Od niedawna jestem posiadaczem A6 2005r. 3.0 TDI BMK.
Ostatnio borykam się z problemem braku mocy w aucie.
Auto z rana - zimne śmiga bez problemów można przejechać tyś km nic się nie dzieje. Niestety kłopot pojawia się w momencie zgaszenia.
Po ponownym odpaleniu - brak mocy, gaz w podłodze, obroty przez pierwsze 2 biegi idą normalnie. Na 3 biegu po przekroczeniu 3 tyś zapala się kontrolka świec żarowych i check engine i odcina turbo - czyli nie ma jazdy

Raz na jakieś 30 uruchomień ciepłego silnika auto wraca do formy i znów do momentu zgaszenia auto jedzie bez problemów...
Błędy pod VCDS:
16619 - regulacja ciśnienia doładowania
P0235 - 001 - przekroczona dolna granica regulacji
Ramka zamrożona:
Obr sil: 3318 / min
Mom Obr: 362.7 Nm
Predkość: 81.8 km/h
Cisnienie rzecz: 2284.8 mbar
Cisnienie rzecz: 1366.8 mbar
Ilosc powietrza/Obr: 634,5 mg/suw
Temp. 36.9'C
Cykl pracy 15.8%
Błędy pod innym kompem:
P0235 Czujnik A doładowania
-przekroczony próg górny
Co sprawdziłem:
-szczelność układu - OK
-przepływomierz (niestety miałem używany ze szrotu - także nie jest na 100% pewny) - po podmianie auto dalej nie jedzie
Wstępnie rzuciłem okiem na intercoolery i okolice turbo nigdzie nie widzę tego czujnika cienienia doładowania. Może mnie któryś z kolegów oświecić gdzie jest on zlokalizowany i jak mniej więcej wygląda?
Bo poszukując na allegro pojawiają się 2:
- jeden z wyjściem na 2 rurki podciśnieniowe
- drugi - mocowany do rury intercoolera - wtyczka 4 pin
Nie wiem który jest właściwy - ponieważ nie widzę u siebie nic podobnego.
Liczę na waszą pomoc.
Pozdro
