Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ TIP+Q] Szarpneło, przeciągneło na 3 biegu, tryb awaryjny..

Układ napędowy i skrzynie biegów
rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 31 maja 2014, 18:38

Deniro pisze:A czy sa fabrycznie nowe konwertery ? nie po regeneracji
a czym mialby sie roznic regenerowany od "nowego". Obawiam sie ze nie ma, bo ZF zobowiazuje do oddania starego - po to by sachs (czy kto tam im teraz regeneruje) mial z czego zrobic nastepny...
Mechatroniki tez przychodza regenerowane. Tak w ogole to na poczatku tego roku, zakonczono produkcje 6HP w europie, produkcja 6HP trwa dalej... w CHINACH;).

Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

Post autor: grzesiek1990 » 01 cze 2014, 19:46

Deniro pisze:Gosc od skrzyn na forum u nas jest tylko jeden kolega wyzej hehe
Chyba nic nowego nie wniosłeś w/w zdaniem.
Auto zaprowadziłem w poniedziałek bedzie rozbierane. Dodam ze 200m przed warsztatem rozłączyło mi całkowicie napandy. Brak reakcji do przodu i do tyłu:/

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 04 cze 2014, 08:37

grzesiek1990 pisze:
Deniro pisze:Gosc od skrzyn na forum u nas jest tylko jeden kolega wyzej hehe
Chyba nic nowego nie wniosłeś w/w zdaniem.
Auto zaprowadziłem w poniedziałek bedzie rozbierane. Dodam ze 200m przed warsztatem rozłączyło mi całkowicie napandy. Brak reakcji do przodu i do tyłu:/
Wiesz juz cos na temat skrzyni?

Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

Post autor: grzesiek1990 » 05 cze 2014, 10:51

Hej. Tak samochod juz jezdzi. Wynienione zostaly tarczki kosz i cos jeszcze. Pozniej wezme fakture to zobacze co dokladnie. Calosc kosztowala 4tys. Jak narazie samochodem przejechalem 1tys km i jest ok
285PS 575nm

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 05 cze 2014, 19:32

grzesiek1990 pisze:Hej. Tak samochod juz jezdzi. Wynienione zostaly tarczki kosz i cos jeszcze. Pozniej wezme fakture to zobacze co dokladnie. Calosc kosztowala 4tys. Jak narazie samochodem przejechalem 1tys km i jest ok
To standardowa usterka ;)

wuja871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 maja 2014, 16:21
Lokalizacja: Legnica

Post autor: wuja871 » 06 cze 2014, 01:01

To samo spotkali i mnie. Rozłączenie napędu i D...a Orientujecie się czy mogę moje gzw zastąpić dowolną inna skrzynia byle by pochodziła z 3.0tdi? Oczywiscie mechatronik zostaje ze starego gzw.

Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

Post autor: grzesiek1990 » 10 cze 2014, 12:06

wuja871 pisze:To samo spotkali i mnie. Rozłączenie napędu i D...a Orientujecie się czy mogę moje gzw zastąpić dowolną inna skrzynia byle by pochodziła z 3.0tdi? Oczywiscie mechatronik zostaje ze starego gzw.
napisz Kolego jakie miałes koszty jak auto bedzie sprawne :)
pozdrawiam

Arekbtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:11
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Arekbtm » 25 lut 2017, 19:42

Witam Panowie, podepnę się pod temat, u mnie zaś występuje taki problem, auto oczywiście zagrzane 90C, jadąc 30/40 pełen but, 3 bieg obroty rosną do 5tys. !!! problem z przełączaniem na 4 i nagle dup na fisie wszystkie literki podświetlone, na skrzyni nie tylko ta która jest wbity bieg D. Autem zatrzymuje się na poboczu i nie idzie ruszyć. Po wyłączeniu i odczekaniu wszystko ok, ale próbując zaś z buta ruszyć widzę jak obroty rosną do 5tys i odpuszczam bo strach że coś strzeli. Panowie POMOCY. Dodam że rok temu wymieniałem na nowy konwerter + olej + filtr. Co teraz może być przyczyną?? :(

Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

Post autor: grzesiek1990 » 27 lut 2017, 21:09

na moje oko to chyba podobny przypadek jak u mnie chodz głowy nie dam.
Moj konwerter po zmiananie wytrzymał około 50 tysiecy wiec moze i konwerter siada.
nie trzesie przed zmianami biegów?
285PS 575nm

Arekbtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:11
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Arekbtm » 10 mar 2017, 20:43

Trzęsło jak nie był wymieniony, obroty 1600-1800 i telepanie budy. Po wymianie wszystko okej. Robiłem listopad 2015, miałem rok gwarancji no i oczywiście zaczęło się pierniczyć jak gwarancja się skończyła. Teraz skrzynia już w ogóle nie działa, na żadnym biegu auto nie jedzie. Wcześniej było tak że jeszcze ta 1 2 3 wchodziła i jak chciał zmienić na 4 to w tedy tryb awaryjny, szło jeszcze jeździć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga