Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 07 cze 2014, 13:49

Przestancie juz bawic sie w korekcje i wrozenie z vcds...jezeli ma kto kolwiek jakies objawy zwiazane z wtryskami to odrazu wymieniac nie bawic sie w zadne korekcje on tylko moga co nieco podpowiedziec.

-Dymienie na bialo na postoju]
-Zwiekszony stan oleju
-Zacinanie przy odpalaniu
-zwiekszone spalanie


to sa objawy padnietych wtryskiwaczy jesli masz jakikolwiek z nich nie czekaj na nastepnie po co ?

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 07 cze 2014, 13:52

Fajnie, ale to nie jest odpowiedz na moje pytanie.

wojtas570
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 07 lip 2013, 00:58
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: wojtas570 » 08 cze 2014, 16:25

może ktoś mi rozkodować VIN - jaki wtryski mam szukać?

WAUZZZ4F19N046336

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 08 cze 2014, 18:31

059130277BE (BOSCH 0 445 116 022)

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 13 cze 2014, 20:33

Panowie, jak prawidłowo koduje się wtryskiwacze? jest jaki link, ale on nie działa..
potrzebny jest jakiś 7 cyfrowy "kod" gdzie on jest, który to?
Pozdrawiam,

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 13 cze 2014, 20:59


zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 15 cze 2014, 22:09

Panowie czy te pompki podejdą do mojego silnika 2.0tdi 140km bre ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=42 ... d00be2ff62

Co sądzicie o tej cenie?

marccos7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2014, 22:26
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: marccos7 » 15 cze 2014, 22:29

Witam wszystkich potrzebuje podpowiedzi. W ostatnim czasie stałem się właścicielem A6 C6 2008r 2.7 TDI z przebiegiem 120tkm i pojawił sie problemik-troszkę mi zakopcił na biało po staniu w korku - moje spostrzeżenia : podniósł się poziom oleju w silniku co wskazuje na wtryski pojechałem do warsztatu i potwierdzili ,że wszystkie są do wymiany. Poniżej zamieszczam moje odczyty z VCDS i moje pytanie czy faktycznie sa aż tak złej kondycji?????czy chcą mnie troszkę naciągnąć??

GRUPA 072 0.0ms 0.0ms 2.0ms
GRUPA 073 -2.0ms 0.0ms 0.0ms
GRUPA 074 8.0ms 10.0ms 12.0ms
GRUPA 075 -6.0ms 0.0ms 0.0ms
GRUPA 076 18.0ms 2.0ms 6.0ms
GRUPA 077 10.0ms 22.0ms 18.0ms


GRUPA 013 -0.14mg/suw -0.28mg/suw 0.05mg/suw
GRUPA 014 - 0.09mg/suw 0.33mg/suw 0.14mg/suw



Jestem z Warszawy zna ktos dobrego specjaliste zeby to zdiagnozować.

Pozdr.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 15 cze 2014, 22:42

marccos7 pisze:Jestem z Warszawy zna ktos dobrego specjaliste zeby to zdiagnozować.
Przeciez diagnoza juz padła , co do korekt widzisz niby sa ok niema tragedi a jednak objawy wystepuja wiec moim zdaniem korekty nie wskazuja o stanie wtryskiwaczy a o stanie poszczegolnych cylindrow

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 16 cze 2014, 04:24

marccos7 pisze:moje pytanie czy faktycznie sa aż tak złej kondycji?
nie ma żadnej tragedii / pozycja pierwsza nie niżej jak - 45, druga -20 i trzecia nie normowana /
marccos7 pisze:podniósł się poziom oleju w silniku
również może być problem z filtrem DPF

marccos7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2014, 22:26
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: marccos7 » 16 cze 2014, 08:06

Tylko gdyby DPF to olej by się nie podniósł. Miesiąc temu do dopalałem i powinien być czysty. Może byc jakas inna przyczyna??

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 16 cze 2014, 11:43

marccos7 pisze:Tylko gdyby DPF to olej by się nie podniósł
właśnie by się podniósł
marccos7 pisze:Miesiąc temu do dopalałem i powinien być czysty
powinien teoretycznie, zależy jak jeździsz

wg logów wtryski nie są złe, ja mam przejechane 245 tyś i nie były ruszane

marccos7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2014, 22:26
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: marccos7 » 16 cze 2014, 20:59

Bardziej zastanawia mnie to dymienie na biało ........ podniesiony stan oleju faktycznie mógł powstać przy dopalaniu na postoju(jakies 30minut przy uzyciu VCDS)- dpf-a. Dymienie jednoznacznie może wskazać na wtryski?????

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 17 cze 2014, 19:31

Witam, mam następujące zmartwienie, już tłumacze o co chodzi: samochód kupiłem dwa tyg temu, przed zakupem wszystko dokładnie skontrolowaliśmy w (moim zdaniem bardzo w dobrym) warsztacie, nie było wiekszych uwag czyli kupiłem samochód. Dzisiaj w sumie przypadkiem samochód był podpięty pod vcds i mówie do kolegi żeby sprawdził wtryski (dodam że wtedy też sprawdzaliśmy i sam widziałem że wszystkie wartości były mniejsze niż +- 0,3) tylko jeden był na plusie około +1,02. Dzisaj sprawdzamy i wszystkie ok tylko ten jeden miał +2.8 ! Wtedy przed zakupem silnik był dobrze rozgrzany, bo po 50 km po autostradzie, teraz sie rozgrzewał tylko na postoju, niby osiągnął te 90 stopni ale może faktycznie było troche mniej... co wy na to? a dodam że przez chwile wartości same spadły do +1 i tak sie trzymały, zaraz sprawdziliśmy jeszcze raz i znowu było +2.7 czy jakoś tak, co wy na to?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 17 cze 2014, 22:41

Ale w jakich kanałach ? 013 i 014?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja