Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ASB 3.0 232 KM] Problem z DPF i jego wypaleniem

Silniki wysokoprężne
Vorenus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 21 lut 2014, 23:47
Lokalizacja: Trójmiasto

[ ASB 3.0 232 KM] Problem z DPF i jego wypaleniem

Post autor: Vorenus » 13 cze 2014, 21:21

Cześć wszystkim,

Mam kolejny problem z moim chyba pechowym egzemplarzem Audi.
Tym razem problem dotyczy DPFu.
Dziś umówiłem się na jego wypalanie u mechanika, przyjechałem zatankowany jak należy, baa nawet tydzień wcześniej wymieniłem kończący się przepływomierz aby nie było błędów i problemów.
Mechanik podłączył kompa, ustawił wszystko jak należy, sprawdził bloki pomiarowe, wszystko gotowe do działania, wpisuje polecenie rozpoczęcie procedury(10016) wypalania i nic.
Nic się nie dzieje. Zrobił parę prób i nadal nic. Poszedł po drugiego kompa i to samo.
Pojechał po trzeciego z innym programem (DELPHI) i to samo. Nie udało się włączyć procedury.
Auto chodzi mi w trybie awaryjnym, świeci się ikona silnika i świec żarowych, jeździ jak bym miał za sobą przyczepę z węglem.
Błędy jakie wyrzuca to DPF i sonda lambda.

Czy ktoś tak miał ?
Czy ktoś może coś doradzić ? Pomóc ?

Zaczynam tracić serce do tego egzemplarza.

Dzięki z góry za odpowiedzi.

Co jest nie tak ? Czy z moim autem jest coś nie halo, czy może z tymi kompami ?

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 13 cze 2014, 21:30

Według mnie błędy a tym bardziej tryb awaryjny może powodować, że procedura nie zostaje uruchomiona.
Przy zapchanym w wysokim stopniu filtrze też nie odpalisz procedury.

Vorenus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 21 lut 2014, 23:47
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Vorenus » 13 cze 2014, 21:41

Przed rozpoczęciem wypalania wszelkie błędy zostały skasowane.
Tylko niestety jest taki problem że kontrolka świec zapala się po paru minutach od odpalenia samochodu, nawet na jałowym biegu i na postoju.
Tak więc staraliśmy się wystartować z procedurą przed zapaleniem się kontrolki.

Filtr ma chyba 55g w sobie tego syfu, czyli jeszcze do granicy jest trochę.

Co w takim razie teraz ? Jakie są inne opcje i możliwości ?

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 14 cze 2014, 21:18

Wywalic wklad, wypisać z softu i na złomie wziąść za niego jeszcze 300 zł <rotfl>
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 14 cze 2014, 22:23

Kolego ja kiedys tez nie moglem uruchomic procedury wypalania w 2.7 TDI i zrobilem mu wymiane filtra(tylko VAG-iem) a filtr zostal stary.Po "wymianie filtra" na fisie zapalila sie jego kontrolka i po 15 minutowej jezdzie autostrada wszystko wrucilo do normy.Bylo to ze dwa lata temu akumpel jezdzi z tym samym filtrem do dzis i jest OK.Nie wiem jakim vagiem uruchamiakiscie procedure dopalania ale ja zrobilem to VAG CAN PRO.Tu mam gotowe procedury np."wymiana filtra dpf",podaje aktualny przebieg klikam OK i gotowe. <brawo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga