznie jest), blokada kół na P działa a jak dam na D lub S to pokazuje, że skrzynia jest na 3 biegu. Spotkał się ktoś z czymś takim kiedyś ?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
W poczatkowych blokach bedziesz mial opis wajchy i opis wybranych punktow wewnatrz skrzyni.wuja871 pisze:Diagnoza komputerowa będzie dopiero dzisiaj. Z tego co sie orientuje elektronik który będzie ja przeprowadzal posiada KTS-a. KTS to ogarnie?
[ Dodano: 2014-06-17, 11:31 ]
Więc udali mi sie pożyczyć od znajomego Vag-coma. Możecie mi podpowiedzieć na które bloki zwrócić uwagę?
Podejrzewam, ze podczas skladania calosci (montazu mechatronika) nie trafiliscie samym mechatronikiem w przesuwnik od skrzyni i na tym polega caly problem, ze przesuwa sie dziwgnia w skrzyni ale nie przesuwa zaworkiem (i sensorem) po mechatroniku. Tak naprawde miska do zrzucenia i do zweryfikowania.
Dzięki za wskazówki, dam znać wieczorem co komp podpowiedział. Za robotę mechaniczną będę mógł wziąć się dopiero jutro. Masz na myśli pisząc o przesuwniku o tym metalowym (zakończony kulką) który wchodzi w brązowy plastik? Bo w pozycji P skrzynia blokuje koła i to chyba działa. Czy chodzi o coś całkiem innego ?
[ Dodano: 2014-06-17, 19:20 ]
Wychodzi na to ze mechanicznie mechatronik siedzi ok. Porównuje Go wlasnie ze zdjęciem z neta. I co dalej?:)
[ Dodano: 2014-06-17, 22:49 ]
zrobiłem kilka fotek do oceny po zdjęciu miski
[ Dodano: 2014-06-17, 22:53 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9b ... d9ed0.html
[ Dodano: 2014-06-17, 19:20 ]
Wychodzi na to ze mechanicznie mechatronik siedzi ok. Porównuje Go wlasnie ze zdjęciem z neta. I co dalej?:)
[ Dodano: 2014-06-17, 22:49 ]
zrobiłem kilka fotek do oceny po zdjęciu miski
[ Dodano: 2014-06-17, 22:53 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9b ... d9ed0.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Wyglada okej niestety nie moge powiekszyc zdjecia bo na tablecie siedze ale przyjrze sie jutro. Jak nie trafisz to skrzynia bedzie przerzucac biegi... bez znaczenia. Co mowila diagnoza? Rozrusznikiem kreci? Bo na mysl mi przyszlo ze moze nie dokreciles jakiejs masy zasilania albo czegos takiego... to na pewno jest jakas pierdola...ezpieczniki wszystkie sprawne?wuja871 pisze:Dzięki za wskazówki, dam znać wieczorem co komp podpowiedział. Za robotę mechaniczną będę mógł wziąć się dopiero jutro. Masz na myśli pisząc o przesuwniku o tym metalowym (zakończony kulką) który wchodzi w brązowy plastik? Bo w pozycji P skrzynia blokuje koła i to chyba działa. Czy chodzi o coś całkiem innego ?
[ Dodano: 2014-06-17, 19:20 ]
Wychodzi na to ze mechanicznie mechatronik siedzi ok. Porównuje Go wlasnie ze zdjęciem z neta. I co dalej?:)
[ Dodano: 2014-06-17, 22:49 ]
zrobiłem kilka fotek do oceny po zdjęciu miski
[ Dodano: 2014-06-17, 22:53 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9b ... d9ed0.html
Rozrusznikiem kreci. Diagnoza dopiero dzis. Bezpieczniki w podszybiu cale. Sprawdzać inne? Zastanawiające jest to ze wyświetla w pozycji D 3 bieg
[ Dodano: 2014-06-18, 08:05 ]
Rozrusznikiem kreci kilka sekund, moze z 5 i odłącza. Zeby zakręcił jeszcze raz trzeba wyłączyć zapłon i włączyć jeszcze raz, raz po razie nie chce
[ Dodano: 2014-06-18, 08:05 ]
Rozrusznikiem kreci kilka sekund, moze z 5 i odłącza. Zeby zakręcił jeszcze raz trzeba wyłączyć zapłon i włączyć jeszcze raz, raz po razie nie chce
Podpowiedz poglądowo jak powinna byc ustawiona. Mowa o tej co przykręca sie ja na dwie śrubki chyba 10?
[ Dodano: 2014-06-18, 16:38 ]
Kolejna ciekawostka, w bledach silnika znalazlem blad p0672. Cos ze świecami. Teraz zaloze michę i zabieram sie pod maskę. Pewnie to będzie przyczyna niemożliwości odpalenia
[ Dodano: 2014-06-18, 23:28 ]
Finał:) Dziekuje wszyskim, którzy wyrazili chęć pomocy. Winnym okazal sie być doslownie rozerwany czujnik położenia wału. Uszkodzony zostal przy wkładaniu skrzyni. Co ciekawe, vcds nie wykazywał żadnego błędu. Jeszcze raz dzięki za zaangazowanie do mojego problemu. Pozdro:)
[ Dodano: 2014-06-18, 16:38 ]
Kolejna ciekawostka, w bledach silnika znalazlem blad p0672. Cos ze świecami. Teraz zaloze michę i zabieram sie pod maskę. Pewnie to będzie przyczyna niemożliwości odpalenia
[ Dodano: 2014-06-18, 23:28 ]
Finał:) Dziekuje wszyskim, którzy wyrazili chęć pomocy. Winnym okazal sie być doslownie rozerwany czujnik położenia wału. Uszkodzony zostal przy wkładaniu skrzyni. Co ciekawe, vcds nie wykazywał żadnego błędu. Jeszcze raz dzięki za zaangazowanie do mojego problemu. Pozdro:)