Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[APS 2.4 V6 165KM PB+LPG] Drgania silnika na biegu jałowym

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 cze 2014, 23:55

Witam
Instala dosc spaprana a na pewno strojenie.
Trzeba zaczac od samego poczatu a mianowicie zdjecia nawiertu kolektora i dlugosci wszystkich wezyow od wretek do wtryskiwaczy.
Potem wielkosc dyszy (srednica) na wtryskiwaczach w polaczeniu z cisnieniem na reduktorze.
Ustawialbym tu cisnienie w okolicach 1.1-1.2 z odpowiednio nawierconymi dyszami tak aby czasy gazu na jalowym byly okolo 1-1.5ms wieksze od benzyny a w tych silnikach na jalowym benzynowe sa okolo 3.2ms wiec gazowe musialyby byc okolo 4-4.5ms.
Nie ma sie co sugerowac mnoznikiem a czasami wtrysu jak napisalem powyzej.
Jak wszystko powyzej bedzie gralo mozna zabrac sie za strojenie.
Strojenie polega na osiagnieciu takich samych korekt dlugich i krotkich na gazie jak na benzynie, na pewno nie powinno sie dazyc do jakichs tam wymyslonych procentow jak to ktos powyzej zaproponowal 5%, dazy sie do tego co jest na benzynie.

Mateusz Foru A6

Post autor: Mateusz Foru A6 » 08 cze 2014, 00:00

W porządku to najpierw rozbiorę instalacje i posprawdzam to co napisałeś.
Napisze jakie są dysze, węzyki i wkleje zdjęcia z nawiertów.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 cze 2014, 20:39

Czekamy na zdjecia.

Tak po za problemem to temat znajduje sie w zlym dziale, powinien byc w dziale LPG wiec prosba do modow o przeniesienie.

Mateusz Foru A6

Post autor: Mateusz Foru A6 » 09 cze 2014, 19:21

Wrzuciłem na chomika zdjęcia instalacji, wkrętek itd.

http://chomikuj.pl/matikemk

Proszę o opinię i rade od czego zacząć?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 10 cze 2014, 22:58

Kolektor nie najgorzej nawiercony ale jakos mi sie wydaje ze np. cyl 1 i 2 nie sa idealnie na tej samej wysokosci kolektora. Czujnik powinien byc jak najblizej wtryskiwaczy wiec osobiscie dalbym go przed ktoras z listew. Co do dysz wtryskiwaczy to chodzi mi o srednice z jaka sa nawiercone z dokladnoscia do 0.1mm, tu przydalyby sie wiertla co 0.1mm.
Zbiornik poprawnie zamontowany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga