Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AUK 3.2 256 KM] [A6 C6] Odczyt bledow silnika analiza

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

[ AUK 3.2 256 KM] [A6 C6] Odczyt bledow silnika analiza

Post autor: koffie » 11 cze 2012, 11:44

Witam mam pytanie swieci mi sie silnik i jaki moze byc tego powod przesylam bledy silnika z odczytu podobno jest walniety czujnik cisnienia paliwa ale sa 2 i nie wiem czy napewno i nie chce zbednego wymieniac


Address 01: Engine
Control Module Part Number: 4F1 910 559 E
Component and/or Version: 3.2l V6 FSI 0050
Software Coding: 01050109190F0120
Work Shop Code: WSC 02325
3 Faults Found:

008304 - Intake Manifold Tuning Valve (Bank 1): Stuck Open
P2070 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 31
Reset counter: 40
Mileage: 61923 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.24
Time: 11:39:41

Freeze Frame:
RPM: 864 /min
Mass Air / Rev.: 136.3 mg/str
Temperature: 88.5°C
Idle
Absolute Pres.: 383.0 mbar
Speed: 6.0 km/h

012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification
P310B - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 18
Reset counter: 40
Mileage: 61927 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.24
Time: 12:41:09

Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 92.6 mg/str
Temperature: 88.5°C
Idle
Pressure: 4.9 bar
Speed: 48.0 km/h

009220 - EVAP Leak Detection Pump Sense Circuit: Implausible Signal
P2404 - 006 - Short to Plus - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 7
Reset counter: 40
Mileage: 61995 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.26
Time: 16:01:18

Freeze Frame:
RPM: 1824 /min
Mass Air / Rev.: 87.2 mg/str
Temperature: 94.5°C
Part Throttle
Voltage: 13.46 V
Speed: 92.0 km/h


Readiness: 0000 0100
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 11 cze 2012, 12:15

Odnośnie błędu:
012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification
P310B - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Walnięty czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Spróbuj przeczyścić wtyczkę (preparatem do czyszczenia elektroniki), sprawdź wiązkę przewodów. Jeśli to nie pomoże pozostaje jego wymiana (cena około 250 zł).


P.S. U mnie siedzi z boku przy pompie paliwa, a u Ciebie? Muszę zobaczyć...

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 11 cze 2012, 12:34

Hej dzieki za odp tez tak myslalem wlasnie ze jest walniety u mnie jest pod maska po lewej stronie jak sie patrzy watpie zeby czyszczenie pomoglo bo raz jak kasuje bledy to zgasnie na chwile pozniej znow zaswieci i juz swieci na stale silnik.tylko nie mialem pewnosci jaki czujnik jest walniety czy ten co jest na listwie czy ten wlasnie na poczatku na wierzchu zaraz
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 11 cze 2012, 12:37

Mogę sprawdzić dokładnie w ETKA ale dam znać dopiero wieczorem...

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 11 cze 2012, 12:53

No ja wlasnie patrzylem na Etce
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 11 cze 2012, 18:23

Czyli już wszystko wiesz. Pozdro.

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 11 cze 2012, 23:44

Zamowilem dzis zmienia jutro i dam znac czy to to

[ Dodano: 2012-06-12, 16:39 ]
Wlasnie jeste po wymianie czujnika niestety dalej nic dalej sie pojawia ten blad 012555 i nie wiem co dalej robic jakas propozycja inna juz 240zl za czujnik w plecy niestety :(

[ Dodano: 2012-06-12, 19:43 ]
Mozlwe zeby to byla winna filtra paliwa??
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 21 cze 2012, 08:28

Gdzieś czytałem, chyba na stronkach rosstech'a, że przytkany filtr paliwa również może dawać takie objawy. U siebie wymieniłem filtr paliwa lecz błąd nadal się pojawia, także stawiam na zawór.

czerwony.eu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 10 maja 2012, 21:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: czerwony.eu » 22 maja 2014, 00:53

P2070 - co może być przyczyną?
A4 B6 Avant Quattro 3.0 ASN
Było :( A6 C6 Avant Quattro 3.2 FSI

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 22 maja 2014, 11:00

czerwony.eu, wskazuje o którą klapkę chodzi? Bo być może to coś z kolektorem...

czerwony.eu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 10 maja 2012, 21:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: czerwony.eu » 27 maja 2014, 14:01

Wklejam cały log

Mileage: 147780km-91826mi Repair Order:


Address 01: Engine Labels: 06E-910-559-BKH.lbl
Control Module Part Number: 4F1 910 559 N HW: 4F1 907 559
Component and/or Version: 3.2l V6 FSI 0040
Software Coding: 010D0003190F0920
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 3663C05341B2A6AE7EF-8063
1 Fault Found:

008304 - Intake Manifold Tuning Valve (Bank 1)
P2070 - 006 - Stuck Open
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 147783 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.22
Time: 00:26:18

Freeze Frame:
RPM: 672 /min
Mass Air / Rev.: 152.6 mg/str
Temperature: 84.0įC
Idle
Absolute Pres.: 446.9 mbar
Speed: 0.0 km/h

[ Dodano: 2014-05-27, 14:01 ]
0x4B25A Pomożesz w tej kwestii?
A4 B6 Avant Quattro 3.0 ASN
Było :( A6 C6 Avant Quattro 3.2 FSI

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 06 cze 2014, 09:31

18502/P2070/008304 - Intake Manifold Tuning Valve (Bank 1): Stuck Open
Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) ON
* Reduction of power at higher RPMs

Possible Causes

* Vacuum leak
* Faulty Intake Manifold Tuning (IMT) Valve Position Sensor (G513)
* Intake Manifold Runner binding or sticking

Possible Solutions

* Replace failed vacuum line
* Check Intake Manifold Tuning (IMT) Valve Position Sensor (G513) and wiring, see repair manual.

Special Notes

* When found in 2005 - 2008 Audi A4 and A6 with 3.2L FSI engines, please see TSB 24-08-76 (TPI 2019485/1)

czerwony.eu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 10 maja 2012, 21:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: czerwony.eu » 06 cze 2014, 09:46

Dzięki. To znalazłem sam. Gdzie znajdę G513?
MIL się nie świeci
A4 B6 Avant Quattro 3.0 ASN
Było :( A6 C6 Avant Quattro 3.2 FSI

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 06 cze 2014, 13:44

Czujnik położenia przełączania kolektora ssącego G513:
Załączniki
Hallotronowy czujnik G513.jpg
Hallotronowy czujnik G513.jpg (24.84 KiB) Przejrzano 6876 razy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga