Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Odmowa wpółpracy. POMOCY ! PILNE

Silniki wysokoprężne
wiesio052
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 cze 2014, 17:58
Lokalizacja: Łódz

Odmowa wpółpracy. POMOCY ! PILNE

Post autor: wiesio052 » 05 cze 2014, 18:03

witam, odłączyłem dziś na parę chwil klemę + i auto po przejechaniu 12 km stanęło, nie działa kompletnie nic, wszędzie błędy. Wyświetla się ESP Fault See Owner. Prosze o pomoc gdyż stoję w terenie. !

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 05 cze 2014, 18:18

wiesio052, nie spadła Ci po prostu klema z akumulatora? Sprawdź czy jest dobrze zamocowana na biegunie <okok> Dlaczego zdejmowałeś klemę?
Warsztat, naprawy Audi A6.

wiesio052
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 cze 2014, 17:58
Lokalizacja: Łódz

Post autor: wiesio052 » 05 cze 2014, 18:49

Po odłączeniu na kilka minut, auto jedzie ale wszystko wariuje, byłem u mechanika. Usunął mi błędy ale coś jej kompletnie odbiło, obroty skaczą choinka na blacie. Klemę zdejmowałem gdyż, w aucie montowane było car audio. Czy takie zachowanie jest normalne?

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 05 cze 2014, 19:00

wiesio052 pisze:Po odłączeniu na kilka minut, auto jedzie ale wszystko wariuje, byłem u mechanika. Usunął mi błędy ale coś jej kompletnie odbiło, obroty skaczą choinka na blacie. Klemę zdejmowałem gdyż, w aucie montowane było car audio. Czy takie zachowanie jest normalne?
Ze sie abs swieci do momentu przejechania kilkudziesieciu metrow to tak (pozniej trzeba najczesciej zresetowac zaplonem, zgasic i zapalic od nowa) ale ze reszta wariuje to nie jest normalne...

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 05 cze 2014, 19:01

nie normalne kolego
podjedz do jakiegos kumatego elektromechanika diagnosty niech popatrzy na regulator napiecia alternator klemy masy...
typowe zachowanie jak by gdzies gubił prąd miał zware czy cos takiego

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 05 cze 2014, 19:02

wiesio052 pisze:Klemę zdejmowałem gdyż, w aucie montowane było car audio
To może "majstry" gdzieś namieszali <mysli>

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 05 cze 2014, 19:03

wiesio052 pisze:Czy takie zachowanie jest normalne?
Absolutnie nie.

Teraz doczytałem że odłączyłeś klemę + , tu może być problem <uoee>

Zawsze pierwszy odpina się minus potem plus. Podłącza się w odwrotnej kolejności. <okok>

Spróbuj zrobić to jeszcze raz tak jak opisałem, potem daj laluni się uzbroić czyli poczekaj jakieś 5 - 10 minut i spróbuj odpalić.

Mam nadzieję że nie spowodowałeś zwarcia i nie uwaliłeś komputera :|
Warsztat, naprawy Audi A6.

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 05 cze 2014, 21:41

A możesz napisać dlaczego najpierw się odpina minus? Wg mnie to akumulator ma za niskie napięcie, stąd ta choinka. Kolega montował nowe audio. Mógł dlugo testować na zgaszonym aucie, po odpaleniu aku jeszcze dostał w pałe.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 05 cze 2014, 23:23

Kolego padl ci sterownik zarzadzania energia lub poprostu jest chwilowo ogluszony przez nie fachowe prace

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 05 cze 2014, 23:27

ringel pisze:A możesz napisać dlaczego najpierw się odpina minus?
Z punktu widzenia fizyki, zasad działania prądu, oraz ogólnego bezpieczeństwa. <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 06 cze 2014, 05:50

Minus odpina się tylko dlatego, żeby nie dotknąć najpierw odłączonym plusem do nadwozia auta i nie zrobić zwarcia. ot to cała filozofia.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 06 cze 2014, 18:56

kamil666 pisze:Minus odpina się tylko dlatego, żeby nie dotknąć najpierw odłączonym plusem do nadwozia auta i nie zrobić zwarcia. ot to cała filozofia.
Owszem to jest pierwsza sprawa, ale również zawsze w samochodach z komputerami, pełną elektroniką zaczynamy odłączanie akumulatora od bieguna minusowego, w ten sposób unikniemy możliwego przeskoku iskry pomiędzy biegunem akumulatora a klemą. Taki przeskok, jeśli już do niego dojdzie może porobić cuda ze sterownikami i etc.

Ale nie o tym jest temat, jestem ciekaw czy autor znalazł problem <mysli>
Warsztat, naprawy Audi A6.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja