Cześć wszystkim,
Mam kolejny problem z moim chyba pechowym egzemplarzem Audi.
Tym razem problem dotyczy DPFu.
Dziś umówiłem się na jego wypalanie u mechanika, przyjechałem zatankowany jak należy, baa nawet tydzień wcześniej wymieniłem kończący się przepływomierz aby nie było błędów i problemów.
Mechanik podłączył kompa, ustawił wszystko jak należy, sprawdził bloki pomiarowe, wszystko gotowe do działania, wpisuje polecenie rozpoczęcie procedury(10016) wypalania i nic.
Nic się nie dzieje. Zrobił parę prób i nadal nic. Poszedł po drugiego kompa i to samo.
Pojechał po trzeciego z innym programem (DELPHI) i to samo. Nie udało się włączyć procedury.
Auto chodzi mi w trybie awaryjnym, świeci się ikona silnika i świec żarowych, jeździ jak bym miał za sobą przyczepę z węglem.
Błędy jakie wyrzuca to DPF i sonda lambda.
Czy ktoś tak miał ?
Czy ktoś może coś doradzić ? Pomóc ?
Zaczynam tracić serce do tego egzemplarza.
Dzięki z góry za odpowiedzi.
Co jest nie tak ? Czy z moim autem jest coś nie halo, czy może z tymi kompami ?
[ ASB 3.0 232 KM] Problem z DPF i jego wypaleniem
Przed rozpoczęciem wypalania wszelkie błędy zostały skasowane.
Tylko niestety jest taki problem że kontrolka świec zapala się po paru minutach od odpalenia samochodu, nawet na jałowym biegu i na postoju.
Tak więc staraliśmy się wystartować z procedurą przed zapaleniem się kontrolki.
Filtr ma chyba 55g w sobie tego syfu, czyli jeszcze do granicy jest trochę.
Co w takim razie teraz ? Jakie są inne opcje i możliwości ?
Tylko niestety jest taki problem że kontrolka świec zapala się po paru minutach od odpalenia samochodu, nawet na jałowym biegu i na postoju.
Tak więc staraliśmy się wystartować z procedurą przed zapaleniem się kontrolki.
Filtr ma chyba 55g w sobie tego syfu, czyli jeszcze do granicy jest trochę.
Co w takim razie teraz ? Jakie są inne opcje i możliwości ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Saint germain sur Morin
Kolego ja kiedys tez nie moglem uruchomic procedury wypalania w 2.7 TDI i zrobilem mu wymiane filtra(tylko VAG-iem) a filtr zostal stary.Po "wymianie filtra" na fisie zapalila sie jego kontrolka i po 15 minutowej jezdzie autostrada wszystko wrucilo do normy.Bylo to ze dwa lata temu akumpel jezdzi z tym samym filtrem do dzis i jest OK.Nie wiem jakim vagiem uruchamiakiscie procedure dopalania ale ja zrobilem to VAG CAN PRO.Tu mam gotowe procedury np."wymiana filtra dpf",podaje aktualny przebieg klikam OK i gotowe. 
